Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогическая диагностика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Побережна, Н.
(старший викладач кафедри української та іноземної мов Дніпропетровського регіонального інституту державного управління).
Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів / Н. Побережна> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 1
. - С. 43-52 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
інформаційні технології
--
педагогічна діагностика
--
статистика
--
оптимальний рівень готовності
--
середній рівень готовності
--
мінімальний рівень готовності
--
рівні готовності педагогів
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
--
информационные технологии
--
педагогическая
диагностика
--
оптимальный уровень готовности
--
средний уровень готовности
--
минимальный уровень готовности
--
уровни готовности педагогов
Анотація:
Розкриваються сутність поняття педагогічної діагностики, його проблематика. Аналізуються проблеми діагностики впровадження інформаційних технологій у процесі навчання.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Петрюк, І.
(кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернивецького національного університету ім. Юрія Федьковича).
Показники і фактори шкільної дезадаптації дітей / І. Петрюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
молоді школяри
--
шкільна дезадаптація дітей
--
дезадаптація дітей
--
соціально-педагогічна допомога
--
адапційні труднощі школярів
--
педагогічна діагностика
--
адаптивність
--
соціальні педагоги
--
младшие школьники
--
школьная дезадаптация детей
--
дезадаптация детей
--
социально-
педагогическая
помощь
--
адаптационные трудности школьников
--
педагогическая
диагностика
--
адаптивность
--
социальные педагоги
Анотація:
Визначення особливостей виявлення показників і факторів шкільної дезадаптації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Ковмір, Олена
(доцент кафедри естрадного співу Інституту мистецтв Київського національного університету культури і мистецтва).
Педагогічна діагностика сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури / О. Ковмір> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 45-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
педагогічна діагностика
--
педагогическая
диагностика
--
музичне мислення
--
музыкальное мышление
--
функції музичного мислення
--
функции музыкального мышления
--
рівні сформованості музичного мислення
--
уровни сформированности музыкального мышления
Анотація:
Розглянуто проблему педагогічної діагностики сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури. Визначено та обгрунтовано критерії, показники і рівні сформованості музичного мислення студентів відповідно до змістовно-функціональної структурованості та специфіки й особливостей досліджуваного феномену.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Кофанова, О. В.
Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
высшее экологическое образование
--
диагностика
обучения
--
диагностика
результатов учёбы
--
діагностика навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное образование
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентность студентов
--
контроль знаний
--
контроль знаний студентов
--
контроль і оцінка знань
--
контроль учебных достижений
--
кредитно-модульная система обучения
--
методика викладання екології
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методика преподавания экологии
--
модульная система обучения
--
модульно-рейтинговая технология
--
модульный контроль
--
оцінка знань
--
педагогическая
диагностика
--
педагогічна діагностика
--
рейтинговая система
--
рейтинговое оценивание
--
рівень навчальних досягнень
--
студенти-екологи
--
студенты-экологи
--
уровень учебных достижений
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)