Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические принципы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ковальова, Катерина (доцент кафедри соціально-економічної географії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
    Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 51-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- магістратура -- магістранти -- лекції -- підготовка до лекції -- педагогічні принципи -- принцип доступності -- принцип систематичності -- дидактичний принцип -- проведення лекцій -- высшее образование -- магистратура -- магистранты -- подготовка к лекции -- педагогические принципы -- принцип доступности -- принцип систематичности -- дидактический принцип -- проведение лекций
Анотація: Розглядається процес підготовки студента-магістранта до проведення лекційного заняття із урахуванням основних дидактичних принципів. Наводяться основні вимоги до лекції, проведеної на належному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Северикова, Н. М.
    Рассеять тьму "мрачной ночи невежества". Реформы М. В. Ломоносова в области образования и воспитания / Н. М. Северикова // Вопросы философии. - 2011. - № 11. - С. 127-131 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Философия
   Педагогика

   Філософія

   Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогические системы -- реформы в образовании -- реформы в воспитании -- педагогические принципы -- семейное воспитание -- эстетическое воспитание -- педагогічні системи -- реформи в освіті -- реформи у вихованні -- педагогічні принципи -- сімейне виховання -- естетичне виховання


Дод.точки доступу:
Ломоносов, М. В. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Ничкало, Нелля (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Українська наукова школа педагогічної майстерності-скарбниця сьогодення й майбутнього / Н. Ничкало // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 3-11. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наукові школи -- научные школы -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- концепції педагогічної майстерності -- концепции педагогического мастерства -- навчально-методичні комплекси -- учебно-методические комплексы -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- біобібліографічні покажчики -- биобиблиографические указатели -- наукова діяльність вчених -- научная деятельность ученых -- педагогічні принципи -- педагогические принципы -- інноваційні педагогічні процеси -- инновационные педагогические процессы -- професійно-педагогічна діяльність -- профессионально-педагогическая деятельность
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз розвитку наукової школи педагогічної майстерності академіка І. А. Зазюна в останній чверті ХХ-на початку ХХІ ст. Розкрито вплив концепції педагогічної майстерності на модернізацію педагогічної освіти в Україні. Схарактеризовано навчально-методичний комплекс "Педагогічна майстерність", що охоплює дві програми, підручнік, навчально-методичні посібники та хрестоматію.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Зязюн, Іван Андрійович (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; директор Інтституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1938-) \о нем\; Іван Андрійович Зязин:педагог, вчений, філософ, біобібліографічний покажчик \о произв.\Педагогіка добра: ідеали і реалії, науково-методичний посібник \о произв.\; Концепція багаторівневої педагогічної освіти в Україні \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій; Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
    Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Школознавство

   Образование. Педагогика

   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
методичний менеджмент освітніх інновацій -- методический менеджмент педагогических инноваций -- методична робота -- методическая работа -- управління методичною роботою -- управление методической работой -- освітні інновації -- образовательные инновации -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- науково-методична діяльність -- научно-методическая деятельность -- форми методичної роботи -- формы методической работы -- теоретико-методологічні підходи -- теоретико-методологические подходы -- педагогічні принципи -- педагогические принципы -- функції методичного менеджменту -- функции методического менеджмента -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загально-освітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників, а саме: теоретико-методологічні підходи, принципи, мета і завдання, напрями, функції методичного менеджменту освітніх інновацій.


Знайти схожі

5.


    Ткаченко, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; викладач).
    Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації / Н. Ткаченко // Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійний імідж -- профессиональный имидж -- майбутні учителі іноземних мов -- будущие учителя иностранных языков -- концептуальні моделі -- концептуальные модели -- педагогічне середовище -- педагогическая среда -- педагогічні фактори -- педагогические факторы -- педагогічні умови -- педагогические условия -- методологічні підходи -- методологические подходы -- педагогічні принципи -- педагогические принципы
Анотація: Репрезентовано концепцію формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов. У її основу покладено тот факт, що для людини як соціальної істоти визначальну роль відіграє не стільки фізичний простір, скількі соціальний. Систему концептуальних поглядів на формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов представлено у вигляді концептуальної моделі. Обгрунтовано підходи та принципи формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов, виокремлено фактори та педагогічні умови, які мають забезпечити досягнення позитивних результатів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_7\8.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)