Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прибутковість виробництва<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.011.3в7-2
   Г 37


    Герасименко, А. Г. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний торговельно-економічний університет; м.Київ; Україна).
    Аналіз факторів порушення взаємозв'язку між ринковою концентрацією та прибутковістю / А. Г. Герасименко // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 29-34 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3в7-2 + 65.053
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії ринкового господарства

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

Кл.слова (ненормовані):
концентрация производства -- концентрація виробництва -- монополизация -- монополізація -- организационное структурирование -- організаційне структурування -- прибыльность производства -- прибутковість виробництва -- производственная результативность -- виробнича результативність -- рыночная концентрация -- ринкова концентрація -- стратегическое поведение фирм -- стратегічна поведінка фірм -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- х-неэффективность -- х-неефективність -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Досліджено ряд факторів порушення виявленого на теоретичному рівні Е. Мейсоном та закладеного в основу парадигми "структура - поведінка - результат" прямого взаємозв'язку між ринковою концентрацією та прибутковістю. Дію кожного з наведених факторів обгрунтовано теоретично та підтверджено результатами власних й залучених емпіричних досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мейсон, Э. (американский экономист ; 1899-1992) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Чень, Жень-Мінь (PhD (менеджмент); викладач Інституту промислового менеджменту Коледжу менеджменту Національного Центрального університету; м.Тайвань; Тайвань).
    Конкурентне ціноутворення та можливості повторного використання у виробництві оригінальних продуктів та продуктів-копій [Текст] / Ж. -М. Чень, Ю. -Т. Хсу // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 7. - С. 169-187 : табл., граф., схем. - Стання англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.23в7 + 65.011.3г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология экономического моделирования

   Методологія економічного моделювання

   Теория конкуренции

   Теорія конкуренції

Кл.слова (ненормовані):
конкурентное ценообразование -- конкурентне ціноутворення -- модель Салопа -- оригинальные производители -- оригінальні виробники -- повторное производство -- повторне виробництво -- прибыльность производства -- прибутковість виробництва -- производство товаров-копий -- виробництво товарів-копій -- товарные рынки -- товарні ринки -- Салопа модель -- финансы торговли -- фінанси торгівлі -- экономическое поведение -- економічна поведінка
Анотація: Досліджено питання повторного використання власної розробки, а також проблема пов’язаного з таким виробництвом ціноутворення на прикладі ситуацій, коли виробник оригінального технічного продукту конкурує на ринку з виробником товару-копії. Модель Салопа використана для демонстрації конкуренції в контексті переваг виробників при виборі оригінального продукту або копії, виробленої оригінальним виробником, або копії, виробленої імітатором. Виявлено умови, за яких оригінальний виробник зробить вибір на користь виробництва не лише оригінальних розробок, але й копій. Доведено, що оптимальне співвідношення оригінальних товарів та товарів-копій значно залежить від повернення інвестицій в розробку, а також від кількості покупців. Також доведено, що виробництво копій власного ж продукту далеко не завжди може призвести до підвищення прибутку, що може бути частково пояснене тим, що клієнти часто оцінюють копію нижче, навіть за умови, що вона було вироблена оригінальним виробником.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Хсу, Ю-Тінь (PhD (менеджмент); пошукач Інституту промислового менеджменту Коледжу менеджменту Національного Центрального університету; м.Тайвань; Тайвань)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)