Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поддельные товары<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Абід, Мухаммад (MS/Mphil; доцент Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан).
    Поведінка споживачів відносно підробних товарів [Текст] : емпіричне дослідження / М. Абід, М. А. Реман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 89-99 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5ПАК)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
бренды-оригиналы -- бренди-оригінали -- менеджмент -- поддельные товары -- підробні товари -- постколониализм -- постколоніалізм -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- престиж товара -- противодействие фальсификатам -- протидія фальсифікатам -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рынок подделок -- ринок підробок -- стратегические планирование -- стратегічне планування -- фактор знаменитости -- факторный анализ -- факторний аналіз -- эстетические характеристики товара -- естетичні характеристики товару
Анотація: Вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті описано взаємозв'язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Дані зібрано шляхом анкетування 511 респондентів, які знали різницю між оригіна,гом та підробкою і при цьому мали досвід придбання підробного товару. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. Висновки даного дослідження можуть допомогти менеджерам, що працюють на брепди-оригінали та залучені до стратегічного планування боротьби з виробниками підробок, продавцями та покупцями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Реман, Мосін Абдур (спеціаліст-аналітик Дослідницького відділення Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)