Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психологія читання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Привалова, Світлана
(старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення мови художнього твору
--
восприятие текста в процессе чтения
--
восприятие художественного текста
--
изучение языка художественного произведения
--
литературное развитие учащихся
--
літературний розвиток учнів
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образне мислення
--
образное мышление
--
психология чтения
--
психологія
читання
--
развитие творческих способностей
--
розвиток творчих здібностей
--
сприйняття тексту в процесі
читання
--
сприйняття художнього тексту
--
старшие классы
--
старші класи
--
украинская литература
--
українська література
--
художественное восприятие
--
художнє сприйняття
Анотація:
Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і
читання
, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.
Знайти схожі
>
2.
Привалова, Світлана
(старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками / Світлана Привалова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 24-28. - Бібліографія : С.27-28 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення мови художнього твору
--
восприятие текста в процессе чтения
--
изучение языка художественного произведения
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
мова художньої літератури
--
образне мислення
--
образное мышление
--
психологические основы обучения
--
психология чтения
--
психологічні засади навчання
--
психологія
читання
--
сприйняття тексту в процесі
читання
--
художественное восприятие
--
художнє сприйняття
--
язык художественной литературы
Анотація:
Розглянуто психолого-педагогічні засади вивчення художніх творів в школі: особливості художнього сприймання літературного твору та його розуміння, роль образного мислення в цьому процесі, особливості психології
читання
у вивченні мови художніх творів .
Знайти схожі
>
3.
Моргун, М. С.
(практичний психолог; учитель зарубіжної літератури).
Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 1
. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
детское чтение
--
зарубіжна література
--
зарубежная литература
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
психология чтения
--
психологія
читання
--
читатель-ребенок
--
читач-дитина
--
читательская рецепция
--
читацька рецепція
--
читательский интерес
--
читацький інтерес
--
читачі
--
читатели
--
молодші підлітки
--
младшие подростки
--
літературний розвиток школярів
--
литературное развитие школьников
Анотація:
Автор статті розглядає такі питання: 1) молодший підліток як читач; 2) особливості літературного розвитку школярів старшого підліткового віку.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_1\7.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)