Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристические продукты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Абдулхаіров, Аджеміль Закер'янович (к. п. н.; доцент кафедри економіки та менеджменту; декан факультету мистецтв РВУЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет").
    Роль міністерства курортів і туризму АР Крим у рекламно-інформаційному просуванні Кримського туристського продукту / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    АР Крим

    Украина

    АР Крым

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- туристичні продукти -- туристичні послуги -- рекреаційні послуги -- просування туристичних продуктів -- рекламно-інформаційна діяльність -- рекламно-інформаційна політика -- туристські інформаційні центри -- туристські сайти -- міжнародні туристські виставки -- туристські виставки -- рекламна діяльність -- державне регулювання -- экономика туризма -- туристические продукты -- туристические услуги -- рекреационные услуги -- продвижение туристических продуктов -- рекламно-информационная деятельность -- рекламно-информационная политика -- туристические информационные центры -- туристические сайты -- международные туристические выставки -- туристические выставки
Анотація: Охарактеризовано використання Міністерством курортів і туризму Автономної Республіки Крим таких ключових інструментів просування туристського продукту як участь у міжнародних туристських виставках, створення туристичних інформаційних центрів, розміщення рекламних матеріалів.


Дод.точки доступу:
Міністерство курортів і туризму АР Крим \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Вихристенко, Борис (кандидат юридичних наук; заслужений юрист Ураїни; президент Туристичної асоціації України).
    Концепція регулювання туризму в Україні та проблеми правореалізації / Б. І. Вихристенко, Н. Опанасюк // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2012. - № 5. - С. 15-24. - Бібліогр. в кінці ст. - Продовження статті в наступному номері журналу. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404(4УКР) + 67.404.2(4УКР)
Рубрики: Право
   Обязательственное право

   Зобов'язальне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
выездной туризм -- виїздний туризм -- законодательное регулирование -- законодавче регулювання -- импорт туристических услуг -- імпорт туристичних послуг -- налоговое законодательство -- податкове законодавство -- налогообложение -- оподаткування -- национальное законодательство -- національне законодавство -- потребительские права -- споживчі права -- регистраторы расчетных операций -- реєстратори розрахункових операцій -- РРО -- турагенты -- турагенти -- туристическая деятельность -- туристична діяльність -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туроператоры -- туроператори
Анотація: Проаналізовано нормативно-правові акти, що регулюють відносини в галузі туризму та формують систему законодавства України про туризм. Запропоновано авторську концепцію системи законодавства України про туризм та його класифікацію за юридичную силою, предметом регулювання, характером правового регулювання тощо.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Опанасюк, Наталія (кандидат юридичних наук; доцент кафедри Київського національного торговельно-економічного університету); Лицензионные условия ведения туропраторской и турагентской деятельности \о произв.\О порядке выезда из Украины и въезда в Украину граждан Украины, закон Украины № 3857-XII от 21.01.1994 г. \о произв.\; О применении регистраторов расчетных операций в сфере торговли, общественного питания и услуг, закон Украины \о произв.\; О туризме, закон Украины \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Мархонос, С. М. (кандидат географічних наук; Інститут туризму ФПУ).
    Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
туристический бизнес -- туристичний бізнес -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- реклама туризма -- реклама туризму -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- туристические агенты -- туристичні агенти -- туристические продукты -- туристичні продукти
Анотація: Розкрито особливості формування маркетингової стратегії для просування нового туристичного продукту туристичними агентами. Визначено основні етапи побудови маркетингової стратегії та часові аспекти її реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Турло, Н.П. (кандидат економічних наук; Інститут туризму ФПУ)

Знайти схожі

4.
   67.404.2(4УКР)
   В 54


    Вихристенко, Борис (кандидат юридичних наук; заслужений юрист Ураїни; президент Туристичної асоціації України).
    Концепція системи регулювання туризму в Україні та проблеми правореалізації / Б. І. Вихристенко, Н. Опанасюк // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2012. - № 6. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст. - Початок статті у №5. Продовження статті в наступному номері журналу. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404(4УКР) + 67.404.2(4УКР)
Рубрики: Право
   Хозяйственное право

   Господарське право

   Страховое право

   Страховое право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
въездной туризм -- в'їздний туризм -- выездной туризм -- виїздний туризм -- законодательное регулирование -- законодавче регулювання -- законодательные коллизии -- законодавчі колізії -- отмена лицензирования -- скасування ліцензування -- потребительские права -- споживчі права -- турагенты -- турагенти -- туристическая деятельность -- туристична діяльність -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туроператоры -- туроператори
Анотація: Проаналізовано нормативно-правові акти, що регулюють відносини в галузі туризму та формують систему законодавства України про туризм. Запропоновано авторську концепцію системи законодавства України про туризм та його класифікацію за юридичную силою, предметом регулювання, характером правового регулювання тощо.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Опанасюк, Наталія (кандидат юридичних наук; доцент кафедри Київського національного торговельно-економічного університету); Гражданский кодекс Украины \о произв.\Цивільний Кодекс України \о произв.\; О туризме, закон Украины \о произв.\; Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Оценка стратегических экономических зон развития туризма в Казахстане / М. Смыкова, Л. Муталиева, Л. Байтенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 508-517 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КАЗ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
въездной туризм -- в'їздний туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- инициативный туроперейтинг -- ініціативний туроперейтинг -- комплексный анализ -- комплексний аналіз -- конкурентное оценивание -- конкурентне оцінювання -- позиционирование -- позиціонування -- стратегические экономические зоны -- стратегічні економічні зони -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туристический рынок -- туристичний ринок -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Обосновано, что оценку конкурентной среды и уровня развития туристической отрасли целесообразно осуществлять с помощью анализа экономических стратегических зон. Анализ стратегических зон Казахстана показал, что туризм развивается интенсивно, наблюдается рост числа потребителей туристских услуг и их доходов. Тенденция увеличения турфирм в Казахстане способствует их дифференциации и развитию рынка инициативного туроперейтинга. Оценка туристических ресурсов Казахстана может способствовать развитию въездного туризма. Комплексный анализ позволил определить приоритеты в развитии туристической отрасли.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент)

Знайти схожі

6.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4СЕР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- онлайн-предложения -- онлайн-пропозиції -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- туристические агентства -- туристичні агентства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- факторы удовлетворенности -- фактори задоволеності -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\

Знайти схожі

7.


    Кифяк, В. Ф. (доктор економічних наук; м. Чернівці; Україна).
    Туристична привабливість Карпатського регіону як один з основних чинників розвитку в'їздного туризму / В. Ф. Кифяк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць / Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 1. - С. 52-56 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
въездной туризм -- в'їзний туризм -- зеленый туризм -- зелений туризм -- культурно-историческое наследие -- культурно-історична спадщина -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- обобщающие показатели -- узагальнюючі показники -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентспроможність -- региональные программы -- регіональні програми -- региональный имидж -- регіональний імідж -- регионы Украины -- регіони України -- рекреационные ресурсы -- рекреаційні ресурси -- сельский туризм -- сільський туризм -- сервисная инфраструктура -- сервісна інфраструктура -- статистические оценки -- статистичні оцінки -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- экологический туризм -- екологічний туризм
Анотація: Визначено складові туристичної привабливості Карпатського регіону та пропонується програма дій щодо її підвищення. На основі аналізу діяльності туристичних підприємств здійснено оцінку туристичної привабливості регіону та конкурентоспроможності комплексного туристичного продукту шляхом порівняння узагальнюючих показників.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
О туризме, закон Украины \о произв.\; Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Братюк, Віра Петрівна (здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 50-58 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в7-2 + 65.050(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная туристическая политика -- державна туристична політика -- кластеры -- кластери -- маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- маркетинговые модели -- маркетингові моделі -- международный туризм -- міжнародний туризм -- межотраслевой маркетинг -- міжгалузевий маркетинг -- национальные экономики -- національні економіки -- рынок туристических ресурсов -- ринок туристичних ресурсів -- сбалансированное развитие -- збалансований розвиток -- туристическая инфраструктура -- туристична інфраструктура -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму. Побудовано модель системи маркетингового забезпечення політики розвитку туризму, в якій ураховано взаємозв'язок з політикою економічного розвитку, міжнародним туризмом, кластерами та міжгалузевим маркетингом, що забезпечує збалансований розвиток підприємств туризму і суміжних галузей економіки. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Портер, Майкл Юджин (профессор кафедры делового администрирования Гарвардской бизнес-школы ; 1947-) \о нем\; Государственное агентство Украины по туризму \о нем\Державне агентство Україну з туризму \о нем\

Знайти схожі

9.


    Іванова, Олена Миколаївна (аспірант; асистент кафедри економіки підприємства Полтавського університету економіки і торгівлі; м.Полтава; Україна).
    Роль інформаційних потоків у діяльності туристичних підприємств / О. М. Іванова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 130-133 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
информационные потоки туристических компаний -- інформаційні потоки туристичних компаній -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- экономические категории -- економічні категорії -- экономические ресурсы -- економічні ресурси
Анотація: Розглянуто сутність категорій «інформаційний потік» і «туристичний продукт». Визначено роль інформаційних потоків у діяльності туристичних підприємств. Уточнено зміст і сутність категорії «інформаційний потік». Запропоновано теоретико-множинну модель і механізм взаємодії інформаційних потоків і економічних ресурсів туристичного підприємства. Обґрунтовано сутність туристичного продукту як інформаційного.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Чучка, И. М. (кандидат экономических наук; доцент кафедры менеджмента и управления экономическими процессами).
    Опыт зарубежных стран в контексте формирования государственной политики развития туризма / И. М. Чучка, В. П. Братюк // Экономика Украины : научный журнал. - 2014. - № 9. - С. 83-94 : табл., а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
государственная политика -- державна політика -- развитие туризма -- розвиток туризму -- децентрализованные механизмы -- децентралізовані механізми -- автономия субъектов -- автономія суб'єктів -- конкурентоспособность туристического продукта -- конкурентоспроможність туристичного продукту -- поддержка смежных отраслей -- підтримка суміжних галузей -- государственно-частное партнерство в туризме -- державно-приватне партнерство у туризмі -- экономико-правовые модели -- економіко-правові моделі -- туристические продукты -- туристичні продукти -- опыт зарубежных стран -- досвід зарубіжних країн -- въездной туризм -- в'їзний туризм -- туристические регионы -- туристичні регіони -- туристические сети -- туристичні мережі -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Обобщен опыт государственных политик зарубежных стран по развитию туризма, основанных на децентрализованном механизме принятия решений, автономии и конкурентоспособности экономических субъектов рынка. Выявлены тенденции усиления влияния качества туристического продукта на конкретную борьбу, а также зависимость развития туризма от поддержки на государственном уровне и смежных отраслей экономики. Определен один из способов развития туристической индустрии западных стран.


Дод.точки доступу:
Братюк, В. П. (кандидат экономических наук; доцент кафедры учета и финансов)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)