Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=середній бизнес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Козюбікова, Людміла (PhD; Ing.; доцент кафедри економіки підприємництва факультету економічного менеджменту Університету Томаша Бати; м.Злін; Чехія).
    Обрані аспекти фінансових ризиків малого та середнього бізнесу в Чехії та Словаччині [Текст] / Л. Козюбікова, О. Ключніков , Л. Смричка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 98-106 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.292(44)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы организационных форм предприятий

   Фінанси організаційних форм підприємств

   Словакия
    Словаччина

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление -- антикризове управління -- внешнее финансирование предприятий -- зовнішнє фінансування підприємств -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кризисные стадии -- кризові стадії -- малый бизнес -- средний бизнес -- малый бизнес -- середній бизнес -- малые предприятия -- малі підприємства -- средние предприятия -- середні підприємства -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- управление рисками -- управління ризиками -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые риски -- фінансові ризики
Анотація: Досліджено окремі аспекти фінансових ризиків малого та середнього бізнесу в Чехії та Словаччині. Виділено специфічні риси фінансових ризиків та описано ставлення підприємців до них. Чеські підприємці в цілому менш критичні в описі проблем із зовнішнім фінансуванням, ніж їхні словацькі колеги. Також зауважено, що в обох країнах лише незначна частка підприємців стверджують, що можуть успішно керувати своїми фінансовими ризиками. Найбільша різниця між країнами спостерігається в плані оцінювання впливу фінансових ризиків на зростання та в підходах МСБ до зовнішнього фінансування. І в цьому чеські бізнесмени більш позитивні в оцінках. Деякі відмінності виділено також в аспекті віку компаній: у кризові часи старші компанії схильні підходити до питання фінансових ризиків більш ретельно.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ключніков , Олександр (PhD (економікс); доцент факультету економіки та підприємництва Пан-Європейського університету; м.Братислава; Словаччина); Смричка, Любош (PhD (менеджмент в економіці); Ing.; доцент кафедри стратегій факультету бізнес-адміністрування Університету економітки; м.Прага; Чехія)

Знайти схожі

2.


    Летпонгмані, Кавінпат (спеціаліст з політичних наук; МВА; факультет менеджерських наук Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Операційні компетенції місцевого бізнесу в Таїланді [Текст] / Л. Летпонгмані, К. Бунепакорн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 8. - С. 39-47 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Бизнес. Предпринимательство

   Бізнес. Підприємництво

   Таиланд
    Таїланд

    Самут Сонгкрам, провинция

    Самут Сонгкрам, провинція

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-среда -- бізне-середовище -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- малые предприятия -- малі підприємства -- местные предприниматели -- місцеві підприємці -- обмен знаниями -- обмін знаннями -- один-округ-один-продукт -- операционные компетенции -- операційні компетенції -- средний бизнес -- середній бизнес -- управление знаниями -- управління знаннями
Анотація: Детально описано ключові операційні компетенції місцевого бізнесу в Таїланді, що функціонує в межах проектів ОООП (один-округ-один-продукт). Виявлено ключові внутрішні фактори, що визначають успіх в такому специфічному різновиді бізнесу. Проаналізовано дані 340 анкет, для чого використано факторний аналіз та метод структурних рівнянь. Доведено, що більшість представників проектів ОООП є жінками, у віці від 31 до 40 років, з бакалаврською освітою, що продають продукти харчування, досвід роботи – від 7 до 9 років. За даними анкетування та подальших глибинних інтерв’ю виявлено такі ключові внутрушні фактори впливу на їхню роботу: обмін знаннями та досвідом, управління знаннями в межах організації та формування внутрішньої культури організації.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Бунепакорн, Кіттіватє (МА (ділове спілуквання); факультет менеджерських наук Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)