Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творческие способности учащихся<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дорошенко, Г. Б. (учитель світової літератури; Луганська область).
    Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей учнів / Г. Б. Дорошенко // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 6. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
домашние задания -- домашні завдання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- творческие способности учащихся -- творчі здібності -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури
Анотація: Аналізуються проблеми викладання зарубіжної літератури, а саме роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

2.


    Гайченко, О. В. (методист Миколаївського методичного центру).
    Розвиток творчої особистості учня на уроці літератури у процесі дослідницької діяльності / О. В. Гайченко // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 2. - С. 57-58. - Література : С.58 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- дослідницька діяльність учнів -- исследовательская деятельность -- исследовательская деятельность учащихся -- исследовательская деятельность учеников на уроке -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- развитие творческих способностей -- развитие творчества учеников -- розвиток творчих здібностей -- творческие способности -- творческие способности учащихся -- творчі здібності
Анотація: Вивчається проблема розвитку творчих здібностей учня у процесі дослідницької діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_2\15.pdf

Знайти схожі

3.


    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
    Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 32-38 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- творчі здібності учнів -- творческие способности учащихся -- організація навчання -- организация обучения -- таксономія Блума -- таксономия Блума -- Блума таксономія -- Блума таксономия -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- проектні класи -- проектные классы -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- компоненти структури творчих здібностей -- компоненты структуры творческиъ способностей -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- рівні таксономії -- уровни таксономии -- загальні цілі навчання -- общие цели обучения -- методи розвитку творчих здібностей -- методы развития творческих способностей
Анотація: Визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентнісного підходу - таксономії Б. Блума.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\9.pdf

Дод.точки доступу:
Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; директор Українського коледжу імені В. О. Сухомлинського); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)