Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=портове господарство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   65.37(5КОР)-2
   М 93


    М'янг Бае Лі (аспірант; Університет Конкук; м.Чунгжі; Південна Корея).
    Стратегія порта м. Пусан у межах аналізу роботи провідних контейнерних портів світу / Бае Лі М'янг, Ок Лі Санг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 399-411 : табл., рис. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5КОР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Водный транспорт

   Водний транспорт

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
економіка транспорту -- экономика транспорта -- азійські контейнерні порти -- азиатские контейнерные порты -- порти Азии -- порты Азии -- порты Европы -- порти Європи -- порты Северной Америки -- порти Північної Америки -- країни БРИК -- страны БРИК -- країни МІКТ -- страны МИКТ -- анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- критерий Крускала-Уоллиса -- критерій Крускала-Уолліса -- метод непараметричного аналізу -- метод непараметрического анализа -- портовое хозяйство -- портове господарство -- транспортная логистика -- транспортна логістика
Анотація: Обгрунтовано, що полюсами розвитку сучасної світової економіки, крім країн "великої сімки", стали країни БРІК, N11 та МІКТ. З прискоренням економічного обміну у Північно-Східній Азії зростають і логістичні потреби регіону. Роль П. Кореї як центру азійського ринку - бути мостом, що з'єднує Азію та Тихоакеанський регіон. Завдяки своїм географічним перевагам Південна Корея може стати економічним та логістичним центром Азії, як Нідерланди у Європі. Крім того, з 10 провідних портів світу всі, крім Роттердаму, знаходяться в Азії, що робить даний регіон центром світової економіки. Порівняно та проаналізовано ефективність роботи 20 портів: 13 у Північно-Східній Азії, 4 в Європі, 3 у Північній Америці. Ефективність управління портами оцінено методом непараметричного аналізу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Санг Ок Лі (професор; Університет Конкук; м.Чунгжі; Південна Корея)

Знайти схожі

2.


    Малаксиано, Николай Александрович (докторант Одесского национального морского университета; г.Одесса; Украина; кандидат физико-математических наук; доцент).
    Об устойчивости экономических показателей использования сложного портового оборудования / Н. А. Малаксиано // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 226-233 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
водный транслпорт -- водний транспорт -- економічне моделювання -- экономическое моделирование -- динамическое моделирование -- динамічне моделювання -- портовое хозяйство -- портове господарство -- сложное технологическое оборудование -- складне технологічне обладнання -- стратегиическое управление -- стратегічне управління -- технологические замены -- технололгічні заміни -- технологические ремонты -- технологічні ремонти -- экономический анализ -- економічний аналіз -- эксплуатационный физический износ -- експлуатаційний фізичний знос -- физический износ оборудования -- фізичний знос обладнання
Анотація: Проведен анализ устойчивости экономических показателей использования сложного портового оборудования при изменяющихся условиях его эксплуатации и изменениях стратегии его ремонтов и замен. Результаты исследований основаны на использовании динамической модели старения оборудования.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.
67.412.1
С 32


    Серафимов, В. В. (кандидат юридических наук; доцент; доцент кафедры морского и таможенного права).
    Ответственность за нарушение Закона КНР о морских портах [Текст] / В. В. Серафимов // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2015. - № 2. - С. 83-89. - Библиогр. в конце ст.
ББК 67.412.1
Рубрики: Міжнародне публічне право
   Международное публичное право

   Китай
    КНР

Кл.слова (ненормовані):
морские порты -- работа портов -- морское законодательство -- нарушение законов -- национальные морехозяйственные комплексы -- портовые хозяйства -- международные торговые требования -- морські порти -- робота портів -- морське законодавство -- порушення законів -- національні морегосподарські комплекси -- портове господарство -- міжнародні торговельні вимоги
Анотація: Посвящена рассмотрению правового регулирования работы морских портов Китайской Народной Республики, определены его особенности и возможность заимствования наработанного опыта в практику Украины. Приведены нормы Закона КНР о морских портах 2003 года, касающиеся ответственности за несоблюдение установленного порядка деятельности в морском порту.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Митна справа_2015_2\12.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Мінаков, Віталій (кандидат економічних наук).
    Фактори формування логістичних транспортних систем в умовах глобалізації [Текст] / В. Мінаков, С. Мінакова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 2. - С. 12-16 : рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
світова торгівля -- морські порти -- логістичні транспортні системи -- міжнародний розподіл праці -- глобальні логістичні мережі -- портове господарство -- мировая торговля -- морские порты -- логистические транспортные системы -- международное распределение труда -- глобальные логистические сети -- портовое хозяйство
Анотація: Визначені, систематизовані та обгрунтовані основні з факторів, а саме: технологічні зміни, глобалізація, перманентна інтеграція різних видів транспорту та їх послуг, зростання участі приватного сектору, зростання значення здійснення стратегічного менеджменту, дерегуляція та інституціональне реформування портового сектору. Доведено, що побудова внутрішнього економічного механізму господарювання та вимірювання портової ефективності безпосередньо залежить від цих аспектів, а також обгрунтовано деякі особоивості, які чинять вплив та призводять до необхідності корегування отриманих результатів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Мінакова, Світлана (доктор економічних наук)

Знайти схожі

5.


    Лапкина, Инна Александровна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой аналитических систем и логистики Одесского национального морского университета).
    Оптимизация структуры парка портового оборудования, функционирующего в условиях неравномерной нагрузки [Текст] / И. А. Лапкина, М. А. Малаксиано, Н. А. Малаксиано // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 364-371 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
водный транслпорт -- водний транспорт -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- грузопотоки -- вантажопотоки -- динамическое моделирование -- динамічне моделювання -- непостоянная интенсивность -- непостійна інтенсивність -- неравномерные нагрузки -- неравномірні навантаження -- парк машин -- портовое хозяйство -- портове господарство -- сложное технологическое оборудование -- складне технологічне обладнання -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Исследована задача оптимизации структуры парка портового оборудования, функционирующего в условиях непостоянной интенсивности грузопотока. Предложена модель, позволяющая оценивать экономическую эффективность и оптимизировать состав парка портового оборудования.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Малаксиано, Мария Александровна (асистен кафедры системного анализа и логистики Одесского национального морского университета; г.Одесса); Малаксиано, Николай Александрович (кандидат физико-математических наук; доцент; докторант Одесского национального морского университета; г.Одесса; Украина)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)