Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка докторів філософії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Рач, Валентин (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; академік Вищої школи України; Голова координаційної ради навчально-наукового комплексу "Альянс наукових партнерів "СНУ-КРОК-УКРНЕТ""; завідувач кафедри математичних методів та статистики).
    Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії [Текст] / В. Рач, О. Медведєва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 38-50 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- підготовка докторів філософії -- подготовка докторов философии -- освітньо-наукові програми -- образовательно-научные программы -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- подготовка кадров высшей квалификации -- піраміда "ЗМ" -- кваліфікаційні рівні -- квалификационные уровни
Анотація: Розглядається проблема необхідності дієвого інструментарію для розроблення змісту освітньо-наукових програм з підготовки доктора філософії, який би базувався на Національній рамці кваліфікацій та дозволив би навчальним закладам проявити свою унікальність та забезпечити конкурентоспроможність. Запропоновано підхід до планування змісту освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікації. Виявлені особливості підходу до підготовки кадрів вищої кваліфікації у межах наукової школи; викладено зміст освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікацій. Запропонована концептуальна модель багатометричного представлення компетентностей доктора філософії як основи планування змісту освітньої складової програми підготовки.


Дод.точки доступу:
Медведєва, Олена (професор кафедри управління проектами та прикладної статистики; доктор технічних наук; доцент); Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Кравченко, В. В. (кандидат наук з державного управління; доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності).
    Аналіз програм підготовки докторів філософії в галузі управління освітою в університетах США / В. В. Кравченко // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління". - 2015. - № 1. - С. 44-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Управління персоналом
   Управление персоналом

   США
Кл.слова (ненормовані):
доктор філософії -- управління освітою -- програми підготовки докторів філософії -- навчальні компоненти програм -- досвід США -- державне управління -- підготовка докторів філософії -- американські університети -- доктор философии -- управление образованием -- программы подготовки докторов философии -- учебные компоненты программ -- опыт США -- государственное управление -- подготовка докторов философии -- американские университеты
Анотація: Виокремлено основні характеристики програм підготовки докторів філософії в галузі управління освітою в США на основі аналізу структури та змісту таких програм з обраних американських університетів.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

3.


    Шитікова, Є. П.
    Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / Є. П. Шитікова // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 20-27. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- интернационализация высшего образования -- интернационализация образования -- інтернаціоналізація вищої освіти -- інтернаціоналізація освіти -- качество образования -- международное сотрудничество в области образования -- международные проекты -- міжнародне співробітництво у сфері освіти -- міжнародні проекти -- реформа вищої освіти -- реформа высшего образования -- реформа образования -- реформа освіти -- якість освіти -- інтернаціоналізація вищої освіти -- європейська освіта -- европейское образование -- спільні проекти -- совместные проекты -- структурні проекти -- структурные проекты -- інструменти Болонського процесу -- инструменты Болонского процесса -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- команди експертів -- команды экспертов -- освітні кластери -- образовательные кластеры -- розвиток системи забезпечення якості -- развитие системы обеспечения качества -- підготовка докторів філософії -- подготовка докторов философии -- рамки кваліфікації та освітні програми -- рамки квалификации и образовательные программы -- інтернаціоналізація та мобільність -- интернационализация и мобильность -- результаты проектов -- результати проектів
Анотація: Схарактеризовано результати проектів міжнародної співпраці ЄС та їх вплив на реформи у сфері вищої освіти. Окреслено ключові напрацювання проектів, спрямованих на реформування вищої освіти та запровадження положень Закону України «Про вищу освіту». Визначено кластери, що об'єднують результати проектів за змістом напрямів реформ, надано рекомендації щодо застосування результатів структурних проектів на національному рівні задля розвитку вищої освіти та її інтернаціоналізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\3.pdf

Дод.точки доступу:
Лиссабонская стратегия в образовании \о произв.\; Лісабонська стратегія в освіті \о произв.\; Про освіту, закон України \о произв.\; Національна команда експертів з реформування вищої освіти \о ней\; Довіра в системі забезпечення якості - TRUST, проект \о произв.\; Запровадження інструментів і політик для якісної роботи на інституційному рівні, проект Темпус \о произв.\; Система забезпечення якості в Україні: розвиток на основі стандартів та рекомендацій Європейської мережі із забезпечення якості, проект Еразмус+ \о произв.\; Сприяння інтернаціоналізації досліджень через запровадження системи забезпечення якості третього циклу відповідно до європейської політики, проект Еразмус + \о произв.\; Розроблення моделі Докторської школи для запровадження структурованої програми підготовки докторів філософії, проект Темпус \о произв.\; Структурна співпраця в межах докторських досліджень, тренінгів з розвитку універсальних/ загальних компетентностей, підготовки з академічного письма, проект Еразмус+ \о произв.\; Досягнення та перевірка відповідності між освітніми програмами та рамками кваліфікацій, проект Темпус \о произв.\; Інструменти забезпечення якості управління інтернаціоналізацією, проект Темпус \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)