Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=особистісний компонент професійного самовдосконалення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи).
    Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- викладачі гуманітарних спеціальностей -- преподаватели гуманитарных специальностей -- психолого-педагогічні експеріменти -- психолого-педагогические эксперименты -- етапи психолого-педагогічних експеріментів -- этапы психолого-педагогических экспериментов -- константувальний експерімент -- констатирующий эксперимент -- професійне самовдосконалення викладачів -- профессиональное самоусовершенствование преподавателей -- професійний саморозвиток викладачів -- профессиональное саморазвитие преподавателей -- мотиви професійного самовдосконалення -- мотивы профессионального самоусовершенствования -- ціннісні орієнтації професійного самовдосконалення -- ценностные ориентиры профессионального самоусовершенствования -- методи експеріментів -- методы экспериментов -- вибірковий метод -- выборочный метод -- особистісний компонент професійного самовдосконалення -- личностный компонент профессионального самоусовершенствования -- мотиваційно-ціннісний аспект -- мотивационно-ценностный аспект -- групи мотивів -- группы мотивов
Анотація: На основі результатів констатувального етапу психолого-педагогічного експерименту розкриваються основні мотиви і цінності професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Виявлено причини, що спонукають до особистісного та професійного саморозвитку. З'ясовано, що професійне самовдосконалення викладача гуманітарних спеціальностей - це процес досягнення педагогічних професійних вершин на усвідомленій аксіологічній основі, що залежить від ціннісних орієнтацій, особистісних сенсів, самооцінки, мотиваційно-вольових компонентів особистості, сформованої потреби саморозвитку.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Цвєткова, Ганна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)