Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сила натискання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бондаренко, Л. Н. (кандидат технических наук; ДНУЖТ).
    Определение усилия, создаваемого замыкающей пружиной колодочных тормозов грузоподъемных механизмов путевых машин [Электронный ресурс] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 3-4 : рис. - Библиогр. в конце ст. - Режи доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1156/1/Stattja2%202011.pdf. - Полный текст (317,7 kB)
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Путевые машины

   Залізничний транспорт

   Колійні машини

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КПМЕХ -- КТМЕХ -- железнодорожный транспорт -- путевые машины -- подъемно-транспортные машины -- грузоподъемные машины -- грузоподъемные механизмы машин -- тормозные устройства -- тормозной момент -- сила нажатия -- угол охвата шкива -- пружины колодочных тормозов -- замыкающая пружина -- залізничний транспорт -- колійні машини -- підйомно-транспортні машини -- вантажопідйомні машини -- вантажопідйомні механізми машин -- гальмівні пристрої -- гальмівний момент -- сила натискання -- кут охоплення шківа -- пружини колодкових гальм -- замикаюча пружина
Анотація: В статье утверждается, что формула, определяющая тормозной момент колодочных тормозов дает заниженное значение. Величина тормозного момента колодочных тормозов, приводимая в характеристике существующих тормозов, завышена и величина превышения при угле охвата, равном 70°, достигает 6 %. Для компенсации неточностив величине тормозного момента необходимо увеличитьусилие сжатия пружины, для чего при охвате тормозной колодки в 70° длину пружины необходимо уменьшить на 6 %.

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (317,7 kB)
Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Колбун, В. В. (кандидат технических наук; ДНУЖТ); Жаковский, А. Д. (кандидат технических наук; ДОСЖТ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Investigation of KPP-5 Rail Fastener Elastic Deformation / R. V. Markul, N. P. Nastechik, V. V. Kovalchuk, Y. M. Hnativ // International Journal of Automotive and Mechanical Engineering. - 2018. - Vol. 15, no 4. - P5815–5825. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11039/3/Markul_%20Malaysia.pdf. - Повний текст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11039. - Зміст
УДК
Рубрики: Верхня будова колії
   Верхнее строение пути

Кл.слова (ненормовані):
rail track -- залізничний шлях -- железнодорожный путь -- rail fastener -- рейковий кріплення -- рельсовый крепеж -- pressing force -- сила натискання -- сила нажатия -- elastic deformation -- пружна деформація -- упругая деформация -- KPP-5 -- КПП-5 -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КККГ -- ЛФ

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Markul, R. V.; Nastechik, N. P.; Kovalchuk, V. V.; Hnativ, Y. M.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)