Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творческое наследие педагогов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки).
    В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
етико-педагогічні концепції -- этико-педагогические концепции -- етико-педагогічна спадщина -- этико-педагогическое наследие -- духовні потреби особистості -- духовные потребности личности -- совість -- совесть -- альтруїзм -- альтруизм -- філософсько-педагогічна думка -- философско-педагогическая мысль -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- етико-виховні конструкції -- этико-воспитательные конструкции -- формування потреб у дітей -- формирование потребностей у детей -- потреби дітей -- потребность детей -- органічна потреба в праці -- органическая потребность в труде
Анотація: Висвітлено ідеї В. Сухомлинського щодо шляхів формування в майбутніх громадян культури потреб, до яких педагог відносив виховання усвідомленого, прийнятого особистістю прагнення до домінування в іїї житті духовних потреб над матеріальними, різнобічну діяльність як спосіб самореалізації і задоволення її потреб та інтересів, альтруїстичне тлумачення свободи людини, любов до людей як джерело радості від служіння ближньому. Окреслено збіжності ключових етико-виховних поглядів українського педагога на виховання потреб людини з антропологічними розмислами видатних учених-гуманітаріїв (філософів, психологів, соціологів) світу - Ж. Бодріяра, Е. Л. Торндайка, В. Франкла, Е. Фромма, К. Ясперса.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України; директор).
    Ідеї В. О. Сухомлинського належить світу / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- експериментальні школи -- экспериментальные школы -- гармонійний розвиток особистості -- гарнмоническое развитие личности -- культурно-етичне виховання -- культурно-этическое воспитание -- класні колективи -- классные коллективы -- інтелектуальні потреби -- интеллектуальные потребности -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- китайська педагогічна система -- китайская педагогическая система -- педагогічні системи світу -- педагогические системы мира -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- асоціації сухомлиністів -- ассоциации сухомлинистов
Анотація: Висвітляється перебування української делегації в КНР. Розглянуто основні напрями діяльності навчальних закладів Китаю щодо популяризації ідей В. О. Сухомлинського. Проаналізовано досягнення та інновації китайської педагогічної системи. Розкрито важливість співпраці між Україною і Китаєм для обміну досвідом та подальшого впровадження провідних ідей Василя Олександровича в навчальних закладах двох країн.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Всекитайська асоціація сухомлиністів \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Хайруліна, Василина (доктор філософії; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 17-20 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- музейная педагогика -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогіка добротворення -- педагогика благотворительности -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- музейне середовище -- музейная среда -- форми роботи -- формы работы -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов
Анотація: Йдеться про досвід створення музейного середовища в Українському коледжі імені В. О. Сухомлинського. Розглянуто сутність новітніх та традиційних форм роботи: музейні уроки, уроки філософствування, майстер-класи, круглі столи, спілкування допитливих, презентації проектної діяльності, конкурси знавців казок В. О. Сухомлинського та малюнків до казок Василя Олександровича. Обгрунтовано актуальність ідей В. О. Сухомлинського для розвитку музейної педагогіки.


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України).
    Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 21-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- професійні взаємини педагогів -- профессиональные взаимоотношения педагогов -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- біографії педагогів -- биографии педагогов -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- мета виховання -- цель воспитания -- зміст виховання -- содержание воспитания -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- наукові позиції педагогів -- научные позиции педагогов
Анотація: Охарактеризовано зв'язок Г. Ващенка і А. Макаренка з Полтавським національним педагогічним університетом. Розкрито обставини їхньої зустрічі та еволюція відносин двох полтавських педагогів світового рівня. Обгрунтовано спільне і відмінне в їхньому світогляді й творчості. Проаналізовано ці професійні взаємини у ретроспективі та проекції на сьогодення. Доведено доцільність використання висновків і узагальнень Г. Ващенка в умовах сучасної освітньої реформи.


Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій (педагог ; 1878-1967) \о нем\; Макаренко, А. С. (педагог; писатель ; 1888-1939) \о нем\; Полтавський національний педагогічний університет \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)