Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принцип сотрудничества<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Трояновский, А. В. (кандидат юридических наук; доцент кафедры международного права и международных отношений).
    Универсальная юрисдикция в отношении актов пиратства / А. В. Трояновский // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2012. - № 2. - С. 73-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 67.412.1
Рубрики: Міжнародне публічне право
   Международное публичное право

Кл.слова (ненормовані):
универсальная юрисдикция -- пиратство -- открытое море -- обязательства ergo omnes -- международные преступления -- принцип сотрудничества -- таможенное дело -- універсальна юрисдикція -- піратство -- відкрите море -- зобов'язання ergo omnes -- міжнародні злочини -- принцип співробітництва -- митна справа -- конвенції -- конвенции
Анотація: Проблематика борьбы с пиратством приобрела в последние годы чрезвычайную актуальность, неожиданно вернув исходный контекст дискуссиям об универсальной юрисдикции. Независимо от доктриальных моделей универсальной юрисдикции, обращает внимание модификация правовых рамок универсальной юрисдикции, обозначенных в Конвенции по морскому праву 1982 года. В случае ситуации у побережья Сомали имеет место отступление от ограниченной (пределами открытого моря, требованиями двойной факультативности, субъектного тождества при осуществлении юрисдикции) в пользу квалифицированной формы универсальной юрисдикции (в виде распространения ее на территориальное море, захвата пиратского судна в силу резолюции Совета Безопасности, возможности передачи пиратов третьему государству).


Дод.точки доступу:
Конвенція ООН з морського права \о произв.\; Конвенция ООН по морскому праву \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Гонтаровська, Наталія (доктор педагогічних наук; керівник Дніпропетровського регіонального центру Інституту обдарованої дитини НАПН України; заслужений працівник освіти; заступник директора).
    Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 29-33 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
здібна особистість -- способная личность -- обдарована особистість -- одаренная личность -- розвівальне освітнє середовище -- развивающая образовательная среда -- загальноосвітні навчальні заклади -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- проекти освітнього середовища -- проекты образовательной среды -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- принципи розроблення проектів -- принципы разработки проектов -- принцип динамічної відповідності педагогічного процесу -- принцип димамического соответствия педагогического процесса -- принцип культурологічного розвитку дитини -- принцип культурологического развития ребенка -- принцип цілісності в проектування освітнього середовища -- принцип целостности в проектировании образовательной среды -- принцип співпраці -- принцип сотрудничества -- принцип поєднання організаційно-педагогічних підходів -- принцип соединения организационно-педагогических подходов -- принцип неперервності, наступності освіти -- принцип непрерывности, последовательности образования
Анотація: Наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обґрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визнання її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів. Характеризуються принципи розроблення проекту освітнього середовища в загальноосвітньому навчальному закладі, що пройшов апробацію у практиці експериментальної діяльності навчально-виховного комплексу №28 м. Дніпропетровська.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)