Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=просторове мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Слотердайк, Петер
(німецький філософ; есеїст; культуролог; ведучий телепередач ; 1947-).
Нестиснювальне, або Нове відкриття протяжного. Теорія ансамблю гордості. Вітґенштайн. Пророцтво по-німецьки / П. Слотердайк> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. -
№ 3
. - С. 41-57. - Бібліогр.: с. 50. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
1
ББК
87.25
Рубрики:
Філософія
Філософія науки
Философия
Философия науки
Кл.слова (ненормовані):
просторові почуття людини
--
пространственное чувство человека
--
простір
--
простор
--
просторова революція
--
пространственная революция
--
просторове
мислення
--
пространственное мышление
--
стиснення простору
--
сжатие пространства
--
ігнорований простір
--
игнорированное пространство
--
концепції простору
--
концепции пространства
--
політична наука
--
политическая наука
--
філософи
--
философы
--
філософські погляди
--
философские взгляды
Анотація:
Запропоновані переклади фрагментів творів П. Слотердайка є вікнами, крізь які можна роздивитись інтер'єр його теоретичних споруд, побудованих з матеріалу історії людства.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Філософ_думка_2014_3\3.pdf
Дод.точки доступу:
Витгенштейн, Л. Й. (австрийско-британский философ ; 1889-1951) \о нем\; Теорія ансамблю гордості \о произв.\Пророцтво по-німецькі \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Зіневич, Анастасія
(магістр-психолог; аспірант Інституту філософії імені Г. С. Сковороди НАН України).
Дві феноменології та дві французькі традиції екзистенційної філософії / А. Зіневич> // Філософська думка. - 2017. -
№ 5
. - С. 76-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
1
Рубрики:
Філософія
Філософія науки
Философия
Философия науки
Кл.слова (ненормовані):
просторове
мислення
--
пространственное мышление
--
темпоральність
--
темпоральность
--
екзистенційний поворот
--
экзистенционный поворот
--
екзистенційна редукція
--
экзистенционная редукция
--
неокантіанський виток феноменології
--
неокантианский виток феноменологии
--
картезіанський виток феноменології
--
картезианский виток феноменологии
--
бергсоніанський виток феноменології
--
бергсонианский виток феноменологии
Анотація:
Здійснено спробу порівняльного аналізу двох феноменологій: феноменології Е. Гусерля і феноменології Є Міньковського та Г. Марселя. Описані відмінності витоків двох феноменологій: неокантіанськоий і картезіанський витоки феноменології Е. Гусерля та бергсоніанський виток феноменології Є. Міньковського та Г. Марселя. Позначені відмінності у завданнях, що стоять перед феноменологами двох напрямків. Для позначення відмінності засобу феноменологічного утримання Г. Марселя запроваджено новий термін: екзистенційна редукція.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Філософ_думка_2017_5\5.pdf
Дод.точки доступу:
Гусерль, Едмунд (німецький філософ) \о нем\; Міньковський, Є \о нем\; Марсель, Г. (французский философ) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Дробчак, Ярослава
(доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти).
Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 41-44. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:64
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання трудового навчання
Методика преподавания трудового обучения
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
трудове навчання
--
трудовое обучение
--
творчі компетентності
--
творческие компетентности
--
оригамі
--
оригами
--
2 клас
--
2 класс
--
дидактична гра
--
дидактическая игра
--
просторове
мислення
--
пространственное мышление
--
навчально-трудова діяльність
--
учебно-трудовая деятельность
--
розробки уроків
--
разработки уроков
Анотація:
Використання технік творчого характеру, зокрема оригамі розглядається як один з інструментів у навчально-трудовій діяльності. Оригамі як дидактична гра розвиває фантазію дитини, її творчі задатки, логіку та
просторове
мислення
. Наводиться приклад уроку в 2 класі, на якому діти знайомляться з деякими простими базовими формами оригамі, вчаться виготовляти на основі цих форм вироби.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\16.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)