Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічна наука<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гоштанар, Ірина.
    Життя та педагогічна діяльність Й.Ф.Гербарта / І. Гоштанар // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти і педагогічної думки
   История образования и педагогической мысли

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- видатні педагоги -- психолого-педагогічна наука
Анотація: Висвітлення творчої біографії видатного представника німецького освітнього руху-філософа, педагога і психолога Йогана Фрідріха Герберта.


Дод.точки доступу:
Герберт, Йоган Фрідріх (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
    Кореляційний взаємозв'язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 7-12. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
соціальна зрілість -- социальная зрелость -- активність особистості -- активность личности -- кореляційний взаємозвязок -- корреляционная взаимосвязь -- психолого-педагогічна наука -- психолого-педагогическая наука -- самосвідомість особистості -- идентификация -- ідентифікація -- самоідентифікація -- самоидентификация -- зовнішня детермінація -- внешняя детерминация -- внутрішня детермінація -- внутренняя детерминация
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок соціальної зрілості та активності особистості. Показано, що функціональне зростання активності діяльності пов'язане з перенесенням зовнішньої детермінації у внутрішню. Отже, активність є однією із конструюючих характеристик людської діяльності, які доводять її здатність до саморозвитку, саморуху через ініціювання суб'єктом цілеспрямованих продуктивних предметних дій.


Знайти схожі

3.


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Література : С. 68 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
авторитарна педагогіка -- авторитарная педагогика -- биогенетическая терия развития личности -- біогенетична теорія розвитку особистості -- виховання особистості -- виховний вплив -- воспитание личности -- воспитательное влияние -- личность -- манипулятивная педагогика -- маніпулятивна педагогіка -- особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- персоналистическая теория развития личности -- персоналістична теорія розвитку особистості -- психолого-педагогическая наука -- психолого-педагогічна наука -- социогенетическая теория развития личности -- соціогенетична теорія розвитку особистості -- сприяння -- теории развития личности -- теорії розвитку особистості
Анотація: Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості. Будь-яку з моделей виховання - прямий вплив, керування, прихований уплив чи вільне виховання - можна успішно використовувати й мати позитивні результати на різних етапах розвитку дитини залежно від рівня сформованості її свідомості. Поняття «вплив» і «сприяння» потрібно розглядати не як альтернативні, а як складові одного процесу, де сприяння також є впливом на розвиток особистості і співвідноситься з ним як одиничне із загальним.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\11.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)