Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=особистісний компонент професійного самовдосконалення<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Панасенко, Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи).
Професійне
самовдосконалення
викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 3
. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
викладачі гуманітарних спеціальностей
--
преподаватели гуманитарных специальностей
--
психолого-педагогічні експеріменти
--
психолого-педагогические эксперименты
--
етапи психолого-педагогічних експеріментів
--
этапы психолого-педагогических экспериментов
--
константувальний експерімент
--
констатирующий эксперимент
--
професійне
самовдосконалення
викладачів
--
профессиональное самоусовершенствование преподавателей
--
професійний саморозвиток викладачів
--
профессиональное саморазвитие преподавателей
--
мотиви
професійного
самовдосконалення
--
мотивы профессионального самоусовершенствования
--
ціннісні орієнтації
професійного
самовдосконалення
--
ценностные ориентиры профессионального самоусовершенствования
--
методи експеріментів
--
методы экспериментов
--
вибірковий метод
--
выборочный метод
--
особистісний
компонент
професійного
самовдосконалення
--
личностный
компонент
профессионального самоусовершенствования
--
мотиваційно-ціннісний аспект
--
мотивационно-ценностный аспект
--
групи мотивів
--
группы мотивов
Анотація:
На основі результатів констатувального етапу психолого-педагогічного експерименту розкриваються основні мотиви і цінності
професійного
самовдосконалення
викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Виявлено причини, що спонукають до особистісного та
професійного
саморозвитку. З'ясовано, що професійне
самовдосконалення
викладача гуманітарних спеціальностей - це процес досягнення педагогічних професійних вершин на усвідомленій аксіологічній основі, що залежить від ціннісних орієнтацій, особистісних сенсів, самооцінки, мотиваційно-вольових
компонент
ів особистості, сформованої потреби саморозвитку.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Цвєткова, Ганна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)