Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=технические ВУЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Підбуцька, Ніна Вікторівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Розвиток психологічної культури викладача технічного вищого навчального закладу засобами інтерактивних технологій / Н. В. Підбуцька // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 84-94. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - рис.
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Преподаватели вузов

   Викладачі вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологічна культура викладачів -- психологическая культура преподавателей -- викладачі вищих технічних навчальних закладів -- преподаватели высших технических учебных заведений -- педагогічні конфлікти -- педагогические конфликты -- технические ВУЗ -- технічні ВНЗ -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- стили педагогического общения -- стилі педагогічного спілкування -- конфликтогены педагогического процесса -- конфліктогени педагогічного процеса -- типы конфликтных субъктов -- типи конфліетних суб'єктів -- стратегии поведения в конфликте -- стратегії поведінки у конфлікті -- мастер-классы -- майстер-класи -- предупреждение педагогического конфликта -- попередження педагогічного конфлікта
Анотація: Досліджується проблема розвитку психологічної культури викладача вищої технічної школи. Розглядається необхідність використання інноваційних педагогічних технологій, зокрема інтерактивних засобів навчання у підвищенні кваліфікації викладачів. Подано матеріали проведення майстер-класу "Конфліктна взаємодія у навчально-виховному процесі ВНЗ: особливості, механізми виникнення та методи розв'язання конфліктів", який сприяє розвитку елементів психологічної культури викладача.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_1\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

2.


    Артюх, Станіслав (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; професор кафедри електричних станцій).
    Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Т. Сапельнікова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 79-88 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
компетенція майбутнього спеціаліста -- компетенция будущего специалиста -- спеціалісти-електроенергетики -- специалисты-электроэнергетики -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- особливості роботи -- особенности работы -- психо-фізіологічні дані -- психо-физиологические данные -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗ -- інженерна психологія -- инженерная психология -- студенти-енергетики -- студенты-энергетики -- типи темпераменту -- типы темперамента -- стресостійкість студентів -- стрессоустойчивость студентов
Анотація: Показано, що головним фактором, який визначає цілі та завдання будь-якої навчальної дисуипліни, має бути відповідна компеьтенція майбутнього специаліста. Наводяться рекомендації з викладання "Психології" студентам-електроенергетикам. Особовий наголос робиться на організації практичних та лабораторних занять присвячених дослідженню індивідуально-топологічних і характерологічних якостей студентів, обробці й аналізу їхніх результатів та виявленню відхилень від якостей, покликаних забезпечувати необхідні компетенції майбутніх спеціалістів. Підкреслюється необхідність корегування цих недоліків під час навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Сапельнікова, Тетяна (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)