Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=познание мира<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Нечай, С. (завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу / С. Нечай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 105-114. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
музика -- навколишній світ -- музичний ритм -- інтонації -- пізнання світу -- педагогічний вплив -- діти -- дошкільне навчання -- музыка -- окружающий мир -- музыкальный ритм -- интонации -- познание мира -- педагогическое влияние -- дети -- дошкольное обучение
Анотація: Музика розглядається у світлі сучасних концепцій картини світу як феномен, який дає змогу людині розширити горизонти її індивідуального предметного світу в цілому. Піднімається питання про розробку принципово нових підходів до використання музики у професійно-педагогічній діяльності педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бездрабко, В. В. (директор Інституту державного управління Київського нацыонального університету культури і мистецтв).
    Наукова революція: перші візії практики і науки про документ / В. В. Бездрабко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 3-8. - Бібліографія: С. 8 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.1
Рубрики: Історія, 16-17 стст.
   История, 16-17 стст.

Кл.слова (ненормовані):
археография -- археографія -- гуманизм -- гуманізм -- документоведение -- документознавство -- западноевропейская культура -- иерархизм -- информация -- историография -- историческое документоведение -- история документоведения -- история издательского дела -- история книги -- ієрархізм -- інформація -- історичне документознавство -- історіографія -- історія видавничої справи -- історія документознавства -- історія книги -- культурологический анализ -- культурологічний підхід -- наукова революція -- научная революция -- письменные документы -- письмові документи -- пізнання світу -- познание мира -- представления -- Просвещение -- Просвітництво -- символизм -- символізм -- словари-справочники -- словники -- специальные исторические дисциплины -- спеціальні історичні дисципліни -- теологизм -- теологізм -- универсализм -- універсалізм -- уявлення
Анотація: Висвітлюються основні чинники становлення перших галузей знань про документ на тлі культурних перетворень у західноєвропейському суспільстві ХV - XVII ст. Історія розвитку знань про документ розгортається на культурологічному та історіографічному рівнях. Зроблено висновок про виняткову роль спеціальних історичних дисциплін у формуванні науки про документ.


Дод.точки доступу:
Франкфуртская школа \о ней\

Знайти схожі

3.


    Марценішева, Наталія (завідувач).
    Краса і секрети веселки : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Н. Марценішева, Л. Бутовська, О. Ковальова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 9-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.415
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- навчання малюванню -- образотворче мистецтво -- явища природи -- пізнання світу -- дослідницька діяльність -- эстетическое воспитание -- обучение рисованию -- изобразительное искусство -- явления природы -- познание мира -- исследовательская деятельность -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з особливостями художньо-естетичного та наукового пізнання світу; пробуджувати допитливість; закріплювати уявлення дітей про здатність світла перетворюватися на веселковий спектр; пробуджувати інтерес дітей до особи художника та вченого, бажання наслідувати спосіб світосприйняття; розвивати мовлення, мислення, виховувати любов до природи та ін.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Бутовська, Людмила (вихователь-методист); Ковальова, Олена (вихователь); Рубінштейн, Антон Григорович (російський композитор; піаніст; диригент; музичний педагог ; 1829-1894) \про нього\; Чайковський, Петро Ілліч (видатний російський композитор; диригент; педагог; музичний журналіст ; 1840-1893) \про нього\; Лядов, Анатолій Костянтинович (російський композитор; диригент; педагог; професор ; 1855-1914) \про нього\; Мелодія, п'єса \о произв.\; Музична табакерка, п'єса \о произв.\; Лускунчик, балет \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)