Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=тест угрупування картинок<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Нечітайло, І. С.
(Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія"; Харків).
Використання ситуативних
тест
ів у емпіричній соціології: евристичний потенціал та специфіка / І. С. Нечітайло> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 5
. - С. 69-74. - Література : С.73-74 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.014
ББК
60.504/506
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
евристичний потенціал
--
емпірична соціологія
--
емпіричні методи соціологічних досліджень
--
емпіричні соціологічні дослідження
--
когнитивный код
--
когнитивный ресурс
--
когнітивний код
--
когнітивний ресурс
--
лингвистический код
--
лінгвістичний код
--
педагогическая работа
--
педагогічна праця
--
пилотажный проект
--
пілотажний проект
--
ситуативні
тест
и
--
ситуативные
тест
ы
--
социологические исследования
--
соціологічні дослідження
--
тест
группировки
картинок
--
тест
угрупування
картинок
--
эвристический потенциал
--
эмпирическая социология
--
эмпирические методы социологических исследований
--
эмпирические социологические исследования
Анотація:
Аналізуються можливості застосування
тест
у
угрупування
картинок
в емпіричній соціології. Автор загострює увагу на тому, що має місце, по-перше, недооцінка евристичного потенціалу деяких сиуативних
тест
ів в соціології, а по-друге, проблема при стосування
тест
ів до ситуації масових опитувань. Автор пропонує власну методику дослідження когнітивного ресурсу як латентного "медіатора" процесів виробництва соціальної нерівності і соціальної структури. Наводяться результати пілотажного проекту, як і підтверджують дієвість цієї методики. Робиться висновок про те, що дослідження когнітивних кодів із застосуванням методу
угрупування
картинок
дозволяє вийти за рамки психології і зробити важливі соціологічні висновки відносно розробки програм навчан ня.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)