Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=соціально-психічна адаптація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Лєпіхова, Л. А.
    Індивідуальні відмінності соціально-психічної адаптації старшокласників до постановки життєвих завдань у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 87-95. - Бібліографія : С.94-95 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация подростков -- адаптація підлітків -- адаптированная личность -- адаптована особистість -- дезадаптированная личность -- дезадаптована особистість -- екстернальність особистості -- жизненные задания -- життєві завдання -- интернальность личности -- інтернальність особистості -- психологические методики -- психология индивидуальных различий -- психологічні методики -- психологія індивідуальних відмінностей, психология индивидуальных различий, psychology of individual differencies -- социальная адаптация -- социальная психология -- социально-психическая адаптация -- соціальна адаптація -- соціальна психологія -- соціально-психічна адаптація -- старшеклассники -- старшокласники -- трансформационное общество -- трансформаційне суспільство -- экстернальность личности -- юнацтво -- юношество
Анотація: Проаналізовані індивідуальні відмінності ефективнисті адаптаційних настанов старшокласників до трансформацій сучасного суспільства. На основі проектної методики "Актуальні адаптаційні настанови" оцінюються перспективи особистісного росту, успішності в ирішення життєвих завдань та дезаптаційні фактори в адаптованій та дезадаптованій групах. В основі розвитку адаптивності - неадаптивності особистості до змін трансформаційного періоду суспільства простежуються дві стратегії виконання життєвих завдань: інтернальна, що спонукає до цілковитого самозалучення в соціальну ситуацію й відповідальності за успішність виконання життєвих завдань, та екстернальна, що супроводжується поведінкою уникання особистої участі й дійової активності в подоланні перешкод , перекладання труднощів на інших як виявлення соціальної позиції стороннього спостерігача за перебігом подій власного життя.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)