Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мотивації до навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Луньова, Ірина
(завідуюча кафедри національного виховання; спеціаліст вищої категорії).
Роль кафедри національного виховання в підвищенні освітньої
мотивації
учнів / І. Луньова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 56-59 : додатки. - Додатки: Самоаналіз роботи класного керівника(куратора) за рік . - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
національне виховання
--
кафедра національного виховання
--
мотивація учнів
--
освітні
мотивації
учнів
--
мотивації
до
навчання
--
проектно-дослідницька діяльність
--
досвід гімназій
--
национальное воспитание
--
кафедра национального воспитания
--
мотивация учеников
--
образовательные мотивации учеников
--
проектно-исследовательская работа
--
опыт гимназий
Анотація:
Про роботу кафедри національного виховання гімназії "Ерудит" м. Києва.
Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Заморуєва, В. В.
(аспірантка Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди; практичний психолог ДНЗ " Мелітопольський професійний ліцей залізничного транспорту").
Психологічні особливості адаптації студентів-сиріт на початковому етапі
навчання
/ В. В. Заморуєва> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 17-28. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.41
УДК
316.6+159.9
Рубрики:
Практическая психология
Практична психологія
Соціальна психологія
Социальная психология
Кл.слова (ненормовані):
конфліктостійкість
--
конфликтостойкость
--
мотивації
до
навчання
--
мотивации к обучению
--
студенти-сироти
--
студенты-сироты
--
адаптаційні процеси
--
адаптационные процесы
--
адаптація до
навчання
--
адаптация к обучению
--
розвивально-корекційні програми
--
развивающе-коррекционные программы
--
психологічна адаптація до умов
навчання
--
психологическая адаптация к условиям обучения
--
психологічні дослідження
--
психологические исследования
--
психолого-корекційна робота
--
психолого-коррекционная работа
--
психокорекційні програми
--
психокоррекционные программы
--
психокорекція
--
психокоррекция
--
тренінгові заняття
--
тренинговые занятия
--
психологічні тренінги
--
психологические тренинги
Анотація:
Студенти-сироти - особлива категорія, яка на момент вступу до ВНЗ має низку проблем, що уповільнюють, а іноді зовсім блокують процес адаптації. Такі студенти без психологічної допомоги ризикують до кінця
навчання
залишитись неадаптованими ані до ВНЗ, ані до соціуму взагалі.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
3.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
методи
навчання
--
методы обучения
--
метод наукового дослідження
--
метод научного исследования
--
фундаментальні природничі науки
--
фундаментальные естественные науки
--
дослідницьке
навчання
--
исследовательское обучение
--
мотивації
до
навчання
--
мотивации к обучению
--
метод проектів
--
метод проектов
--
навчальне дослідження
--
учебное исследование
--
дослідницьке
навчання
--
исследовательское обучение
Анотація:
Розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні
мотивації
до дослідницького
навчання
, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природрничих знань.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
Федів, Володимир
(доктор фізико-математичних наук; доцент; завідувач кафедри біологічної фізики та медичної інформатики).
Соціальні мережі як засіб підвищення
мотивації
до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шингура> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 1
. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі
--
социальные сети
--
медична фізика
--
медицинская физика
--
біологічна фізика
--
биологическая физика
--
біоетика
--
биоэтика
--
гібридна мотивація
--
гибридная мотивация
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
вищі медичні навчальні заклади
--
высшие медицинские учебные заведения
--
мотивації
до
навчання
--
мотивации к обучению
--
вивчення навчальних дисциплін
--
изучение учебных дисциплин
Анотація:
Визначено роль соціальних мереж у підвищенні
мотивації
вивчення природничих дисциплін у медичному вищому навчальному закладі шляхом їх інтеграції з етичними сторонами медичної освіти на прикладі медичної і біологічної фізики та біоетики. Розглянуто роль гібридної
мотивації
у навчанні з допомогою соціальних віртуальних мереж. Аналізується взаємодія у мережевому середовищі викладача та студентів, роль інформаційно-аналітичних структур (повідомлення, аналітичні оцінки подій) у цих процесах.
Дод.точки доступу:
Єгоренков, Анатолій (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри медичної і біологічної фізики та інформатики); Шингура, Лариса (викладач коледжу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)