Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговельна мережа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Голошубова, Н. (професор, кандидат економічних наук).
    Роздрібна торговельна мережа України: стан і тенденції розвитку / Н. Голошубова // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 9. - С. 74-85 : табл. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- роздрібна торговельна мережа -- торговельні площі -- торговельна мережа -- соціалізація мережі магазинів -- товарообіг -- розничная торговля -- розничная торговая сеть -- торговые площади -- торговая сеть -- социализация сети магазинов -- товарооборот
Анотація: Досліджено структуру роздрібних торговельних об'єктів за видами і типами, їхнє територіальне розміщення. Визначено рівень забезпеченості населення мережею магазинів, що належать підприємствам - юридичним особам і фізичним особам - підприємцям та відповідність цього показника розподілу обсягу товарообороту на 1 людину по регіонах України. Встановлено основні тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі, в тому числі негативні. Подано рекомендації з удосконалення державного регулювання цієї сфери.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.11.2008р. Інв.19925ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 116-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- трейд-маркетинг -- торговые сети -- торговельна мережа
Анотація: Розглянуто особливості планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ашан-Украина, подразделение французского оператора розничной торговли Auchan на территории Украины \о нем\; Бакалея, международная торговая сеть \о ней\; МЕТРО Кеш енд Керри Украина, торговая компания \о нем\; Новус, международная торговая сеть \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)