Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сервисные организации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Жаворонкова, Г. В. (доктор економічних наук; професор; НАУ).
    Тенденції розвитку ринку авіаремонтного обслуговування / Г. В. Жаворонкова, Ю. М. Чичкан-Хліповка // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 30-33 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Авиация
   Воздушный транспорт

   Авіація

   Повітряний транспорт

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
воздушный транспорт -- воздушные суда -- авиаремонтные услуги -- мировой финансовый кризис -- самолеты -- авиаремонтные заводы -- аэрокосмическая отрасль -- авиационные комплексы -- запчасти -- мировые авиакомпании -- сервисные организации -- техническое обслуживание и ремонт -- повітряний транспорт -- повітряні судна -- авіаремонтні послуги -- світова фінансова криза -- летаки -- авіаремонтні заводи -- аерокосмічна галузь -- авіаційні комплекси -- запчастини -- світові авіакомпанії -- сервісні організації -- технічне обслуговування та ремонт
Анотація: У статті розглянуто закордонний досвід організації надання авіаремонтних послуг та визначено тенденції розвитку авіаремонтного обслуговування в Україні.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Чичкан-Хліповка, Ю. М. (старший викладач; НАУ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   65.290(5ПАК)-80
   А 90


    Асіф Хан, Мухаммад (доцент Інституту наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
    Емпіричне дослідження перешкод впровадженню загального управління якістю у пакистанських сервісних органзаціях / Асіф Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 290-299 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5ПАК)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
анкетирование -- анкетування -- обслуживание клиентов -- обслуговуання клієнтів -- общее управление качеством -- загальне управління якістю -- препятствия -- перешкоди -- сервисные организации -- сервісні організації -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- эмпирические исследования -- емпіричні дослідження
Анотація: Подаються результати емпіричного дослідження перешкод впровадженню загального управління якістю, які виникають у пакистанських сервісних організаціях. Для збирання даних серед 120 менеджерів було використано структуровану анкету. Результати засвідчили такі перешкоди впровадженню цієї ініціативи: недостатність планування, ефективного використання людських ресурсів, інфраструктуру, недостатню для загального управління якістю, відсутність підтримки від керівної верхівки, зосередженості на клієнтах. Результати надають можливість менеджерам з якості, HR менеджерам та іншим професіоналам розробити відповідні стратегії подолання наслідків таких прешкод.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.
   65.290(5ПАК)-80
   А 90


    Асіф Хан, Мухаммад (доцент Інституту наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
    Вплив орієнтації на внутрішній ринок на результати роботи працівників / Асіф Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 309-316 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290(5ПАК)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
анкетирование -- анкетування -- лояльность персонала -- лояльність персоналу -- организационная приверженность -- організаційна прихільність -- ориентация на внутринний рынок -- орієнтація на внутрішній ринок -- позитивное влияние -- позитивний вплив -- производственные результаты -- виробничі результати -- сервисные организации -- сервісні організації
Анотація: Розглянуто вплив орієнтації на внутрішній ринок на результати роботи працівників, організаційну прихильність і лояльність персоналу. Було використано структуровану анкету для отримання даних різних організацій, що надають послуги, з не репрезентативною вибіркою з 305 співробітників. Результати показали, що орієнтація на внутрішній ринок має позитивний і істотний вплив на результати роботи працівників.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)