Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=природничо-наукова картина світу<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Кириленко, Катерина
(кандидат філософських наук; завідувач кафедри філософії; Київський національний університет культури і мистецтв).
Інтеграційні процеси в сучасному
природничо
-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
гуманітрана
картина
світу
--
природничо
-
наукова
картина
світу
--
інтеграція гуманітарних знань
--
інтеграція
природничо
-наукових знань
--
єдине
природничо
-гуманітарне знання
--
зміст університетстької освіти
--
гуманитарная
картина
мира
--
естественно-научная
картина
мира
--
интеграция гуманитарных знаний
--
интеграция естественнонаучных знаний
--
единое естественно-гуманитарное знание
--
содержание университетского образования
--
університетська освіта
--
университетское образование
--
гуманітарні знання
--
гуманитарные знания
--
вища освіта
--
высшее образование
--
учбові дисципліни
--
учебные дисциплины
--
філософські дисципліни
--
философские дисциплины
--
філософія життя
--
философия жизни
Анотація:
Наголошується, що розвиток гуманітарного і
природничо
-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного
природничо
-гуманітарного знання. Доводиться, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців має набути системного характеру, адже сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Пропонуються шляхи і механізми реалізації такого підходу.
Знайти схожі
>
2.
Рудишин, Сергій
(доктор педагогічних наук; завідувач кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін).
Особливості формування в учнів початкової школи
природничо
-наукової картини
світу
/ С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 1
. - С. 45-49. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
естественно-научная
картина
мира
--
картина
світу
--
младшие школьники
--
молодші школярі
--
начальная школа
--
начальное образование
--
початкова освіта
--
початкова школа
--
природничо
-
наукова
картина
світу
--
развитие мышления учащихся в процессе обучения
--
розвиток мислення учнів
--
школьное начальное образование
Анотація:
Викладено основні концептуальні положення формування в учнів початкової школи інтегрованих знань про
природничо
-наукову картину
світу
.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)