Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модели конкурентоспособности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лінь, Ко-Вей (науковий співробітник кафедри міжнародного бізнесу Університету Хсуанг Чуанг; м.Хсінчу; Тайвань).
    Оцінювання та аналіз конкурентоспроможності китайських виробників побутової техніки після світової економічної кризи / К. -В. Лінь // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 350-359 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
бытовая техника -- побутова техніка -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- конкурентоспособность производителей бытовой техники -- конкурентоспроможність виробників побутової техніки -- мультиобъектные решения -- мультиоб'єктні рішення -- показатели энтропии -- показники ентропії -- серая теория корреляции -- сіра теорія кореляції -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- экспортоориентированное производство -- експортоорієнтоване виробництво -- моделі конкурентоспроможності -- модели конкурентоспособности
Анотація: Показано, що Китай став одним із найбільших виробників товарів, у т.ч. побутової техніки, яка продається у всьому світі. Після початку кризи кредитування в 2007 р., що стало причиною світової економічної кризи, конкурентоспроможність експортоорієнтованого виробництва побутової техніки виявилося під загрозою. Проаналізовано конкурентоспроможність китайського виробництва побутової техніки після світової економічної кризи за допомогою "сірої теорії", яка полягає в теоретичному аналізі в ситуації неповноти інформації. Використано переваги "сірої теорії" для розробки моделі конкурентоспроможності. З урахуванням сьгоднішньої ситуації в китайському виробництві побутової техніки і даних фінансових звітів компаній з акціями на фондовій біржі порівняно та оцінено конкурентоспроможність основних великих виробників побутової техніки. Емпіричний аналіз показав, що застосування "сірої моделі" конкурентоспроможності для оцінювання конкурентоспроможності виробників побутової техніки показує високу ефективність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Кирилов, Юрій Євгенович (доктор економічних наук; доцент; Херсонський державний аграрний університет).
    Розвиток аграрного сектору економіки в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Є. Кирилов // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 5. - С. 23-30 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- глобалізація -- глобализация -- моделі конкурентоспроможності -- модели конкурентоспособности -- національні бренди -- национальные бренды -- продовольча безпека -- продовольственная безопасность -- стратегії розвитку апк -- стратегии развития АПК -- інновації в АПК -- инновации в АПК
Анотація: Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Доведено, що глобалізація, євроінтеграція, посилення міжнародної конкуренції в результаті стрімких темпів розвитку науково-технічного прогресу й активізації інноваційних процесів вимагають нових підходів до розвитку національного аграрного сектору. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти. Дієвості сформованих брендів сприятиме запропонована модель конкурентоспроможного розвитку аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації, в ос¬ову якої покладено принцип багатофункціональності сільського господарства.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)