Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=новые товары<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ганущак-Єфіменко, Людмила Михайлівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Методика управління технологічними розривами / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 58-60 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
инновации -- інновації -- інноваційний потенціал підприємств -- инновационный потенциал предприятий -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- новые потребительские потребности -- нові споживчі потреби -- новые товары -- нові товари -- технологические разрывы -- технологічні розриви -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність
Анотація: Подано результати досліджень щодо ефективного управління розвитком інноваційного потенціалу підприємств на основі методу управління технологічними розривами, визначено умови вибору методу управління та обгрунтовано комплекс базисних знань щодо ефективного його застосування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Чухрай, Наталя Іванівна (завідувач кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська поілтехніка"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Формування спожівчої корисності інновації / Н. І. Чухрай, Л. С. Лісовська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 27-34 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії риночного господарства

Кл.слова (ненормовані):
инновации -- інновації -- новые товары -- нові товари -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- потребительская полезность инноваций -- споживча корисність інновацій -- потребительская ценность инноваций -- споживча цінність інновацій -- терминология -- термінологія -- уровни полезности инновации -- рівні корисності інновації -- формализированные технологии -- формалізовані технології -- этапы инновационного процесса -- етапи інноваційного процесу
Анотація: Розкрито зміст поняття «споживча корисність інновації» як складової її споживчої цінності та розглянуто рівні формування нового товару. З метою інноваційної діяльності обґрунтовано технологію формування споживчої корисності інновації за етапами інноваційного процесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Лісовська, Лідія Степанівна (заступник завідувача кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська поілтехніка"; м.Львів; Україна; кандидат економічних наук; доцент); Об инновационной деятельности, закон Украины \о произв.\Про інноваційну діяльність, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)