Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=педагогическое познание<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бермус, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; академічний партнер).
    Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 81-92. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
поле наукового пізнання -- поле научного познания -- онтологія освіти -- онтология образования -- методологія освіти -- методология образования -- інфраструктура освіти -- инфраструктура образования -- реальність освіти -- реальность образования -- дійсність освіти -- действительность образования -- науково-педагогічне пізнання -- научно-педагогическое познание -- онтологічний поворот -- онтологический поворот -- педагогічне пізнання -- педагогическое познание -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- методологія науково-педагогічного пізнання -- методология научно-педагогического познания
Анотація: Показано, що більшість проблем як власне освітньої практики, так і спроб її наукового пізнання знання і раціональної реконструкції пов'язані з глибокою світоглядною кризою, яку спричинила втрата колишньої онтологічної картини, характерної для індустріальної епохи, та несформованістю нового розуміння. Вважається самовизначення у ставленні до цього завершеного періоду: подолання, трансформація чи поворот. Ключові питання, які потребують спеціального обговорення на цьому шляху, пов'язані з необхідністю переосмислення власне співвідношення між реальністю освіти і різними способами її репрезентації; реконструкції простору і категоріальної структури науково-педагогічного пізнання; ідентифікації нового проблемного поля наук про освіту і формування нової методології науково-педагогічних досліджень.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)