Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=структурні компоненти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Азимбекова, Айгерим (студент PhD; Університет міжнародного бізнесу; м.Алмати; Казахстан).
    Класифікаця бізнес-моделей та їх роль у менеджменті / А. Азимбекова, У. Турекулова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 8-14 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.01в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общая экономическая теория

   Загальна економічна теорія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-модели -- бізнес-моделі -- менеджмент -- стратегический менеджмент -- стратегічний менеджмент -- видовое классифицирование -- видове класифікування -- класификационная типология -- класифікаційна типологія -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- структурные компоненты -- структурні компоненти -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- функциональное назначение -- функціональне призначення
Анотація: Показано, що в стратегічному менеджменті зростає роль концепції бізнес-моделі як інструменту управління. Бізнес-модель за допомогою її компонентів дозволяє лаконічно описувати діяльність компаній. На сьогодні в літературі досліджено близько 24 компонентів бізнес-моделі, що свідчить про відсутність єдності поглядів в їх визначенні, так само недостатньо розглянуто класифікацію типів бізнес-моделей. Виявлено основні компоненти бізнес-моделей, які використано у вигляді класифікаційної ознаки. Запропоновано новий підхід до виявлення типів бізнес-моделей, існуючих на практиці.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Турекулова, Улдана (студент PhD; Університет міжнародного бізнесу; м.Алмати; Казахстан)

Знайти схожі

2.


    Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту модернізації змісту освіти МОН України).
    Готовність учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура / Ю. Завалевський, Т. Бережна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 11-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесберегающая среда -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- формування здоров'язбережувального середовища -- формирование здоровьесохраняющей среды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- когнітивні компоненти -- когнитивные компоненты -- знання -- знания -- уміння -- умения -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- мотивація педагогічної діяльності -- мотивация педагогической деятельности -- емоційно-ціннісні компоненти -- эмоционально-ценностные компоненты -- практично-діяльнісні компоненти -- практически-деятетельностные компоненты -- готовність вчителів -- готовность учителей
Анотація: З'ясовано різні підходи до визначення поняття готовності вчителя до професійної педагогічної діяльності. Охарактеризовано різні погляди дослідників щодо готовності майбутнього вчителя до здійснення здоров'язбережувальної діяльності. Зокрема, розкрито сутність поняття готовності учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Визначено та описано структурні компоненти готовності вчителя до формування здоров'язбережувального середовища.


Дод.точки доступу:
Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів Інституту модернізації змісту освіти МОН України)

Знайти схожі

3.


    Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації освіти МОН України).
    Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критерії / Т. Бережна // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесохраняющая среда -- моделювання здоров'язбережувального середовища -- моделирование здоровьесохраняющей среды -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- структурно-функціональна модель -- структурно-функциональная модель -- форми роботи -- формы работы
Анотація: Розглядаються теоретичні аспекти понять "модель" та "моделювання". Пропонується алгоритм моделювання процесу формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито сутність процесу моделювання здоров'язбережувального середовища ЗНЗ. Визначено мету, завдання, обрано методологічні підходи й принципи моделювання. Охарактеризовано структурні компоненти, відповідні критерії й показники здоров'язбережувального середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\7.pdf

Знайти схожі

4.


    Дорошенко, В. М. (аспірант; Київський національний університет будівництва і архітектури).
    Організаційно-економічний механізм інфраструктурного забезпечення енергозбереження підприємств цивільного будівництва [Текст] / В. М. Дорошенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 7/8, № 8. - С. 71-73 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.315г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гражданского строительства

   Економіка цивільного будівництва

   Энергосбережение

   Енергозбереження

Кл.слова (ненормовані):
инвариантность -- інверіантність -- инфраструктурное обеспечение -- інфраструктурне забезпечення -- организационное структурирование -- організаційне структурування -- организационно-экономические механизмы -- організаційно-економічні механізми -- системные императивы -- системні імперативи -- строительные предприятия -- будівельні підприємства -- структурные компоненты -- структурні компоненти
Анотація: Запропоновано концептуальні положення та структура організаційно-економічного механізму інфраструктурного забезпечення енергозбереження підприємств цивільного будівництва, яка включає ресурси структурних компонент: кадрових, інформаційно-консультаційних, фінансово-економічних, нормативно-правових, технічних, будівельних стандартів. Автором визначено завдання, імперативи, функції та сутність даного механізму.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

5.
   06
   С 92


    Коркішко, О. Г.
    Аналіз структурних компонентів професійного статусу майбутнього викладача ВНЗ [Текст] / О. Г. Коркішко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. - Вип. 2 (71). - С. 97-103. - Бібліогр.: с. 102
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- педагогі -- педагоги -- студенти -- студенты -- майбутні викладачі -- будущие преподаватели -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- професійний статус -- профессиональный статус -- репутація -- репутация -- авторитет -- престиж

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Бережна, Таміла (кандидат педагоігчних наук; вчений секретар).
    Формування здоров'язбережувального освітнього середовища: обгрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 96-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне освітнє середовище -- здоровьясберегающая образовательная среда -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьясберегающие технологии -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- моделі здоров'язбережувального середовища -- модели здоровьясберегающей среды -- компоненти моделі -- компоненты модели -- алгоритм формування здоров'язбережувального середовища -- алгоритм формирования здоровьясберегающей среды
Анотація: Розглянуто зміст поняття «здоров'язбережувальне освітнє середовище». Охарактеризовано структурні компоненти здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Запропоновано алгоритм моделювання створення здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Карленко, Наталія (кандидат філософських наук; директор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)