Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (12)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=совесть<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Павлова, Т. С. (старший викладач кафедри філософії Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара).
    Історико-філософські роздуми Г.В.Ф. Гегеля про мораль / Т. С. Павлова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 6. - С. 89-92. - Бібліографія : С.92 : 7 назв
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
абстрактне право -- абстрактное право -- вчинок -- добро -- зло -- категории морали -- категорії моралі -- мораль -- мораль и свобода -- мораль і свобода -- немецкая классическая философия -- немецкие философы -- німецька класична філософія -- німецькі філософи -- поступок -- право и мораль -- право і мораль -- совесть -- совість -- философия морали -- философия права -- філософія моралі -- філософія права
Анотація: Розглядаються питання моралі у філософсько-правовій концепції Г.В.Ф. Гегеля про державу і право.


Дод.точки доступу:
Гегель, Георг Вильгельм Фридрих (1770-1831) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Чайка, І. Ю. (доцент Запорізького національного університету; кандидат філософських наук).
    Особистісна рефлексія як комунікативний феномен: соціально-філософський аналіз / І. Ю. Чайка // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 52-55. - Бібліографія : С.55 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
внутриличностная коммуникация -- внутрішньоособистісна комунікація -- личность -- особистість -- рефлексия -- рефлексия как коммуникативный феномен -- рефлексія -- рефлексія як комунікативний феномен -- совесть -- совість -- Я - Другой -- Я - Інший
Анотація: Подається соціально-філософський аналіз феномена рефлексії в контексті його комунікативної природи та обгрунтовується роль совісті в цьому процесі.


Знайти схожі

3.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор Інституту проблем виховання НАПН України).
    Совість: психологічна сутність та механізм виховання / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 3-7 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
совість -- совесть -- самоповага -- самоуважение -- духовні цінності -- духовные ценности -- моральний саморозвиток особистості -- моральное саморазвитие личности -- моральне виховання -- моральное воспитание -- цілеспрямоване виховання -- целенаправленное воспитание
Анотація: На основі теоретичного аналізу виокремлено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульоване авторське ставлення. Запропоноване наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм ії цілеспрямованого виховання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бех, І. Д.
    Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 33-42. - Бібліографія : С.42 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовне виховання -- духовні цінності -- духовное воспитание -- духовные ценности -- категории психологические -- качества личности -- моральна свідомість -- моральна сфера особистості -- моральне виховання -- моральное воспитание -- моральное сознание -- морально-нравственная сфера личности -- морально-нравственное воспитание -- посткласична психологія -- постклассическая психология -- психология личности -- психологічні категорії -- психологія особистості -- самоповага -- самоуважение -- совесть в психологии -- совість -- целенаправленное воспитание -- ценности личности -- цілеспрямоване виховання -- цінності особистості -- якості особистості
Анотація: На базі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульовано авторське ставлення до проблеми. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Запропонований автором механізм виховання совісті дає підстави ствержувати, що, лише виконуючи запобіжну функцію, вона займе автономне місце в системі психологічних категорій без вираженої експансії зі свого боку чи, навпаки, поглинатиметься ними, як це відбувається нині.

Перейти к внешнему ресурсу: Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні

Знайти схожі

5.


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- воспитание школьников -- духовне виховання -- духовное воспитание -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральний потенціал -- духовно-моральное воспитание -- духовно-моральный потенциал -- когнитивно-духовный потенциал -- когнітивно-духовний потенціал -- личность и общество -- моральне виховання -- моральное воспитание -- образование Украины -- оздоровление -- оздоровлення -- окружение -- освіта України -- особистість і суспільство -- оточення -- развитие личности -- розвиток особистості -- совесть -- социальное сотрудничество -- соціальна співпраця -- сумління -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально -виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Знайти схожі

6.


    Гурлєва, Т. С. (науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
    Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній / Т. С. Гурлєва // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 67-73 : схеми, а-табл. - (Психологія для всіх). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- ответственность -- совість -- совесть -- високі життєві смисли -- высокие жизненные смыслы -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- підлітковий вік -- подростковый возраст -- юнацький вік -- юношеский возраст -- психологічна допомога -- психологическая помощь
Анотація: Розглядається поняття відповідальності, совісті та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про ці поняття та їх становлення у молоді.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

7.
   06
   Д 54


    Варшавський, О. П.
    Пропедевтика етичної проблематики / О. П. Варшавький // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2012. - С. 62-67. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
етика -- мораль -- совість -- свобода -- этика -- совесть -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФС


Дод.точки доступу:
Варшавский, А. П.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Зущик, Ю. (редактор отдела "Политика"; газета "Новая").
    Генетика украинской "элиты" / Ю. Зущик // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 76-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психология
   Психологія

   Общая психология

   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
украинская элита -- українська еліта -- социальные инкубаторы -- соціальні інкубатори -- генетика совести -- генетика совісті -- совесть -- совість
Анотація: Идется о генетике украинской "элиты", расскрыто понятие "элита".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\12.pdf

Знайти схожі

9.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки).
    В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
етико-педагогічні концепції -- этико-педагогические концепции -- етико-педагогічна спадщина -- этико-педагогическое наследие -- духовні потреби особистості -- духовные потребности личности -- совість -- совесть -- альтруїзм -- альтруизм -- філософсько-педагогічна думка -- философско-педагогическая мысль -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- етико-виховні конструкції -- этико-воспитательные конструкции -- формування потреб у дітей -- формирование потребностей у детей -- потреби дітей -- потребность детей -- органічна потреба в праці -- органическая потребность в труде
Анотація: Висвітлено ідеї В. Сухомлинського щодо шляхів формування в майбутніх громадян культури потреб, до яких педагог відносив виховання усвідомленого, прийнятого особистістю прагнення до домінування в іїї житті духовних потреб над матеріальними, різнобічну діяльність як спосіб самореалізації і задоволення її потреб та інтересів, альтруїстичне тлумачення свободи людини, любов до людей як джерело радості від служіння ближньому. Окреслено збіжності ключових етико-виховних поглядів українського педагога на виховання потреб людини з антропологічними розмислами видатних учених-гуманітаріїв (філософів, психологів, соціологів) світу - Ж. Бодріяра, Е. Л. Торндайка, В. Франкла, Е. Фромма, К. Ясперса.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

10.


    Роговець, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії виховної роботи в закладах інтернатного типу).
    Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочної діяльності / О. Роговець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- ігрова діяльність -- игровая деятельность -- моральна самосвідомість -- моральное самосознание -- базові цінності -- базовые ценности -- гідність -- достоинство -- відповідальність -- ответственность -- совість -- совесть -- самодостатність -- самодостаточность -- позаурочна робота -- внеурочная работа -- методи виховання -- методы воспитания -- 1 класс -- 2 класс
Анотація: Розкрито сутність моральної самосвідомості та доведено важливість її виховання у молодших школярів (1-2 класи). Обгрунтовано необхідність запровадження інтерактивних методів у зміст позаурочної роботи з виховання у молодших школярів базових особистісних цінностей (свободи, гідності, відповідальності, совісті, самодостатності) моральної самосвідомості. Наведено приклади ігрової діяльності.


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)