Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=переживання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


    Ткачук, Юлія
    Контекст для культурної катастрофи: роман "Надзвичайно голосно та неймовірно близько" Дж. С. Фоера як пошук історії-зцілення / Юлія Ткачук // Слово і час : Науково-теоретичний журнл. - 2009. - № 1. - С. 38-44. - Бібліографія : С.44 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 84(7Спо)
Рубрики: Літературознавство
   Література США, 21 ст.

   Литературоведение

   Литература США, 11 сентября 2001 г.

Кл.слова (ненормовані):
американская литература -- американська література -- история-исцеление -- історія-зцілення -- катастрофи культурні -- катастрофы культурные -- крос-культурна взаємодія -- кросс-культурное взаимодействие -- культурні катастрофи -- межкультурное взаимодействие -- межкультурный контекст -- міжкультурна взаємодія -- міжкультурний контекст -- наративна стратегія -- наратор -- нарративная стратегия -- нарратор -- оповідання історій -- оповідач -- переживание -- переживання -- подолання травми -- постмодернизм -- постмодернізм -- преодоление травмы -- рассказчики -- рассказывание историй -- роман постмодернистский -- роман постмодерністський -- терористичні акти -- террористические акты -- травма психологическая -- травма психологічна -- трагическое в литературе -- трагічне в літературі -- постмодерністський роман -- психологічна травма
Анотація: Досліджується, як постмодерністський роман Джонатана Сафрана Фоера конструює пошук історії-зцілення, використовуючи різноманітні стратегії (насамперед наративні) подолання психологічної травми людської свідомості внаслідок переживання катастрофи - тер акту 11 вересня 2001 р. у США. Автор включає досвід та переживання героїв свого роману в широкий міжкультурний та інтертекстуальний контекст, індивідуальні втрати проектуються в загальний наратив відповіді культури на травматичну подію, а ця контексту алізація має значення для крос-культурної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Фоэр, Джонатан Сафран (прозаїк) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Джонсон, Джон (професор Аризонського державного університету (Темпе, США)).
    Екзистенціальні аспекти довіри / Джон Джонсон, Андрій Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 78-93. - Бібліографія : С.92-93. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология, 21 ст.

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
абсурд -- доверие -- довіра -- екзистенційна соціологія -- екзистенційне переживання -- екзистенційний досвід -- индивидуальный опыт -- індивідуальний досвід -- масова недовіра -- массовое недоверие -- мониторинг общественного мнения -- моніторинг громадської думки -- настроения социальные -- настрої соціальні -- недоверие -- недовіра -- социальная справедливость -- социальное доверие -- соціальна довіра -- соціальна справедливість -- страх -- украинское общество -- українське суспільство -- экзистенциальная социология -- экзистенциальное переживание -- экзистенциальный опыт
Анотація: Проблеми довіри розглянуті крізь призму екзистенціальної соціології; в основу дослідження покладено дані щорічного моніторингу громадської думки, здійснюваного Інситутом соціології НАНУ. Автори вивчають джерела довіри та її роль в індивідуальному досв іді особистості (в теорії Еріка Еріксона та ін.), структуру та рівні довіри (в працях Тетяни Скрипкіної та П. Штомпки), феномен масової недовіри в українському суспільстві і досвід переживання довіри, екзистенційний вибір та почуття абсурду і страху я к екзистенційних аспектів довіри/недовіри. Проблема недовіри громадян в українському суспільстві має бути переформульована як проблема соціальної справедливості.


Дод.точки доступу:
Мельников, Андрій; Эриксон, Эрик \о нем\; Штомпка, Петер \о нем\; Скрипкина, Татьяна \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; академік АПН України; директор Інституту проблем виховання АПН України).
    Життя особистості у духовному діапазоні / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 7-17. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психологія особи

   Психология

   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- духовність особистості -- філософія моралі -- філософські категорії -- категорія життя -- енергетиця переживань -- життя на індивідуальному рівні -- моральна філософія -- причетність до буття -- розвівальна вчинкова система -- досконалість життя -- гідність життя -- негативні переживання особистості -- благодійне життя -- життеві невдачі особистості -- недоброзичливість -- життєві ситуації особистості -- мотиваційні відхилення -- безтурботність життя особистості -- життєва спрямованість особистості -- жизненная направленность личности -- беззаботность жизни личности -- мотивационные отклонения личности -- жизненные ситуации личности -- недоброжелательность -- жизненные неудачи личности -- благотворительность жизни -- негативные переживания личности -- достоинство жизни -- совершенство жизни -- причастность до бытия -- моральна философия -- жизнь на индивидуальном уровне -- энергетика переживаний -- категории жизни -- философские категории -- философия морали -- духовность жизни -- психология личности
Анотація: Розглядається сутність категорії "життя"; визначається місце в його структурі діяльності, вищих культурних цінностей і устремлінь. Подано концепцію суб'єктивного осмислення індивідом власного життя у його смисло-ціннісних і процесуальних характеристиках.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Загороднюк, Тетяна (аспірантка Кам'янець-Подільського національного університету).
    Методика виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку / Т. Загороднюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання школярів -- учні підліткового віку -- почуття корисності -- емоційні переживання -- співпереживання -- децентрація -- піклування -- турботливе становлення до людей -- безкорисливе служіння людям -- програми виховання -- технологія системи виховних занять -- моральное воспитание школьников -- ученики подрасткового возраста -- чувство полезности -- эмоциональные пережтвания -- сопереживание -- децентрация -- забота -- заботливое отношение к людям -- бескорыстное служение людям -- программы воспитания -- технология системы воспитательных занятий
Анотація: Розкривається сутність поняття "почуття корисності для іншої людини", висвітлюється зміст його структурних компонентів. Подається програма виховання почуття корисності для інших в учнів підліткового віку, описуються форми, прийоми та принципи формування цього почуття в зазначеній віковій групі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Скок, Н. С. (викладач Донецького державного університету управління).
    Електоральна поведінка жителів Донецької області в контексті дослідження впливу суб'єктивного часу на соціальну поведінку особистості / Н. С. Скок // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 80-83. - Бібліографія : С.83 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Донецька область

Кл.слова (ненормовані):
електоральна поведінка -- политическая социология -- політична соціологія -- социальное поведение -- соціальна поведінка -- суб'єктивний час -- суб'єктивні переживання -- субъективное время -- субъективные переживания -- электоральное поведение
Анотація: У статті досліджується електоральна поведінка (як вид соціальної поведінки) в контексті впливу на неї суб'єктивного часу.


Знайти схожі

6.


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам
Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя.


Знайти схожі

7.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
    Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексия -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- функція самостійності -- функция самостоятельности -- емоційні переживання -- эмоциональные переживания -- породжувальна функція -- порождающая функция -- самоутверджувальна функція -- самоутверждающая функция -- самозахисна функція -- самозащитная функция -- функція самоцінності -- функция самоценности -- консолідуюча функція -- консолидирующая функция -- функція душевного умиротворення -- функция душевного удовлетворения
Анотація: Розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 5-16. - Бібліографія : С.16 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання -- консолидирующая функция -- консолідуюча функція -- личность -- особистість -- породжувальна функція -- порождающая функция -- психологическая рефлексия -- психология личности -- психологічна рефлексія -- психологія особистості -- развитие личности -- рефлексия -- рефлексія -- розвиток особистості -- самозахисна функція -- самозащитная функция -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- самостверджувальна функція -- самоутверждающая функция -- функция душевного умиротворения -- функция самоценности -- функція душевного умиротворення -- функція самоцінності -- эмоциональные переживания -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: В статті розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії. На основі проведеного аналізу змістовно-цільової своєрідності та сутнісних характеристик особистісної рефлесії розкрито основні її функції: породжувальна функція рефлексії, акмецентрована функція рефлексії, самозахисна функція рефлексії, функція самоцінності, консолідуюча функція рефлексії, функція душевного умиротворення.


Знайти схожі

9.


    Вертій, Олексій (доктор філологічних наук; Суми).
    Методика вивчення української літератури на сучасному етапі: основні ознаки й поняття [Текст] / О. Вертій // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 4. - С. 28-36. - закінчення, початок у № 3 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- патріотичне виховання -- національне виховання -- національна методика вивчення української літератури -- національний світогляд -- світогляд праукраїнців -- національна свідомість -- національна самосвідомість -- національне світовідчуття -- національне світосприйняття -- національне світорозуміння -- національне світовираження -- національне світоутвердження -- культ жінки -- культ героїв -- культ матері -- природні національні вірування та уявлення -- культ краси -- ідея, як почування -- культурний націоналізм -- національна духовність -- національна ідея -- національне буття -- мета життя -- національний дух -- украинская литература -- патриотическое воспитание -- национальное воспитание -- национальная методика изучения украинской литературы -- национальное мировоззрение -- мировоззрение праукраинцев -- национальное сознание -- национальное самосознание -- национальное мироощущение -- национальное мировосприятие -- национальное миропонимание -- национальное мировыражение -- национальное мироутверждение -- культ женщины -- культ героев -- культ матери -- естественные национальные верования и представления -- культ красоты -- идея, как ощущение -- культурный национализм -- национальная духовность -- национальная идея -- национальное бытие -- цель жизни -- национальный дух -- смысл жизни -- смисл життя -- цінність життя -- життєва позиція -- національна честь -- національна гідність -- національна воля -- патріотизм -- мужність -- мудрість -- ценность жизни -- жизненная позиция -- национальная честь -- национальное достоинство -- национальная воля -- патриотизм -- мужество -- национальное вырождение -- мудрость -- національна література -- національний зміст літератури -- внутрішні форми -- зовнішні форми -- національний характер -- національний тип героя -- національний тип зв'язків героя зі світом -- національний колорит -- національна картина світу -- закони композиції -- національна сутність літератури -- національна самодостатність літератури -- національна самобутність літератури -- естетична оцінка -- естетичний ідеал -- переживання художнього твору -- пізнавальні емоції -- естетично розвинута особистість -- художня творчість -- національні естетичні цінності -- естетична свідомість -- національна система естетичного виховання -- ідейне та моральне семопізнання -- национальная литература -- национальное содержание литературы -- внутренняя форма -- внешняя форма -- национальный характер -- национальный тип героя -- национальный тип связей героя с миром -- национальный колорит -- национальная картина мира -- законы композиции -- национальная сущность литературы -- национальная самодостаточность литературы -- национальная самобытность литературы -- воспроизведение и превращение -- эстетические потребности -- эстетический вкус -- эстетическое отношение -- эстетическая оценка -- эстетический идеал -- переживание художественного произведения -- познавательные эмоции -- эстетически развитая личность -- художественное творчество -- национальные эстетические ценности -- эстетическое сознание -- национальная система эстетического воспитания -- идейное и моральное самопознание -- ідейна і моральна самооцінка -- ідейна та моральна самосвідомість -- національна духовність -- моральна особистість -- идейная и моральная самооценка -- идейное и моральное самосознание -- национальная духовность -- моральная личность
Анотація: Подане визначення головних рис національного світогляду Українців.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (07.05.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Кострюкова, М. С. (преподаватель кафедры философии Днепропетровского национального университета им. Олеся Гончара).
    Экзистенциальный анализ как путь обретения человеком себя / М. С. Кострюкова // Грані. - 2012. - № 1. - С. 45-48. - Бібліографія: : С.48 : 13 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
буття-у-світі -- бытие-в-мире -- екзистенційна онтологія -- екзистенційне переживання -- екзистенційний аналіз -- онтология экзистенциальная -- переживание -- переживання -- экзистенциальное переживание -- экзистенциальный анализ
Анотація: Статья посвящена исследованию методологических оснований понимания сущности человека в одном из влиятельнейших направлений современного психоанализа - экзистенциальном анализе. Прослеживается связь между феноменологией Э. Гуссерля, фундаментальной онт ологией М. Хайдеггера и экзистенциальним анализом Л. Бинсвангера, М. Босса и В. Франкла, а также его модернизированными учениями.


Дод.точки доступу:
Хайдеггер, М. (немецкий философ-экзистенциалист ; 1889-1976) \о нем\; Франкл, Виктор (австрийский психиатр; психолог; невролог ; 1905-1997) \о нем\; Гуссерль, Э. (немецкий философ; основатель феноменологии ; 1859-1938) \о нем\; Гайдеггер, Мартін (німецький філософ ; 1889-1976) \про нього\; Босс, Медард (1904-1990) \о нем\; Бинсвангер, Людвиг (1881-1966) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)