Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=требования Болонского процесса<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Андрущенко, Віктор
(доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН України; дійсний член НАПН України; ректор НПУ ім. М.П. Драгоманова).
"Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4/5
. - С. 13-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна матриця
--
педагогическая матрица
--
освітні процеси
--
образовательные процессы
--
національна матриця освіти
--
национальная матрица образования
--
українська освіта
--
украинское образование
--
українська національна освіта
--
украинское национальное образование
--
інноваційна освіта
--
инновационное образование
--
європейський освітній простір
--
европейское образовательное пространство
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
вимоги Болонського процесу
--
требования
Болонского
процесса
--
освітні системи
--
образовательные системы
--
видатні українські педагоги
--
выдающиеся украинские педагоги
Анотація:
Аналізується внесок українськиї педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Євпропі.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Ципко, Вікторія
(старший науковий співробітник Національного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти / В. Ципко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 6
. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
європейський освітній простір
--
европейское образовательное пространство
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
вимоги Болонського процесу
--
требования
Болонского
процесса
--
освітні реформаційні процеси
--
образовательные реформационные процессы
--
інтеграція вищої освіти
--
интеграция высшего образования
Анотація:
Розглядаються перспективи інтеграції України до європейської освітньої системи з позицій узгодження національних особливостей вищої освіти з вимогами Болонського процесу з метою створення єдиної зони європейської вищої освіти.
Знайти схожі
>
3.
Бачинський, Олег
(доцент навчально-методичного відділу; кандидат сільськогосподарських наук).
Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / О. Бачинський. - Электрон. журн.> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 1
. - С. 66-75 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
агрономічні спеціальності
--
агрономические специальности
--
студенти агрономічних спеціальностей
--
студенты агрономических специальностей
--
практична підготовка студентів
--
практическая подготовка студентов
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
вимоги Болонського процесу
--
требования
Болонского
процесса
--
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
реформування аграрної освіти
--
реформирование аграрного образования
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
професійна підготовка фахівців аграної галузі
--
профессиональная подготовка специалистов аграрной отрасли
--
досвід країн ЄС
--
опыт стран ЕС
--
теоретичне навчання
--
теоретическое обучение
--
виробнича практика
--
производственная практика
Анотація:
Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням хз соціально-економічних та психологічних наслідків.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)