Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристическая привлекательность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кифяк, В. Ф. (доктор економічних наук; м. Чернівці; Україна).
    Туристична привабливість Карпатського регіону як один з основних чинників розвитку в'їздного туризму / В. Ф. Кифяк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць / Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 1. - С. 52-56 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
въездной туризм -- в'їзний туризм -- зеленый туризм -- зелений туризм -- культурно-историческое наследие -- культурно-історична спадщина -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- обобщающие показатели -- узагальнюючі показники -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентспроможність -- региональные программы -- регіональні програми -- региональный имидж -- регіональний імідж -- регионы Украины -- регіони України -- рекреационные ресурсы -- рекреаційні ресурси -- сельский туризм -- сільський туризм -- сервисная инфраструктура -- сервісна інфраструктура -- статистические оценки -- статистичні оцінки -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- экологический туризм -- екологічний туризм
Анотація: Визначено складові туристичної привабливості Карпатського регіону та пропонується програма дій щодо її підвищення. На основі аналізу діяльності туристичних підприємств здійснено оцінку туристичної привабливості регіону та конкурентоспроможності комплексного туристичного продукту шляхом порівняння узагальнюючих показників.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
О туризме, закон Украины \о произв.\; Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 208-212 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Городское хозяйство

   Міське господарство

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

    Львов

    Лвів

    Амстердам

    Берлин

    Берлін

    Копенгаген

    Лондон

    Мадрид

    Мельбурн

    Нью-Йорк

    Рига

    Сочи

    Сочі

    Тбилиси

    Тбілісі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг городов -- брендінг міст -- методология региональной экономики -- методологія регіональної економіки -- глобализация -- глобалізація -- городская имиджелогия -- міська іміджелогія -- імідж міст -- имидж городов -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- логотипы города -- логотипи міст -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- регионы -- регіони -- территориальные бренды -- територіальні бренди -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Глейзер, Милтон (америанский дизайнер; автор логотипа Нью-Йорка) \о нем\; Berlin Partner GmbH, агентство продвижения Берлина \о нем\Visit Copenhagen, стратегический план развития туризма в Копенгагене \о произв.\; Зимние Олимпийские игры-2014 \о них\; Рижское бюро по развитию туризма \о нем\; Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Іванова, Зоя Олегівна (здобувач Національної академії управління).
    Концепція удосконалення інструментарію управління розвитком туристичної привабливості вітчизняних територій / З. О. Іванова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 183-186. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в6-2 + 65.04(4УКР)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование туризма -- державне регулювання туризму -- концептуальные положения -- концептуальні положення -- природные ресурсы -- природні ресурси -- рекреационно-туристическая индустрия -- рекреаційно-туристична індустрія -- территориальное развитие -- територіальний розвиток -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Викладено результати досліджень щодо сутності концепції удосконалення інструментарію управління розвитком туристичної привабливості території України через призму впливу чинників зовнішнього середовища на ефективне управління розвитком туристичної привабливості певної території. Досліджено державні важелі впливу та регулювання розвитку туристичної привабливості території в рамках даної концепції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)