Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчі властивості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бодюк, Адам (кандидат економічних наук; старший науковий співробытник; доцент Київського університету управління та підприємництва).
    Обгрунтування поняття товару як об'єктів потреб / А. В. Бодюк, В. В. Кубицький, О. І. Яременко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 151-154. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общая экономическая теория

   Загальна економічна теорія

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії риночного господарства

Кл.слова (ненормовані):
продукция -- продукція -- потребности -- потреби -- потребительские свойства -- споживчі властивості -- стоимость -- вартість -- себестоимость -- собівартість -- терминология -- термінологія -- товарное производство -- товарне виробництво -- товаропользователи -- товарокористувачі -- товары -- товари
Анотація: Обгрунтовуються вартісно-потребові положення щодо поняття товару з погляду його споживчих властивостей і потреб в них товарокористувачів, які пропонується застосовувати в теоретичних розробках з товарного виробництва.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кубицький, В.В. (здобувач; юрист); Яременко, О.І. (здобувач; затупник начальника ДПІ у Подільському районі)

Знайти схожі

2.


    Семак, Богдан Богданович (доцент кафедри маркетингу Львівської комерційної академії; доктор економічних наук; доцент).
    Формування вітчизнянного ринку спецодягу на основі нанотекстилю [Текст] / Б. Б. Семак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 155-161. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.22(4УКР)с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика легкой промышленности

   Економіка легкої промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
одежда военного назначения -- одяг військового призначення -- организация производства -- організація виробництва -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- медицинская одежда -- медичний одяг -- нанотекстиль -- нанотекстиль -- нанотехнологии в одежде -- нанотехнології в одязі -- потребительские свойства -- споживчі властивості -- специальная одежда -- спеціальний одяг -- спецодежда -- спецодяг -- специальная одежда -- спеціальний одяг -- спортивний одяг -- спортивний одяг
Анотація: Досліджено можливість формування в Україні окремого сегмента ринку спеціального одягу, виготовленого на основі нанотекстилю. Вивчено та узагальнено зарубіжний досвід використання сучасних нанотехнологій у сфері виробництва спеціального одягу з нанотекстилю та формування ринків збуту для цього одягу. У результаті досліджень споживчих властивостей нанотекстильних матеріалів для виробництва одягу медичного, військового та спортивного призначення запропоновано розширити та збагатити асортимент названих груп товарів для подальшої їх реалізації на внутрішньому ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Побережна, З. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки).
    Методичне забезпечення оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній [Текст] / З. М. Побережна // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 29-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Экономика
   Экономика транспорта

   Економіка

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність авіакомпаній -- конкурентоспособность авиакомпаний -- авіатранспортні підприємства -- автотранспортные предприятия -- економічний ефект -- экономический эффект -- рентабельність авіакомпаній -- рентабельность авиакомпаний -- чистий дохід -- чистый доход -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- корисний ефект товару -- полезный эффект товара -- сумарні витрати -- суммарные затраты -- споживчі властивості -- потребительские свойства -- ознаки конкурентоспроможності -- признаки конкурентоспособности
Анотація: Обгрунтовано методичні основи оцінювання результативності заходів з забезпечення та підвищення конкурентоспроможності авіатранспортних підприємств — авіакомпаній. Виявлено, що для підвищення рівня конкурентоспроможності авіакомпаній потрібно вжити такі заходи — зростання обсягів реалізації (чистого доходу), забезпечення фінансової стійкості, підвищення рентабельності. Запропоновано використовувати прямий рахунок як методичну основу оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній. На основі даних авіакомпанії зроблено прогноз зростання чистого доходу, прибутку та рентабельності авіакомпанії за результатами реалізації заходів з підвищення конкурентоспроможності. Визначено доцільність використання для формування конкурентних переваг стратегією диференціації, при якій забезпечується зростання рентабельності активів авіакомпанії.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)