Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=спрос на продукцию<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Канінський, М. П. (кандидат економічних наук; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на основі маркетингу / М. П. Канінський // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 141-144. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Сільськогосподарська продукція

   Экономика АПК

   Сельскохозяйственная продукция

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- конкурентоспроможність продукції сільського господарства -- продукція сільськогосподарська -- попит на продукцію -- конкурентоспособность продукции сельского хозяйства -- продукция сельскохозяйственная -- спрос на продукцию -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства
Анотація: Підвищення конкурентоспроможності продукції зумовлює необхідність створення в підприємницьких структурах служби маркетингу, основне завдання якої - управління виробничою й <збутовою діяльністю підприємства>, що забезпечує виявлення потреб споживачів, виробництво продукції, що відповідає цим потребам і надання послуг.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Пошивалов, В. (професор; доктор технічних наук).
    Визначення пріоритетних видів продукції промислового підприємства в умовах ринку / В. Пошивалов, В. Ріжко // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2009. - № 8. - С. 25-29 : табл., форм.
УДК
ББК 65.30
Рубрики: Економіка
   Економіка промисловості в цілому

   Экономика

   Экономика промышленности в целом

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність продукції -- промислова продукція -- управління конкурентоспроможністю продукції -- попит на продукцію -- показники попиту на продукцію -- пріоритетна продукція підприємства -- металургійні підприємства -- конкурентоспособность продукции -- спрос на продукцию -- показатели спроса на продукцию -- приоритетная продукция предприятия -- металлургические предприятия
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління конкурентоспроможністю продукції з метою підвищення ефективності стратегічної діяльності багатопрофільних підприємств. Обгрунтовано концептуальний підхід до визначення пріоритетних видів продукції підприємства в умовах ринку. Запропоновано методику для їх оцінки на прикладі одного з провідних підприємств металургійної галузі України.


Дод.точки доступу:
Ріжко, В.; Інтерпайл НТЗ, відкрите акціонерне товариство \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2875ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)