Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опыт работы учебных учреждений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Ткачук, Ірина (кандидат філософських наук; учитель-методист; директор Броварського навчально-виховного об'єднання Броварської міської ради).
    Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об'єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- інноваційні моделі навчальних закладів -- инновационные модели учебных учреждений -- педагогіка успіху -- педагогика успеха -- управлінська діяльність навчальних закладів -- управленческая деятельность учебных учреждений -- моделі випускників -- модели выпускников -- формування особистості випускників -- формирование личности выпускников -- історія навчальних закладів -- история учебных учреждений -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Розглянуто історію становлення та розвиток структурних підрозділів Броварського навчально-виховного об'єднання на засадах педагогіки успіху. Розкрито вплив сприятливого освітнього простору на формування особистості успішного та конкуретноспроможного випускника шляхом неперервного розвитку в багатовимірному закладі освіти. Розглянуто аспекти управлінської діяльності у процесі розроблення та реалізації інноваційної моделі навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

2.


    Гажала, Олена (заступник директора з навчально-виховної роботи; учитель-методист).
    Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 15-19 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- инновации -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- дослідно-експериментальні роботи -- опытно-экспериментальные работы -- моделі школи життєвого успіху -- модели школы жизненного успеха -- педагогічні колективи -- педагогические коллективы -- позашкільна освіта -- внешкольное образование -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Акцентовано на важливості впровадження інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в освітній заклад. Описано етапи здійснення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня щодо розроблення моделі навчально-виховного об'єднання як Школи життєвого успіху на прикладі Броварського навчально-виховного об'єднання Броварської міської ради Київської області.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

3.


    Андрієць, Олена (практичний психолог Центру розвитку дитини).
    Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 20-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- успішна особистість -- успешная личность -- успішні люди -- успешные люди -- життєві успіхи -- жизненные успехи -- моделі успішних випускників -- модели успешных выпускников -- діагностичне забезпечення моделі випускників -- диагностическое обеспечение моделей выпускников -- робота практичних психологів з педагогічними колективами -- работа практических психологов с педагогическими коллективами -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Розглянуто поняття "психологічний супровід", його мету і основні завдання в рамках дослідно-експериментальної роботи. Проаналізовано наукові джерела з питання трактування таких понять, як "успіх", "успішна людина". Запропоновано зміст моделі успішного випускника Броварського навчально-виховного об'єднання як Школи життєвого успіху. Рекомендовано діагностичне забезпечення реалізації цієї моделі у практичній діяльності.


Дод.точки доступу:
Андрющенко, Ганна (практичний психолог Центру позашкільної освіти); Бондар, Катерина (практичний психолог Ліцею технологічного профілю та Центру професійної освіти); Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

4.


    Ярич, Людмила (завідувач відділу дошкільних, позашкільних навчальних закладів та виховної роботи управління освіти і науки Броварської міської ради).
    Формування успішної особистості виховання Центру розвитку дитини - Школи радості та сили розуму / Л. Ярич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкільники -- дошкольники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- формування успішної особистості -- формирование успешной личности -- педагогічні процеси -- педагогические процессы -- казкові ігрові технології -- сказочные игровые технологии -- програми розвитку дітей -- программы развития детей -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Проаналізовано досвід роботи Центру розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання Броварської міської ради Київської області як Школи радості та сили розуму в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня. Розглянуто шляхи формування успішної та впевненої особистості дошкільника.


Дод.точки доступу:
Центр розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання - Школа радості та сили розвитку \о ней\

Знайти схожі

5.


    Кисіль, Світлана (методист з профорієнтаційної роботи).
    Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- учнівська молодь -- учащаяся молодежь -- профорієнтаційні роботи з учнями -- профоориентационные работы с учащимися -- професійна інформація -- профессиональная информация -- професійна консультація -- профессиональная консультация -- професійний добір -- профессиональный отбор -- форми професійної орієнтації -- формы профессиональной ориентации -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Неперервна професійнпа орієнтація розглядається як система підготовки дітей та учнівської молоді до професійної діяльності. Охарактеризовано основні елементи системи профорієнтаційної роботи з дітьми та учнями, форми професійної орієнтаціїї під час навчально-виховного процесу в Броварському навчально-виховному об'єднанні.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

6.


    Стельмах, Тамара (завідувач науково-методичного відділу; вчитель-методист).
    Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 50-55 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
науково-методичний супровід -- научно-методическое сопровождение -- методичні роботи -- методические работы -- педагоги -- соціальні компетентності педагогів -- социальные компетентности педагогов -- професійна компетентність педагогів -- профессиональная компетентность педагогов -- особистісні компетентності педагогів -- личностные компетентности педагогов -- ключові компетентності педагогів -- ключевые компетентности педагогов -- форми методичних робіт -- формы методических работ -- дослідно-експериментальні роботи -- опытно-экспериментальные работы -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Розкрито зміст понять "науково-методичний супровід", "методична робота", "ключові компетентності особистості педагога". Представлено структуру та охарактеризовано форми методичної роботи з педагогами у Броварському навчально-виховному об'єднанні в конексті здійснення дослідно-експериментальної роботи.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

7.


    Федорченко, Юлія (мама вихованки групи "Сонечко"; Центр розвитку дитини БНВО).
    Творчо зростаємо разом із дітьми / Ю. Федорченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 55. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
діти -- дети -- батьки -- родители -- навчання дітей -- обучение детей -- виховання успішної дитини -- воспитание успешного ребенка -- вибір навчальних закладів -- выбор учебных учреждений -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений -- відгуки про навчальні заклади -- отзывы об учебных учреждениях
Анотація: Йдеться про БНВО - Центр розвитку дитини, відгуки мами вихованки цього закладу.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\; Центр розвитку дитини Броварського навчально-виховного об'єднання - Школа радості та сили розвитку \о нем\

Знайти схожі

8.


    Панкова, Оксана (завідувач відділу дослідно-експериментальної роботи; старший учитель).
    Плекаємо майбтню наукову еліту : з досвіду роботи територіального осередку Малої академії наук Броварського НВО / О. Панкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 68-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницькі роботи -- научно-исследовательские работы -- обдаровані діти -- одаренные дети -- творча особистість -- творческая личность -- формування творчої особистості -- формирование творческой личности -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- інтелектуальний потенціал -- интеллектуальный потенциал -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- формування інтелектуального потенціалу української нації -- формирование интеллектуального потенциала украинской нации -- педагогічні процеси -- педагогические процессы -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Розкрито досвід роботи міського територіального осередку Малої академії наук Броварського навчально-виховного об'єднання. Обгрунтовано, що його діяльність спрямована на виявлення, розвиток і підтримку обдарованої молоді, стимулювання її творчого потенціалу, розвиток наукової та дослідницько-експериментальної діяльності вихованців. Зазначено, що формування в учнів пошукових і дослідницьких умінь та навичок шляхом залучення їх до занять у секціях МАН сприяє розвитку їхніх творчих здібностей, значно підвищує рівень творчої активності, забезпечує постійну спрямованість особистості на подальшу пізнавальну й творчу діяльність, прискорює шлях до успіху.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук Броварського навчально-виховного об'єднання \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)