Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=сервисные организации<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Жаворонкова, Г. В.
(доктор економічних наук; професор; НАУ).
Тенденції розвитку ринку авіаремонтного обслуговування / Г. В. Жаворонкова, Ю. М. Чичкан-Хліповка> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 30-33 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
629.73.004.67
Рубрики:
Авиация
Воздушный транспорт
Авіація
Повітряний транспорт
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
воздушный транспорт
--
воздушные суда
--
авиаремонтные услуги
--
мировой финансовый кризис
--
самолеты
--
авиаремонтные заводы
--
аэрокосмическая отрасль
--
авиационные комплексы
--
запчасти
--
мировые авиакомпании
--
сервисные
организации
--
техническое обслуживание и ремонт
--
повітряний транспорт
--
повітряні судна
--
авіаремонтні послуги
--
світова фінансова криза
--
летаки
--
авіаремонтні заводи
--
аерокосмічна галузь
--
авіаційні комплекси
--
запчастини
--
світові авіакомпанії
--
сервісні організації
--
технічне обслуговування та ремонт
Анотація:
У статті розглянуто закордонний досвід організації надання авіаремонтних послуг та визначено тенденції розвитку авіаремонтного обслуговування в Україні.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Чичкан-Хліповка, Ю. М. (старший викладач; НАУ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
65.290(5ПАК)-80
А 90
Асіф Хан, Мухаммад
(доцент Інституту наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
Емпіричне дослідження перешкод впровадженню загального управління якістю у пакистанських сервісних органзаціях / Асіф Хан М.> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 290-299 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(5ПАК)-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
анкетирование
--
анкетування
--
обслуживание клиентов
--
обслуговуання клієнтів
--
общее управление качеством
--
загальне управління якістю
--
препятствия
--
перешкоди
--
сервисные
организации
--
сервісні організації
--
сервисные
услуги
--
сервісні послуги
--
эмпирические исследования
--
емпіричні дослідження
Анотація:
Подаються результати емпіричного дослідження перешкод впровадженню загального управління якістю, які виникають у пакистанських сервісних організаціях. Для збирання даних серед 120 менеджерів було використано структуровану анкету. Результати засвідчили такі перешкоди впровадженню цієї ініціативи: недостатність планування, ефективного використання людських ресурсів, інфраструктуру, недостатню для загального управління якістю, відсутність підтримки від керівної верхівки, зосередженості на клієнтах. Результати надають можливість менеджерам з якості, HR менеджерам та іншим професіоналам розробити відповідні стратегії подолання наслідків таких прешкод.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
3.
65.290(5ПАК)-80
А 90
Асіф Хан, Мухаммад
(доцент Інституту наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
Вплив орієнтації на внутрішній ринок на результати роботи працівників / Асіф Хан М.> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 309-316 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.290(5ПАК)-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
анкетирование
--
анкетування
--
лояльность персонала
--
лояльність персоналу
--
организационная приверженность
--
організаційна прихільність
--
ориентация на внутринний рынок
--
орієнтація на внутрішній ринок
--
позитивное влияние
--
позитивний вплив
--
производственные результаты
--
виробничі результати
--
сервисные
организации
--
сервісні організації
Анотація:
Розглянуто вплив орієнтації на внутрішній ринок на результати роботи працівників, організаційну прихильність і лояльність персоналу. Було використано структуровану анкету для отримання даних різних організацій, що надають послуги, з не репрезентативною вибіркою з 305 співробітників. Результати показали, що орієнтація на внутрішній ринок має позитивний і істотний вплив на результати роботи працівників.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)