Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=педагогическое познание<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бермус, Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; академічний партнер).
Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 12
. - С. 81-92. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
поле наукового пізнання
--
поле научного познания
--
онтологія освіти
--
онтология образования
--
методологія освіти
--
методология образования
--
інфраструктура освіти
--
инфраструктура образования
--
реальність освіти
--
реальность образования
--
дійсність освіти
--
действительность образования
--
науково-педагогічне пізнання
--
научно-
педагогическое
познание
--
онтологічний поворот
--
онтологический поворот
--
педагогічне пізнання
--
педагогическое
познание
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
методологія науково-педагогічного пізнання
--
методология научно-педагогического познания
Анотація:
Показано, що більшість проблем як власне освітньої практики, так і спроб її наукового пізнання знання і раціональної реконструкції пов'язані з глибокою світоглядною кризою, яку спричинила втрата колишньої онтологічної картини, характерної для індустріальної епохи, та несформованістю нового розуміння. Вважається самовизначення у ставленні до цього завершеного періоду: подолання, трансформація чи поворот. Ключові питання, які потребують спеціального обговорення на цьому шляху, пов'язані з необхідністю переосмислення власне співвідношення між реальністю освіти і різними способами її репрезентації; реконструкції простору і категоріальної структури науково-педагогічного пізнання; ідентифікації нового проблемного поля наук про освіту і формування нової методології науково-педагогічних досліджень.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)