Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна підтримка особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дороз, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та навчання мов Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету; докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Філософія гуманізму, крос-культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної освіти / В. Дороз> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 21-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти
--
крос-культуралізм
--
гуманістична освіта
--
політкультурний простір
--
педагогічна
підтримка
особистості
--
політкультурна особистість
--
гуманізм
--
планетарна свідомість
--
гуманітарне мислення
--
синергетика
--
философия образования
--
гуманистическое образование
--
политкультурное пространство
--
педагогическая поддержка личности
--
политкультурная личность
--
гуманизм
--
гуманитарное мышление
--
планетарная сознательность
Анотація:
Про необхідність створення методології формування гуманістичної культури
особистості
в політкультурній освіті, заснованій на принципах філософії гуманізму, крос-культуризму та синергетики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Скрипник, А. В.
Соціально-
педагогічна
підтримка
дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект / А. В. Скрипник> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 33-41. - Бібліографія : С.40-41 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74.6
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дети, лишенные родительськой заботы
--
дети-сироты
--
детские дома семейного типа
--
дитячі будинки сімейного типу
--
діти, позбавлені батьківського піклування
--
діти-сироти
--
захист дітей
--
педагогическая поддержка
--
педагогическая поддержка личности
--
педагогічна
підтримка
--
педагогічна
підтримка
особистості
--
сирітство
--
сиротство
--
социальная защита детей
--
социальная педагогика
--
социальная поддержка
--
социальное сиротство
--
социально-педагогическая поддержка
--
соціальна педагогіка
--
соціальна
підтримка
--
соціальне сирітство
--
соціально-
педагогічна
підтримка
Анотація:
Проаналізовані структурна та змістова складові соціальної підтримки дітей, позбавлених батьківського піклування, з'ясовано трактування термінів "соціальна
підтримка
" та "
педагогічна
підтримка
", складові, принципи і завдання соціальної підтримки названих дітей, її форми. Соціально-
педагогічна
підтримка
- це система засобів, заходів і форм з надання оперативної допомоги певним категоріям громадян, які опинилися у важкому життєвому середовищі, через розв'язання їхніх індивідуальних проблем та забезпечення їх іншими пільгами. Правильно побудована соціально-
педагогічна
підтримка
дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, передбачає орієнтацію на особистість, індивідуальність, забезпечення дитині комплексної соціально-педагогічної допомоги в розв'язанні її проблем.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)