Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовленнєвий розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Кутняхова, Альона (вчитель-логопед).
    Свято маминої букви : заняття для старших дошкільнят / А. Кутняхова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 32-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- корекційні вправи -- мовленнєвий розвиток -- 8 березня -- свята -- логопедия -- коррекционные упражнения -- языковое развитие -- 8 марта -- праздники -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники
Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про приголосні звуки; розвивати вміння розрізняти тверді та м'які приголосні; вчити спостерігати за артикуляційним апаратом, виокремлювати положення губ, язика при вимові звука [м], контролювати темп та силу голосу; продовжувати ознайомлювати дітей з літерами українського алфавіту як знаками, що позначають звуки на письмі та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_3\12.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

2.


    Гончаренко, Алла (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти).
    Різновікова група: вимушена необхіднисть чи перевага? / А. Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.14
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
групова діяльність -- форми групової діяльності -- етнопедагогіка -- розвиток дитини -- морально-духовний розвиток -- біологічний розвиток -- психічний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- комунікативний розвиток -- індивідуалізація освіти -- сюжетно-рольові ігри -- рухливі ігри -- народні ігри -- ігри-драматизації -- конфлікти -- групповая деятельность -- формы групповой деятельности -- этнопедагогика -- развитие ребенка -- морально-духовное развитие -- биологическое развитие -- психическое развитие -- речевое развитие -- коммуникативное развитие -- индивидуализация образования -- сюжетно-ролевые игры -- подвижные игры -- народные игры -- игры-драматизации -- конфликты -- Белл-ланкастерська система освіти -- Белл-ланкастерская система образования
Анотація: Йдеться про особливості організації різновікових груп в дитсадках. Описано переваги різновікових груп, в яких діти різного віку набувають практичного досвіджу дружнього спілкування, співпраці, взаємодопомоги і взаємонавчання, опановуючи основні принципи життя і самореалізації в суспільстві.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_10\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Ланкастер, Джозеф (англійський педагог ; 1778-1838) \про нього\; Белл, Ендрю (англійський педагог ; 1753-1832) \про нього\

Знайти схожі

3.


    Примушко, Наталія (завідувач).
    Прогулянка педагогічним садом В. Сухомлинського : методична студія для педагогів та батьків / Н. Примушко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.6
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
заняття -- вправи -- гра-моделювання -- моральне виховання -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- художньо-естетичний розвиток -- творчий розвиток -- мозковий штурм -- занятия -- упражнения -- игра-моделирование -- моральное воспитание -- познавательное развитие -- речевое развитие -- художественно-эстетическое развитие -- творческое развитие -- мозговой штурм -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Безумовним взірцем у справі виховання став видатний педагог-гуманіст В. Сухомлинський. Пропонується новий підхід до використання його педагогічних ідей та літературної спадщини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\

Знайти схожі

4.


    Бондар, Лариса (вихователь).
    Літери-українки : народознавчий підхід в ознайомленні дітей з літерами / Л. Бондар // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.413
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
грамота -- дидактичні вправи -- мовленнєвий розвиток -- національне виховання -- літери -- ліплення -- тісто -- дидактические упражнения -- речевое развитие -- национальное воспитание -- буквы -- лепка -- тесто
Анотація: Діти краще запам'ятовують літери, коли асоціюють їх з певними образами. Автор представленої розробки пропонує створювати образи літер на українознавчому матеріалі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

5.


    Гусєва, Ольга (вчитель-логопед).
    Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття / О. Гусєва // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- дисграфія -- мовленнєвий розвиток -- ігри -- логопедия -- дисграфия -- речевое развитите -- игры -- індивідуальне логопедичне заняття -- индивидуальные логопедические занятия
Анотація: У зв'язку зі значною поширеність дисграфії (порушення письма) у молодших школярів потрібно якомога раніше розпочинати роботу з виявлення відхилень у мовленнєвому розвитку дошкільнят, їх комплесної корекції та профілактики. Важливу роль у цьому процесі відіграють індивідуальні заняття логопеда з дітьми. Приклад одного з них подано у статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\13.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

6.


    Калмикова, Лариса (доктор психологічних наук; професор).
    Проблеми з мовленням? Подбаймо про мотиви : діагностика і розвиток мовленнєвих мотивів старших дошкільнят / Л. Калмикова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.413
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток -- діагностика мовлення -- мотивація мовлення -- потреба у спілкуванні -- розвиток мовлення -- старші групи -- психотерапія -- речевое развитие -- диагностика речи -- мотивация речи -- потребность в общении -- развитие речи -- старшие группы -- психотерапия -- дошкольные учебные заведения -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Автор статті звернула увагу на мотивацію мовлення дітей, як виявити, чи є у вихованців потреба у мовленнєвому спілкуванні, що їх мотивує до говоріння, та як формувати мовленнєві мотиви.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_5\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

7.


    Козлова, Світлана (вчитель-дефектолог).
    Стоун-терапія : цілюща сила каміння / С. Козлова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 22-23 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
масаж камінцями -- самомасаж -- вправи -- фізкультхвилинки -- звуконаслідування -- релаксація -- сенсорний розвиток -- психічний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- дрібна моторика -- массаж камнями -- самомассаж -- упражнения -- физкультминутки -- звукоподражание -- релаксация -- сенсорное развитие -- психологическое развитие -- речевое развитие -- мелкая моторика -- нетрадиційні техніки оздоровлення -- нетрадиционніе техники оздоровления -- стоун-терапія -- стоун-терапия -- методи лікування -- методі лечения -- лікування природним камінням -- лечение природнім камнем -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольніе учебніе заведения -- діти із затримкою розвитку -- дети с задержкой развития
Анотація: Розповідається про нетрадиційну техніку оздоровлення малюків - стоун-терапію

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\9.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Веселі жабенята, заняття з елементами стоун-терапії для дітей із затримкою розвитку \о произв.\; Куди приведе карта?, вправа \о произв.\; Познайомимося, вправа \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Рудь, Галина (вихователь-методист).
    Небезпечна оселя : посібник для дітей середньої та старшої груп / Г. Рудь // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 19 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
старша група -- середня група -- безпека життєдіяльності -- мовленнєвий розвиток -- логіко-математичний розвиток -- навчальні посібники -- старшая группа -- средняя группа -- безопасность жизнедеятельности -- речевое развитие -- логико-математческое развитие -- учебные пособия -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розповідається про посібник, який навчить дітей краще орієнтуватися у предметах домашнього побуту.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_3\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Небезпечна оселя, навчальний посібник \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Шкрябець, Неля (учитель-логопед).
    Жовту фарбу осінь взяла : підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня (автоматизація звука [ж]) / Н. Шкрябець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 26-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.57
Рубрики: Логопедія
   Логопедия

Кл.слова (ненормовані):
підгрупові заняття -- вимова звуків -- звук [ж] -- мовленнєвий розвиток -- розвиток мовлення -- психічний розвиток -- логопедія -- артикуляційна гімнастика -- фізкультхвилинки -- дидактичні вправи -- образотворчі завдання -- занятия в подгруппах -- произношение звуков -- развитие речи -- речевое развитие -- психическое развитие -- логопедия -- артикуляционная гимнастика -- физкультминутки -- дидактические игры -- творческие задания
Анотація: Подано розробку заняття з логопедії для дітей старшої групи.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Бережна, О. (поет) \о ней\; Бал осінніх листочків, фізкультхвилинка \о произв.\Осінь жовту фарбу взяла, вірш \о произв.\; Розфарбуй осінь, образотворче заняття \о произв.\; Який? Яка? Яке?, дидактична вправа \о произв.\; Буває чи ні?, дидактична вправа \о произв.\; Оживи чарівне місто, дидактична вправа \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)