Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принцип систематичности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ковальова, Катерина (доцент кафедри соціально-економічної географії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
    Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 51-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- магістратура -- магістранти -- лекції -- підготовка до лекції -- педагогічні принципи -- принцип доступності -- принцип систематичності -- дидактичний принцип -- проведення лекцій -- высшее образование -- магистратура -- магистранты -- подготовка к лекции -- педагогические принципы -- принцип доступности -- принцип систематичности -- дидактический принцип -- проведение лекций
Анотація: Розглядається процес підготовки студента-магістранта до проведення лекційного заняття із урахуванням основних дидактичних принципів. Наводяться основні вимоги до лекції, проведеної на належному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Хом`як, Іван (доктор педагогічних наук).
    Методика формування орфографічних умінь і навичок [Текст] / І. Хом`як // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 41-50. - Библиогр.: с. 50 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
орфограми -- орфографічні норми -- дидактичні принципи навчання -- діалектне мовлення -- двомовність -- орфографія -- навички -- орфограммы -- орфографические нормы -- дидактические принципы обучения -- дыалектная речь -- двуязычие -- орфография -- навыки -- формування навичок грамотного письма -- орфографічна грамотність -- принципи навчання -- принцип науковості -- принцип систематичності -- принцип послідовності -- принцип зв`язку навчання з життям -- мовлення -- мовленнєвий режим -- мовна культура -- боротьба з діалектизмами у мовленні -- індивідувалізація навчання -- орфографічні помилки -- порівняльний прийом -- зіставний прийом -- принцип наочності -- зіставні таблиці -- настінні орфографічні словники -- метод вправ -- словникові диктанти -- орфографічні вправи -- класифікації словникових диктантів -- списування -- списування-переклади -- какографія -- орфографічний розбір -- формирование навыков грамотного письма -- орфографическая грамотность -- принципы обучения -- принцип научности -- принцип систематичности -- принцип последовательности -- принцип связи обучения с жизнью -- речь -- речевой режим -- языковая культура -- борьба с диалектизмами в речи -- индивидуализация обучения -- орфографические ошибки -- сравнительный прием -- сопоставительный прием -- принцип наглядности -- сопоставительные таблицы -- настенные орфографические словари -- метод упражнений -- словарные диктанты -- классификации словарных диктантов -- списывания -- списывания-переводы -- какография -- орфографический разбор
Анотація: Методи підвищення орфографічної грамотности учнів.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)