Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=технічні нововведення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Грабовецький, Б. Є. (кандидат економічних наук; доцент Вінницького національного технічного університету; м.Вінниця; Україна).
    Проблеми створення та ринку технічних нововведень / Б. Є. Грабовецький // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в-5 + 65.422.5г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инноватика -- інноватика -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кривые роста -- криві росту -- маркетинг -- методы экспертных оценок -- методи єкспертних оцінок -- наукоемкая продукция -- наукомістка продукція -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- реальные инновационные продукты -- реальні інноваційні продукти -- стадии инновационных циклов -- стадії інноваційніх циклів -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- технические нововведения -- технічні нововведення -- технологические инновации -- технологічні інновації -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування -- экстраполяция тенденции -- екстраполяція тенденції
Анотація: Висвітлено проблеми створення і ринку нововведень на всіх стадіях повного інноваційного циклу. Описано особливості маркетингу наукомісткості продукції в умовах інноваційного менеджменту. Теоретичні положення досліджуваної проблематики розглянуто в контексті використання досвіду створення та ринку реального інноваційного продукту - засобів відображення інформації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шумпетер, Йозеф Алоиз (американский экономист; социолог; историк экономической мысли ; 1883-1950) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Миронова, Маргарита Давыдовна (доктор экономических наук; доцент кафедры экономики и управления городским хозяйством Казанского государственного университета архитектуры и строительства; г.Казань; Россия).
    Выбор стратегии управления предприятием жилищно-коммунальной сферы в условиях природно-климатической неопределенности [Текст] / М. Д. Миронова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 187-198. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.441(2РОС)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика жилищно-коммунального хозяйства

   Економіка житлово-комунального господарства

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
альтернативные стратегии -- альтернативні стратегії -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- аналитические сопоставления -- аналітичні співставлення -- выбор стратегий -- вибір стратегій -- жилищно-коммунальная сфера -- житлово-комунальна сфера -- качественные преобразования -- якісні перетворення -- климатическая неопределенность -- кліматична невизначеність -- ожидаемая доходность предприятий ЖКХ -- очикувана прибутковість підприємств ЖКГ -- эффективность предприятий ЖКХ -- ефективність підприємств ЖКГ -- предприятия жилищно-коммунальной сферы -- підприємства житлово-комунальної сфери -- сервисные технологияи -- сервісні технології -- среда жизнеобеспечения населения -- середовище життєзабезпечення населення -- среднеквадратичное отклонение -- середньоквадратичні відхилення -- технические нововведения -- технічні нововведення -- технологические нововведенияя -- технологічні нововведення -- управленческие инновации -- управлінські інновації -- устойчивое развитие -- сталий розвиток -- цели-аттракторы -- цілі-атерактори
Анотація: Проанализирована актуальная проблема – формирование стратегии устойчивого развития предприятий ЖКХ в условиях неопределенности внешней среды, обусловленной природно-климатическими факторами. Доказано, что выбор эффективной управленческой стратегии в условиях неопределенности может быть основан на анализе и сопоставлении значений ожидаемой доходности и среднеквадратичного отклонения альтернативных стратегий, разрабатываемых предприятием. Обосновано, что переход на более высовий уровень развития в условиях неопределенности может быть осуществлен при реализации управленческих стратегий на основе новых целей-аттракторов: от управленческих инноваций – к техническим и технологическим нововведениям – инновациям в сервисных технологиях – к качественному преобразованию среды жизнеобеспечения населения.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)