Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=требования Болонского процесса<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН України; дійсний член НАПН України; ректор НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна матриця -- педагогическая матрица -- освітні процеси -- образовательные процессы -- національна матриця освіти -- национальная матрица образования -- українська освіта -- украинское образование -- українська національна освіта -- украинское национальное образование -- інноваційна освіта -- инновационное образование -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- освітні системи -- образовательные системы -- видатні українські педагоги -- выдающиеся украинские педагоги
Анотація: Аналізується внесок українськиї педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Євпропі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
    Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти / В. Ципко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- освітні реформаційні процеси -- образовательные реформационные процессы -- інтеграція вищої освіти -- интеграция высшего образования
Анотація: Розглядаються перспективи інтеграції України до європейської освітньої системи з позицій узгодження національних особливостей вищої освіти з вимогами Болонського процесу з метою створення єдиної зони європейської вищої освіти.


Знайти схожі

3.


    Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; кандидат сільськогосподарських наук).
    Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / О. Бачинський. - Электрон. журн. // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 1. - С. 66-75 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- агрономічні спеціальності -- агрономические специальности -- студенти агрономічних спеціальностей -- студенты агрономических специальностей -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- аграрна освіта -- аграрное образование -- реформування аграрної освіти -- реформирование аграрного образования -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- професійна підготовка фахівців аграної галузі -- профессиональная подготовка специалистов аграрной отрасли -- досвід країн ЄС -- опыт стран ЕС -- теоретичне навчання -- теоретическое обучение -- виробнича практика -- производственная практика
Анотація: Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням хз соціально-економічних та психологічних наслідків.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)