Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рівень обслуговування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Петрицька, Валентина (головний бібліотекар Наукової бібліотеки Хмельницького національного університету).
    Комфортність обслуговування очима користувачів / В. Петрицька // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2010. - № 1. - С. 32-36 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотеки вищих навчальних закладів
   Соціологічні дослідження

   Библиотеки высших учебных заведений

   Социологические исследования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки вищих навчальних закладів -- бібліотеки ВНЗ -- соціологічні дослідження -- бібліотечний маркетинг -- інформаційні потреби -- опитування -- анкетування -- рівень обслуговування -- інформаційні технології -- користувачі бібліотек -- библиотеки вузов -- библиотеки высших учебных заведений -- социологические исследования -- библиотечный маркетинг -- информационные потребности -- опросы -- анкетирование -- уровень обслуживания -- информационные технологии -- пользователи библиотек
Анотація: В статті наведено висновкисоціологічних досліджень, які проводились у Науковій бібліотеці Хмельницького національного університету з метою вдосконалення інформаційно-бібліотечних технологій та потреб студентів, викладачів, науковців, виявлення перспективних напрямків обслуговування користувачів.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Наукова бібліотека Хмельницького національного університету \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)