Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пляжний туризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Тігу, Габріела (проректор Бухарестської академії економічних студій; м.Бухарест; Румунія; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Управління туристичними напрямками : нові підходи в Румунії / Г. Тігу, Б. Каларету, Д. Булін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 525-534 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4РУМ)в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2005-2011 гг.

   Економіка туризму, 2005-2011 рр.

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
горный туризм -- гірський туризм -- пляжный туризм -- пляжний туризм -- спа-туризм -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегии развития -- стратегії розвитку -- управление курортами -- управління курортами -- туристичні потоки -- туристические потоки -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Показано, що протягом тривалого часу туризм був важливою галуззю, навіть життєво важливою в деяких країнах, у першу чергу як такою, що формує робочі місця. У Румунії є значний туристичний потенціал. Проаналізовано стратегії розвитку для трьох форм туризму – спа, гірського, пляжного – в європейському контексті. Гіпотеза полягає в тому, що румунський туризм у всіх формах знаходиться в процесі адаптації до вимог сучасного міжнародного туристичного ринку, у стані перетворення та трансформацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\64.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Каларету, Богдан (аспірант Бухарестської академії економічних студій; м.Бухарест; Руиунія); Булін, Даніель (аспірант Бухарестської академії економічних студій; м.Бухарест; Руиунія)

Знайти схожі

2.


    Плуме Лазарте, Марта (дослідник та технічний співробітник Університету Сарагоси; Іспанія).
    Екологія та просування туризму : приклад Іспанії / Плуме Лазарте М., Інігуес Беррозпе Т., Латорре Мартінес М.П. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 123-131 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ІСП)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг стран -- брендинг країн -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- глобализация -- глобалізація -- государственная экономическая политика -- державна економічна політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- маркетинговая имиджелогия -- маркетингова іміджелогія -- морские побережья -- морські узбережжя -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- пляжный туризм -- пляжний туризм -- рыночная конкуренция -- устойчивое развитие туризма -- стійкий розвиток туризма -- экологический ущерб -- екологічна шкода -- туристична політика -- туристическая политика
Анотація: Показано, як у сучасному контексті глобалізації, легкого доступу до інформації та економічної кризи загострилась конкуренція на туристичних ринках. Багато туристичних напрямків стали звертати більше уваги на власний імідж та переглядати його, для чого розробляються окремі стратегії просування. У випадку Іспанії державне просування туризму зіграло особливу роль та суттєво посилило позиції країни на ринку туризму. Туристичний бум кінця 1950-их зробив країну заможною та популярною, але одночасно завдав значної шкоди навколишньому середовищу, особливо узбережжю. Саме тому Іспанія розробила нові маркетингові стратегії, що брали до уваги її екологічні потреби. Розвиток туризму та екологія можуть співіснувати, якщо має місце вірна стратегія розвитку. Багаторічний досвід Іспанії, наведений у даній статті, демонструє, яким чином можна посунути акцент з виключного пляжного туризму на різноманіття інших туристичних напрямків, піклуючись при цьому про середовище.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Інігуес Беррозпе, Татьяна (PhD (соціологія); викладач Школи Туризму Університету Сарагоси; Іспанія); Латорре Мартінес, Марія Пілар (PhD (економіка, управління та організація); викладач Університету Сарагоси; Іспанія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)