Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=процес індивідуалізації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лаухіна, Інна (аспірантка кафедри германської філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французському шкільництві / І. Лаухіна // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.24(4/9)
Рубрики: Організація загальноосвітньої школи
   Организация общеобразовательной школы

   Франція
    Україна

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
релігієзнавство -- соціум -- педагогічна думка -- толерантність -- духовна спадщина -- світська освіта -- зміст освітніх програм, конфесій -- громадські дебати -- державні освітні заклади -- атеїстично-антирелігійна парадигма -- деградаційна тенденція розвитку -- процес індивідуалізації -- культуровідповідність -- релігійний компонент -- духовное наследие -- светское образование -- содержание образовательных программ, конфессий -- общественные дебаты -- процесс индивидуализации -- культуросоответствие -- религиозный компонент
Анотація: Вивчення європейського досвіду в додержанні принципу світськості освіти, а також педагогічних підходів до реалізації релігієзнавчого компонента шкільних навчальних програм у французькій школі.


Дод.точки доступу:
Дебре, Р. (французский философ и медиолог) \о нем\; Віллем, Жан-Поль (професор у галузі соціології релігії) \о нем\; Пена-Рюїц, Анрі (філософ) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)