Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=процес індивідуалізації<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Лаухіна, Інна
(аспірантка кафедри германської філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французському шкільництві / І. Лаухіна> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.24(4/9)
Рубрики:
Організація загальноосвітньої школи
Организация общеобразовательной школы
Франція
Україна
Франция
Кл.слова (ненормовані):
релігієзнавство
--
соціум
--
педагогічна думка
--
толерантність
--
духовна спадщина
--
світська освіта
--
зміст освітніх програм, конфесій
--
громадські дебати
--
державні освітні заклади
--
атеїстично-антирелігійна парадигма
--
деградаційна тенденція розвитку
--
процес
індивідуалізації
--
культуровідповідність
--
релігійний компонент
--
духовное наследие
--
светское образование
--
содержание образовательных программ, конфессий
--
общественные дебаты
--
процес
с индивидуализации
--
культуросоответствие
--
религиозный компонент
Анотація:
Вивчення європейського досвіду в додержанні принципу світськості освіти, а також педагогічних підходів до реалізації релігієзнавчого компонента шкільних навчальних програм у французькій школі.
Дод.точки доступу:
Дебре, Р. (французский философ и медиолог) \о нем\; Віллем, Жан-Поль (професор у галузі соціології релігії) \о нем\; Пена-Рюїц, Анрі (філософ) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
процес
індивідуалізації
--
процес
с индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного
процес
са
--
психологізація навчально-виховного
процес
у
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у
процес
і самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)