Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціалізація дітей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Гончаренко, Олена (аспірант лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Етнонаціональне розмаїття як суспільна і педагогічна проблема у США / О. Гончаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
національні меншини -- американська нація -- етнонаціональна політика -- національні освітні системи -- національні відносини -- організація освіти -- освітні реформи -- американські школи -- соціалізація дітей -- национальные меншинства -- американская нация -- этнонациональная политика -- национальные образовательные системы -- национальные отношения -- организация образования -- образовательные реформы -- социализация детей
Анотація: Багатонаціональний, багатоконфесійний, багатокультурний характер американського суспільства зумовлює необхідність приділяти особливу увагу розв'язанню проблеми соціалізації дітей-вихідців із національних меншин.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кравченко, Т. В.
    Сім'я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- дети и родители -- детско-родительские отношения -- дитячо-батьківські стосунки -- діти і батьки -- семейное воспитание -- семья как социальная группа -- семья как социальный институт -- сімейне виховання -- сім'я як соціальна група -- сім'я як соціальний інститут -- социализация -- социализация детей -- социализация и семья -- соціалізація -- соціалізація дітей -- соціалізація і сім'я
Анотація: Розглянуті основні підходи до визначення сутності сім'ї як малої соціальної групи і соціального інституту, простежено взаємозв'язок між характером сімейного виховання та соціалізацієй дитини. Під сімейним вихованням розуміється не тільки спрямований в иховний вплив батьків на дитину, а й уся система внутрішньосімейних стосунків, за якої в дитини формуються ціннісні орієнтири, комплекс потреб, інтересів і звичок, типів соціальної поведінки. Важливість внутрішньосімейних стосунків як чинника соціаліз ації дитини зумовлена тим, що особливості їхнього прояву поступово закріплюються в поведінці дитини та стають моделлю взаємин з іншими людьми. Сім'я є першою й вагомою соціальною групою, в якій дитина опановує культуру, суспільні норми, моральні прави ла, навички індивідуальної, спільної й колективної діяльності.


Знайти схожі

3.


    Петрунько, О. В.
    Інтернет як технологія соціалізації дітей і молоді / О. В. Петрунько // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 85-95. - Бібліографія : С.95 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- Интернет -- Интернет и дети -- интернет-зависимость -- информационно-коммуникационные технологии -- Інтернет -- Інтернет і діти -- інтернет-залежність -- інформаційно-комунікаційні технології -- медиасреда -- медіасередовище -- моральне виховання -- моральное воспитание -- развитие личности -- розвиток особистості -- социализация детей -- социализация молодежи -- социология Интернета -- соціалізація дітей -- соціалізація молоді -- соціологія Інтернету -- технологии социализации -- технології соціалізації
Анотація: В статті Інтернет розглядається не тільки як альтернативний інститут соціалізації підростаючих поколінь в умовах медіасуспільства, але і як новітня інформаційно-комунікаційна технологія впливу на суспільну думку та соціалізацію дітей та молоді. Проана лізован соціалізаційний потенціал Інтернету та основні ризики соціалізації в інтернет-середовищі.


Знайти схожі

4.


    Герасимчук, Лідія (старший викладач кафедри цивільно-правових дисциплін Міжгалузевого інституту управління; здобувачка кафедри кримінального права Національної академії внутрішніх справ).
    Історичний анахронізм деяких примусових заходів виховного характеру що застосовуються до неповнолітніх при звільненні їх від кримінальної відповідальності та покарання / Л. Герасимчук // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 9. - С. 132-134. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.408
Рубрики: Право
   Кримінальне право

   Уголовное право

Кл.слова (ненормовані):
примусові заходи виховного характеру -- принудительные меры воспитательного характера -- кримінальна відповідальність неповнолітніх -- уголовная ответсвенность несовершеннолетних -- звільнення від кримінальної відповідальності -- освобождене от уголовной ответственности -- застереження -- предостережение -- соціалізація дітей -- социализация детей
Анотація: Характеризується інститут примусових заходів виховного характеру що застосовуються до неповнолітніх при звільненні їх від кримінальної відповідальності та покарання, не тільки як правовий, а й як соціальний; розглядаються питання ефективності застосування застереження як примусового заходу виховного характеру до неповнолітніх при звільненні їх від кримінальної відповідальності та покарання в нинішніх умовах; розробляється пропозиція по вдосконаленню кримінального законодавства з цього питання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Фера, С. В. (кандидат психологічних наук; старший викладач кафедри загальної та вікової психології).
    Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 27-34. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія особистості

   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація дітей -- социализация детей -- економічна соціалізація дітей -- экономическая социализация детей -- економічні поняття -- экономические понятия -- діти старшого дошкільного віку -- дети старшего дошкольного возраста
Анотація: Розглядається економічна соціалізація дітей в період старшого дошкільного віку. Основна увага приділена висвітленню результатів емпіричного дослідження соціально-психологічних особливостей проявів економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\5.pdf

Знайти схожі

6.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- компетентнісний підхід до освіти -- компетентностный подход к образованию -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- Я-концепція -- Я-концепция -- компетентність особистості -- компетентность личности -- соціально-особистісна компетентність -- социально-личностная комтетентность -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- зростаюча особистість -- подрастающая личность -- соціалізація дітей -- социализация детей
Анотація: Здійснено систематизацію й аналіз сучасних теоретичних підходів, концепцій і напрямів формування компетентності зростаючої особистості як у вітчизняній, так і зарубіжній науково-методичній літературі. Запропоновано власне трактування процесів соціалізації дітей та учнівської молоді у позашкільних навчальних закладах, виокремлено і охарактеризовано деякі теоретичні концепти цих процесів.


Знайти схожі

7.


    Єсьман, Ірина (доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; кандидат педагогічних наук).
    Уплив соціально-економічних чинників на сім'ю в Україні (друга половина ХХ століття) [Текст] / І. Єсьман // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 107-114. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання, 20 ст. 2-а пол.

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания, 20 ст. 2-я пол.

   СРСР
    СССР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна підготовка батьків -- педагогическая подготовка родителей -- педагогічна освіта батьків -- педагогическое образование родителей -- соціалізація дітей -- социализация детей -- соціально-економичні чинники -- социально-экономические факторы -- радянська сім'я -- советская семья -- радянська педагогіка -- советская педагогика
Анотація: На основі аналізу історико-педагогічної літератури розглянуто соціально-економічні чинники, які впливали на сім'ю, педагогічну підготовку батьків до виховання дітей у другій половині ХХ ст. в Україні. З'ясовано, що у досліджуваний період склалася певна система педагогічної освіти батьків, реалізація якої зумовлювалася соціально-ідеологічними змінами, які відбувалися в державі в результаті політики уряду. З'ясовано, що напружена демографічна ситуація, яка склалася в Україні в другій половині ХХ ст. сприяла підвищенню уваги керівництва країни до проблем сім'ї. Основними положеннями радянської педагогіки й освітньої політики уряду досліджуваного періоду були взаємодія школи, сім'ї та громадськості, узгодженість їх виховних зусиль і єдність вимог до дітей.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)