Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=опыт работы учебных учреждений<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Ткачук, Ірина
(кандидат філософських наук; учитель-методист; директор Броварського навчально-виховного об'єднання Броварської міської ради).
Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об'єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір
--
образовательное пространство
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
інноваційні моделі навчальних закладів
--
инновационные модели
учебных
учреждений
--
педагогіка успіху
--
педагогика успеха
--
управлінська діяльність навчальних закладів
--
управленческая деятельность
учебных
учреждений
--
моделі випускників
--
модели выпускников
--
формування особистості випускників
--
формирование личности выпускников
--
історія навчальних закладів
--
история
учебных
учреждений
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
Анотація:
Розглянуто історію становлення та розвиток структурних підрозділів Броварського навчально-виховного об'єднання на засадах педагогіки успіху. Розкрито вплив сприятливого освітнього простору на формування особистості успішного та конкуретноспроможного випускника шляхом неперервного розвитку в багатовимірному закладі освіти. Розглянуто аспекти управлінської діяльності у процесі розроблення та реалізації інноваційної моделі навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Гажала, Олена
(заступник директора з навчально-виховної роботи; учитель-методист).
Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 15-19 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інновації
--
инновации
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інновації в освіті
--
инновации в образовании
--
дослідно-експериментальні роботи
--
опыт
но-экспериментальные
работы
--
моделі школи життєвого успіху
--
модели школы жизненного успеха
--
педагогічні колективи
--
педагогические коллективы
--
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
Анотація:
Акцентовано на важливості впровадження інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в освітній заклад. Описано етапи здійснення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня щодо розроблення моделі навчально-виховного об'єднання як Школи життєвого успіху на прикладі Броварського навчально-виховного об'єднання Броварської міської ради Київської області.
Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\
Знайти схожі
>
3.
Андрієць, Олена
(практичний психолог Центру розвитку дитини).
Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 20-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід
--
психологическое сопровождение
--
успішна особистість
--
успешная личность
--
успішні люди
--
успешные люди
--
життєві успіхи
--
жизненные успехи
--
моделі успішних випускників
--
модели успешных выпускников
--
діагностичне забезпечення моделі випускників
--
диагностическое обеспечение моделей выпускников
--
робота практичних психологів з педагогічними колективами
--
работа практических психологов с педагогическими коллективами
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
Анотація:
Розглянуто поняття "психологічний супровід", його мету і основні завдання в рамках дослідно-експериментальної роботи. Проаналізовано наукові джерела з питання трактування таких понять, як "успіх", "успішна людина". Запропоновано зміст моделі успішного випускника Броварського навчально-виховного об'єднання як Школи життєвого успіху. Рекомендовано діагностичне забезпечення реалізації цієї моделі у практичній діяльності.
Дод.точки доступу:
Андрющенко, Ганна (практичний психолог Центру позашкільної освіти); Бондар, Катерина (практичний психолог Ліцею технологічного профілю та Центру професійної освіти); Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Ярич, Людмила
(завідувач відділу дошкільних, позашкільних навчальних закладів та виховної роботи управління освіти і науки Броварської міської ради).
Формування успішної особистості виховання Центру розвитку дитини - Школи радості та сили розуму / Л. Ярич> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкільники
--
дошкольники
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
формування успішної особистості
--
формирование успешной личности
--
педагогічні процеси
--
педагогические процессы
--
казкові ігрові технології
--
сказочные игровые технологии
--
програми розвитку дітей
--
программы развития детей
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
Анотація:
Проаналізовано досвід роботи Центру розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання Броварської міської ради Київської області як Школи радості та сили розуму в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня. Розглянуто шляхи формування успішної та впевненої особистості дошкільника.
Дод.точки доступу:
Центр розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання - Школа радості та сили розвитку \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Кисіль, Світлана
(методист з профорієнтаційної роботи).
Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація
--
профессиональная ориентация
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
учнівська молодь
--
учащаяся молодежь
--
профорієнтаційні роботи з учнями
--
профоориентационные
работы
с учащимися
--
професійна інформація
--
профессиональная информация
--
професійна консультація
--
профессиональная консультация
--
професійний добір
--
профессиональный отбор
--
форми професійної орієнтації
--
формы профессиональной ориентации
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
Анотація:
Неперервна професійнпа орієнтація розглядається як система підготовки дітей та учнівської молоді до професійної діяльності. Охарактеризовано основні елементи системи профорієнтаційної роботи з дітьми та учнями, форми професійної орієнтаціїї під час навчально-виховного процесу в Броварському навчально-виховному об'єднанні.
Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\
Знайти схожі
>
6.
Стельмах, Тамара
(завідувач науково-методичного відділу; вчитель-методист).
Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 50-55 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
науково-методичний супровід
--
научно-методическое сопровождение
--
методичні роботи
--
методические
работы
--
педагоги
--
соціальні компетентності педагогів
--
социальные компетентности педагогов
--
професійна компетентність педагогів
--
профессиональная компетентность педагогов
--
особистісні компетентності педагогів
--
личностные компетентности педагогов
--
ключові компетентності педагогів
--
ключевые компетентности педагогов
--
форми методичних робіт
--
формы методических работ
--
дослідно-експериментальні роботи
--
опыт
но-экспериментальные
работы
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
Анотація:
Розкрито зміст понять "науково-методичний супровід", "методична робота", "ключові компетентності особистості педагога". Представлено структуру та охарактеризовано форми методичної роботи з педагогами у Броварському навчально-виховному об'єднанні в конексті здійснення дослідно-експериментальної роботи.
Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\
Знайти схожі
>
7.
Федорченко, Юлія
(мама вихованки групи "Сонечко"; Центр розвитку дитини БНВО).
Творчо зростаємо разом із дітьми / Ю. Федорченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 55. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
діти
--
дети
--
батьки
--
родители
--
навчання дітей
--
обучение детей
--
виховання успішної дитини
--
воспитание успешного ребенка
--
вибір навчальних закладів
--
выбор
учебных
учреждений
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
--
відгуки про навчальні заклади
--
отзывы об
учебных
учреждениях
Анотація:
Йдеться про БНВО - Центр розвитку дитини, відгуки мами вихованки цього закладу.
Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\; Центр розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання - Школа радості та сили розвитку \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Панкова, Оксана
(завідувач відділу дослідно-експериментальної роботи; старший учитель).
Плекаємо майбтню наукову еліту : з досвіду роботи територіального осередку Малої академії наук Броварського НВО / О. Панкова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 68-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницькі роботи
--
научно-исследовательские
работы
--
обдаровані діти
--
одаренные дети
--
творча особистість
--
творческая личность
--
формування творчої особистості
--
формирование творческой личности
--
учнівська молодь
--
ученическая молодежь
--
інтелектуальний потенціал
--
интеллектуальный потенциал
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
формування інтелектуального потенціалу української нації
--
формирование интеллектуального потенциала украинской нации
--
педагогічні процеси
--
педагогические процессы
--
досвід роботи навчальних закладів
--
опыт
работы
учебных
учреждений
Анотація:
Розкрито досвід роботи міського територіального осередку Малої академії наук Броварського навчально-виховного об'єднання. Обгрунтовано, що його діяльність спрямована на виявлення, розвиток і підтримку обдарованої молоді, стимулювання її творчого потенціалу, розвиток наукової та дослідницько-експериментальної діяльності вихованців. Зазначено, що формування в учнів пошукових і дослідницьких умінь та навичок шляхом залучення їх до занять у секціях МАН сприяє розвитку їхніх творчих здібностей, значно підвищує рівень творчої активності, забезпечує постійну спрямованість особистості на подальшу пізнавальну й творчу діяльність, прискорює шлях до успіху.
Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук Броварського навчально-виховного об'єднання \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)