Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивації до навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Луньова, Ірина (завідуюча кафедри національного виховання; спеціаліст вищої категорії).
    Роль кафедри національного виховання в підвищенні освітньої мотивації учнів / І. Луньова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 56-59 : додатки. - Додатки: Самоаналіз роботи класного керівника(куратора) за рік . - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- кафедра національного виховання -- мотивація учнів -- освітні мотивації учнів -- мотивації до навчання -- проектно-дослідницька діяльність -- досвід гімназій -- национальное воспитание -- кафедра национального воспитания -- мотивация учеников -- образовательные мотивации учеников -- проектно-исследовательская работа -- опыт гимназий
Анотація: Про роботу кафедри національного виховання гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Заморуєва, В. В. (аспірантка Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди; практичний психолог ДНЗ " Мелітопольський професійний ліцей залізничного транспорту").
    Психологічні особливості адаптації студентів-сиріт на початковому етапі навчання / В. В. Заморуєва // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 17-28. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

   Соціальна психологія

   Социальная психология

Кл.слова (ненормовані):
конфліктостійкість -- конфликтостойкость -- мотивації до навчання -- мотивации к обучению -- студенти-сироти -- студенты-сироты -- адаптаційні процеси -- адаптационные процесы -- адаптація до навчання -- адаптация к обучению -- розвивально-корекційні програми -- развивающе-коррекционные программы -- психологічна адаптація до умов навчання -- психологическая адаптация к условиям обучения -- психологічні дослідження -- психологические исследования -- психолого-корекційна робота -- психолого-коррекционная работа -- психокорекційні програми -- психокоррекционные программы -- психокорекція -- психокоррекция -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- психологічні тренінги -- психологические тренинги
Анотація: Студенти-сироти - особлива категорія, яка на момент вступу до ВНЗ має низку проблем, що уповільнюють, а іноді зовсім блокують процес адаптації. Такі студенти без психологічної допомоги ризикують до кінця навчання залишитись неадаптованими ані до ВНЗ, ані до соціуму взагалі.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- метод наукового дослідження -- метод научного исследования -- фундаментальні природничі науки -- фундаментальные естественные науки -- дослідницьке навчання -- исследовательское обучение -- мотивації до навчання -- мотивации к обучению -- метод проектів -- метод проектов -- навчальне дослідження -- учебное исследование -- дослідницьке навчання -- исследовательское обучение
Анотація: Розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природрничих знань.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


    Федів, Володимир (доктор фізико-математичних наук; доцент; завідувач кафедри біологічної фізики та медичної інформатики).
    Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шингура // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 1. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- социальные сети -- медична фізика -- медицинская физика -- біологічна фізика -- биологическая физика -- біоетика -- биоэтика -- гібридна мотивація -- гибридная мотивация -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вищі медичні навчальні заклади -- высшие медицинские учебные заведения -- мотивації до навчання -- мотивации к обучению -- вивчення навчальних дисциплін -- изучение учебных дисциплин
Анотація: Визначено роль соціальних мереж у підвищенні мотивації вивчення природничих дисциплін у медичному вищому навчальному закладі шляхом їх інтеграції з етичними сторонами медичної освіти на прикладі медичної і біологічної фізики та біоетики. Розглянуто роль гібридної мотивації у навчанні з допомогою соціальних віртуальних мереж. Аналізується взаємодія у мережевому середовищі викладача та студентів, роль інформаційно-аналітичних структур (повідомлення, аналітичні оцінки подій) у цих процесах.


Дод.точки доступу:
Єгоренков, Анатолій (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри медичної і біологічної фізики та інформатики); Шингура, Лариса (викладач коледжу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)