Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теорія змісту освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Пироженко, Лідія (старший науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках ХХ ст. / Лідія Пироженко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 41 - 46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 - 221
Рубрики: Організація освіти в Україні, 20 ст.
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
навчальний план -- початкове навчання -- замкнений концентр -- дидактичні дослідження -- методичні дослідження -- теорія змісту освіти -- програмна комісія -- розвивальне навчання -- система навчання -- досвід роботи -- прийоми роботи -- експериментальна перевірка -- диференційований підхід -- учебные планы -- начальное обучение -- замкнутый концентр -- методические исследования -- програмная комиссия -- система обучения -- опыт работы -- экспериментальная проверка -- дифферинцированный подход
Анотація: Про питання добору й побудови змісту початкової освіти у середині 60-х на початку 70-х років минулого століття.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. \о нем\; Савченко, О. \о нем\; Рождественський, М. \о нем\; Скаткін, М. \о нем\; Академія педагогічних наук СРСР \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Богуславський, Михайло (головний науковий співробітник інституту теорії та історії педагогіки Російської академії освіти (РАО); член кореспондент РАО; доктор педагогічних наук; професор).
    Розвиток теоретичних основ змісту загальної освіти у вітчизняній педагогіці / М. Богуславський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогічна наука, 20 ст. друга пол.
   Образование. Педагогическая наука

   Росcия
    Москва

Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна педагогіка -- зміст освіти -- світолядний аспект -- теорія змісту освіти -- методологічний аспект -- інноваційний розвиток -- рефлексія -- типологія підходів змісту освіти -- типологізація теорії змісту освіти -- періодизація змісту освіти -- прагматична педагогіка -- школа навчання -- педагогіка російського зарубіжжя -- політехнічна освіта -- початкова освіта -- квінтесенція -- інноваційні феномени -- теорія евристичного навчання -- отечественная педагогика -- функции содержания образования -- методологичный аспект -- инновационное развитие -- прагматичная педагогика -- школа обучения педагогики русского зарубежья -- политехническое образование -- начальное образование -- инновационный феномен -- теория эвристического обучения
Анотація: Аналіз світоглядно-методологічних засад розвитку теорії змісту освіти дає можливість не тільки виокремити відповідні підходи до тлумачення змісту освіти, досліджувати сучасний стан проблеми, а виявити етапи і тенденції розвитку цього процесу.


Дод.точки доступу:
Краєвський, В.В. \о нем\; Лазарев, В.С. \о нем\; Хуторський, А.В. \о нем\; Дьюї, Дж. \о нем\; Кершенштайнер, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)