Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделі шкіл відкритої освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Овдієнко, Людмила (директор; Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія").
    Управління Школою відкритої освіти: сучасні виміри і тенденції / Л. Овдієнко // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 5-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державно-громадська система управління -- государственно-общественная система управления -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- особистісно орієнтований освітній простір -- личностно ориентированное образовательное пространство -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- профільне навчання -- профильное обучение -- партнерські відносини -- партнерские отношения -- координаційні ради -- координационные советы -- управління закладами освіти -- управление учреждениями образования -- освітній менеджмент -- образовательный менеджмент -- засади освітнього менеджменту -- основы образовательного менеджмента
Анотація: Представлено досвід інноваційного закладу з особливою системою культури та організацією навчально-виховного процесу як результат діяльності команди однодумців, яка пройшла свідомий практичний шлях, побудований на науковій основі. Автор стверджує, що колегіум - не лише освітній заклад, а й осередок розвитку громади, в якому особливу увагу спрямовано на питання соціального партнерства, розвиток громадської самоорганізації, самоуправління, а в цілому - на розвиток громадянського суспільства.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\2.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

2.


    Хіврич, Валентина (заступник начальника управління дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійної освіти; Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації ).
    Освіта Запоріжжя: на шляху до створення відкритого освітнього простору / В. Хіврич ; матеріал підготувала О. Левчишина // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 12-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Запорізька область

    Запорожская область

Кл.слова (ненормовані):
концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования -- интервью -- регіони України -- регионы Украины
Анотація: Особливості розвитку мережі середніх загальноосвітніх та дошкільних закладів Запорізької області, основні вектори модернізації галузі освіти на сучасному етапі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\3.pdf

Дод.точки доступу:
Левчишена, Олена; Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

3.


   
    Концепція моделі Школи відкритої освіти / В. Ястребова [та інші] // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 21-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования -- тексти концепцій

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\5.pdf

Дод.точки доступу:
Овдієнко, Людмила (директор; Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія"); Сібіль, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики виховання; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; науковий керівник дослідно-експериментальної роботи колегіуму); Тягушева , Олена (кандидат наук з державного управління; директор; Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету; науковий консультант дослідно-експериментальної роботи колегіуму); Ястребова, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; науковий керівник дослідно-експериментальної роботи колегіуму); Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

4.


    Ястребова, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; науковий керівник дослідно-експериментальної роботи колегіуму).
    Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
модернізація системи освіти -- інноваційні моделі закладів освіти -- відкрита освіта -- дистанційна освіта -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования -- напрями формування моделі відкритої освіти -- направления формирования модели открытого образования -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- технології дистанційного навчання -- технологии дистанционного обучения -- характерні риси дистанційного навчання -- характерные черты дистанционного обучения
Анотація: Розглядаються методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти. Визначаються завдання вироблення нових підходів до модернізації системи освіти в усіх ланках її функціонування. Обгрунтовується специфіка відкритої системи освіти, пов'язана з тим, що освітня система має бути здатною не лише озброювати знаннями того, хто навчається, а й унаслідок постійного і швидкого оновлення знань в нашу епоху, формувати потребу в неперервному самостійному оволодінні ними, самостійний і творчий підхід до знань упродовж всього активного життя людини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\6.pdf

Знайти схожі

5.


    Сібіль, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики виховання; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; науковий керівник дослідно-експериментальної роботи колегіуму).
    Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" - модель Школи відкритої освіти / О. Сібіль // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 32-37 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Мeтoдичнi oснoви мeхaнiзму упрaвлiння фiнaнсoвoю бeзпeкoю кoмeрцiйних бaнкiв як фoрми її прaктичнoгo зaбeзпeчeння в сучaсних умoвaх ринкoвoї трaнсфoрмaцiї. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- ресурсні центри -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования -- принципи відкритої освіти -- принципы открытого образования -- напрями реалізації відкритої освіти -- направления реализации открытого образования
Анотація: Розкрито чинники, що зумовлюють необхідність становлення відкритої освіти. Визначено мету, завдання колегіуму відповідно до місії закладу та обгрунтовано основні принципи. Охарактеризовано напрями реалізації відкритої освіти колегіуму, згадано партнерів реалізації кожного напряму.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\7.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Біла, Олена (заступник директора).
    Управління процесом інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти / О. Біла // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-ресурсні центри -- информационно-ресурсные центры -- ІКТ-компетентність педагогів -- ИКТ-компетентность педагогов -- електронні навчальні ресурси -- электронные учебные ресурсы -- творчі групи -- творческие группы -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- інформатизація навчальних закладів -- информатизация учебных заведений -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Обгрунтовано актуальність питання інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти. РоЗглядаються основні підходи до управління процесом інформатизації в колегіумі, особливості впровадження ІКТ-технологій у дидактичну систему навчального закладу. Репрезентовано досвід роботи з дослідження рівня сформованості ІКТ-компетентності педагогів, визначено ефективні форми діяльності в цьому напрямі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\9.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

7.


    Левчишена, Олена (заступник директора з науково-методичної роботи).
    Система науково-методичної роботи в контексті упровадження моделі Школи відкритої освіти / О. Левчишена // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 49-53 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- инновационные технологии -- саморозвиток -- саморазвитие педагогов -- рейтингова оцінка діяльності вчителів -- рейтингова оценка деятельности учителей -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования -- науково-методична робота -- научно-методическая работа -- професійне становлення педагогів -- педагогічні технології -- проектні технології -- інтерактивні технології -- професійна майстерність вчителів -- результати професійної майстерності
Анотація: Представлено систему науково-методичної роботи колегіуму, спрямованої на самоосвіту, саморозвиток та самореалізацію вчителя-професіонала. Обгрунтовано основні характеристики педагогічної діяльності під час становлення вчителя. Узагальнено новітні технології, механізми оцінювання діяльності педагога в умовах упровадження моделі Школи відкритої освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\10.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

8.


    Дишлова, Олена (заступник директора).
    Виховна система колегіуму в умовах розбудови громадянського суспільства / О. Дишлова // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
виховні системи шкіл відкритої освіти -- воспитательные системы школ открытого образования -- відкрита освіта -- открытое образование -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- шкільне самоврядування -- школьное самоуправление -- виховні години -- воспитательные часы -- профорієнтаційна діяльність -- профориентационная деятельность -- відкриті виховні системи -- открытые воспитательные системы -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Розглянуто питання формування виховної системи навчального закладу на основі ідей відкритої освіти. У зв'язку з цим школі відводиться роль об'єднувального центру для розв'язання проблем та розвитку громади, виховання почуття відповідальності представників спільноти - учнів, учителів, батьків, членів громади - за майбутнє суспільства та держави.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\11.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

9.


    Синьогіна, Ольга (вчитель правознавства).
    Шкільна правова освіта як складова відкритого освітнього простору / О. Синьогіна // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 61-64. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
відкритий освітній простір -- открытое образовательное пространство -- розвиток громадянської компетенції -- развитие гражданской компетенции -- соціально активна особистість -- социально активная личность -- шкільна правова освіта -- школьное правовое образование -- профільне навчання -- профильное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- відкрита правова освіта -- открытое правовое образование -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Обгрунтовано актуальність шкільної правової освіти у формуванні відкритого освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу. Репрезентовано досвід упровадження правового профілю у старшій школі, взаємодія з вищим навчальним закладом, напрями та шляхи взаємодії навчального закладу і місцевої спільноти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\12.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

10.


    Нікітіна, Галина (вчитель художньої культури).
    Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 65-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
культорологічний розвиток -- культурологическое развитие -- культурологічна діяльність шкіл -- культурологическая деятельность школ -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- допрофільна освіта -- допрофильное образование -- профільна освіта -- профильное образование -- виховання культурної особистості -- воспитание культурной личности -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Розкриваються напрями культурологічної діяльності Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія" щодо створення умов для виховання культурної особистості та професійного самовизначення у художньо-естетичній сфері. Репрезентовано досвід і результати спільної діяльності колегіуму і Дитячої школи мистецтв № 3 у контексті наступності худжньо-естетичної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\13.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про нього\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про нього\

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)