Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=торговельна мережа<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Голошубова, Н.
(професор, кандидат економічних наук).
Роздрібна
торговельна
мережа
України: стан і тенденції розвитку / Н. Голошубова> // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. -
№ 9
. - С. 74-85 : табл. - Библиогр.: в сносках
УДК
339.11.5
ББК
65.42
Рубрики:
Економіка
Економіка торгівлі
Экономика
Экономика торговли
Україна
Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля
--
роздрібна
торговельна
мережа
--
торговельні площі
--
торговельна
мережа
--
соціалізація мережі магазинів
--
товарообіг
--
розничная торговля
--
розничная торговая сеть
--
торговые площади
--
торговая сеть
--
социализация сети магазинов
--
товарооборот
Анотація:
Досліджено структуру роздрібних торговельних об'єктів за видами і типами, їхнє територіальне розміщення. Визначено рівень забезпеченості населення мережею магазинів, що належать підприємствам - юридичним особам і фізичним особам - підприємцям та відповідність цього показника розподілу обсягу товарообороту на 1 людину по регіонах України. Встановлено основні тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі, в тому числі негативні. Подано рекомендації з удосконалення державного регулювання цієї сфери.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.11.2008р. Інв.19925ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Солом'янюк, Н. М.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
Планування маркетингових заходів у торговельних
мережа
х Украіни / Н. М. Солом'янюк> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 6
. - С. 116-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422(4УКР)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия
--
маркетингові заходи
--
маркетинговое планирование
--
маркетингове планування
--
трейд-маркетинг
--
торговые сети
--
торговельна
мережа
Анотація:
Розглянуто особливості планування маркетингових заходів у торговельних
мережа
х Украіни
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ашан-Украина, подразделение французского оператора розничной торговли Auchan на территории Украины \о нем\; Бакалея, международная торговая сеть \о ней\; МЕТРО Кеш енд Керри Украина, торговая компания \о нем\; Новус, международная торговая сеть \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)