Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=орієнтовна середня вартість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ловінська, Л. Г. (доктор економічних наук; професор; заступник директора ).
    Визначення вартості освітніх послуг [Текст] / Л. Г. Ловінська // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 2. - С. 12-26 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка культури, науки, освіти, 2011-2015 рр.

   Экономика культуры, науки, образования, 2011-2015 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- вартість освітніх послуг -- фінансування освіти -- орієнтовна середня вартість -- методика розрахунку -- заклади освіти -- видатки на освіту -- зарубіжний досвід -- нормативно-правове регулювання -- образовательные услуги -- стоимость образовательных услуг -- финансирование образования -- ориентировочная средняя стоимость -- методика расчета -- учебные заведения -- видатки на освіту -- зарубежный опыт -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Доведено, що реформування фінансування освіти потребує комплексного підходу та має передбачати вдосконалення методології не лише розрахунку вартості освітніх послуг, а й бюджетування та обліку витрат на їх надання. У контексті цілей сталого розвитку, проголошених Генеральною Асамблеєю ООН у 2015 p., і концептуальних підходів до реформування освіти в Україні проведено критичний аналіз чинного нормативно-правового забезпечення обчислення орієнтовної середньої вартості підготовки одного фахівця, визначено його позитивні аспекти та наведено зауваження, яких слід дослухатися при його вдосконаленні. Підкреслено, що Методика розрахунку орієнтовної середньої вартості підготовки одного кваліфікованого робітника, фахівця, аспіранта, докторанта передбачає застосування економічно обґрунтованих норм і нормативів витрат, що повинне мати прогресивний вплив на обґрунтованість показників фінансування освіти та можливість використання вартості підготовки одного фахівця як базового показника в середньостроковому бюджетному плануванні; включає в розрахунок вартості вимог до підготовки фахівця певного рівня через витрати на оплату праці працівників, котрі забезпечують підготовку одного фахівця. Для вдосконалення зазначеної методики доцільно наблизити розрахунки орієнтовної середньої вартості до реальної інформаційної бази, а саме бухгалтерського обліку витрат за національними й міжнародними стандартами, та взяти до уваги особливості нормативно-правового поля діяльності бюджетних установ - бюджетного законодавства; уточнити термінологію, що використовується в розрахунку, натуральні й вартісні вимірники освітніх послуг; розробити галузеву класифікацію витрат, які належить включити до вартості послуг; уточнити підходи, щодо надання котрих встановлені державні стандарти освітніх послуг та пріоритети державного замовлення на них; обґрунтувати й визначити методи, що застосовуються в розрахунку.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)