Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристична індустрія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Резнікова, Вікторія (кандидат юридичних наук; доцент кафедри трудового, земельного та господарського права Хмельницького універсітету управління та права ).
    Туристичний продукт: товар чи послуга / В. Резнікова // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 10. - С. 64-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристична індустрія -- туристическая индусрия -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристична послуга -- туристическая услуга -- організатори туризму -- организаторы туризма -- посередницька діяльність -- посредническая деятельность -- турпродукт -- сутність турпродукту -- сущность турпродукта
Анотація: Присвячена аналізу змісту понять " туристична послуга", " туристичний продукт", "тур", на просування та реалізацію на ринку яких спрямована посередницька діяльність організаторі туризму.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Городняк, Ірина Василівна (кандидат соціологічних наук; доцент Львівського національного університету імені І. Франка).
    Особливості маркетингу туристичних послуг західного регіону / І. В. Городняк // Грані. - 2012. - № 1. - С. 118-120. - Бібліографія : С.120 : 4 назви
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

    Західна Україна

    Западная Украина

Кл.слова (ненормовані):
культурный туризм -- социология туризма -- соціологія туризму -- спортивный туризм -- туризм в Украине -- туристическая индустрия -- туристические компании -- туристические услуги -- туристический маркетинг -- туристична індустрія -- туристичні компанії -- туристичний маркетинг -- туристичні послуги
Анотація: Присвячена аналізу особливостей маркетингу туристичних послуг регіону. Розглянуто особливості розвитку туристичної сфери регіону та шляхи активізації її маркетингового забезпечення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   65.433с-5
   Х 97


    Хсу, Ю-Лун (старший викладач кафедри туризму Технологічного інституту; м.Тайвань; Тайвань).
    Ефективність вебсайтів групової закупівлі у туристичному маркетингу : на прикладі Groupon.com / Ю. -Л. Хсу, К. -Ю. Чен, Ю. -С. Тінг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 519-527 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
вэб-сайты -- веб-сайти -- групповые закупки -- групові закупівлі -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые онлайновые площадки -- маркетинговій онлайнові майданчики -- предложения со скидками -- пропозиції зі знижками -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристические сертификаты -- туристичні сертифікати -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- ценовая дискриминация -- цінова дискримінація -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Досліджується ефективність "Groupon" як маркетингового майданчика для індустрії туризму. Туристичні фірми продають свої послуги на "Groupon" у секції " Getaway". У якості нового маркегингового онлайн-майданчика це може бути можливістю для турфірм підняти рівень продажів, збільшити свою частку на ринку та підвищити конкурентоспроможність. Важливо визначити, наскільки корисний цей сайт групової закупівлі для турфірм, через оцінювання його принципів дії та прогнозованих вартості, збитків та прибутків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чен, Куан-Ю (доцент кафедри спортивного відпочинку та профілактики Національного науково-технічного університету м.Піньтунь; Тайвань); Тінг, Ю-Сан (доцент кафедри туризму Університету І-Шоу; м.Кахсіунг; Тайвань); Groupon.com, сервер ИНТЕРНЕТ \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Лазарті, М. (помічник редактора).
    Подорожування. Звільняючись від перепон та додаючи розваг / М. Лазарті // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
подорожі -- путешествия -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- ідентифікація особи -- идентификация личности -- інструменти подорожування -- инструменты путушествия -- туристична індустрія -- туристическая индустрия
Анотація: Про інструменти, які спрощують подорожування.


Знайти схожі

5.


    Галиця, І. О.
    Нові аспекти управління в туристичній індустрії / І. О. Галиця, І. Л. Мельник // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 155-161 : табл. - Библиогр. в конце ст.161. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
підприємницькі мережі -- предпринимательские сети -- форми організації бізнесу -- формы организации бизнеса -- корпоративно-конкурентне середовище -- корпоративно-конкурентная среда -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- інтелектуально-конкурентна гра -- интеллектуально-конкурентная игра
Анотація: Розглядається форма організації бізнесу - підприємницькі мережі. Описані основні характерні ознаки цих мереж, а також їх переваги та недоліки. Розглянуті результати інтелектуально-конкурентної гри щодо перспектив широкого застосування підприємницьких мереж у туристичній індустрії.


Дод.точки доступу:
Мельник, І.Л.

Знайти схожі

6.


    Братюк, Віра Петрівна (здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Аналіз досвіду західних країн щодо формування державної політики сприяння розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 63-71 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(43)-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Западная Европа
    Західна Європа

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- автономія суб'єктів -- автономия субъектов -- государственная политика -- державна політика -- децентрализирующие механизмы -- децентралізуючі механізми -- конкурентоспособность туризма -- конкурентоспроможність туризму -- качество туристических продуктов -- якість туристичних продуктів -- международный туризм -- модели государственно-частного партнерства -- моделі державно-приватного партнерства -- государственно-частное партнерство -- державно-приватне партнерство -- поддержка смежных отраслей -- підтримка суміжних галузей -- развитие туризма -- розвиток туризму -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- управленческие модели -- управлінські моделі -- экономико-правовые модели -- економіко-правові моделі -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Узагальнено досвід формування і реалізації державних політик західних країн з розвитку туризму, засновані на децентралізованому механізмі ухвалення рішень, автономії економічних суб'єктів і конкурентоспроможності суб'єктів ринку. Виявлено тенденції посилання впливу якості туристичного продукту на конкурентну боротьбу. Доведено, що успіх розвитку туризму залежить від його підтримки та суміжних галузей економіки на державному рівні. Установлено, що одним із способів розвитку туристичної індустрії західних країн є механізм державно-приватного партнерства, який може формуватись на основі різноманітних економіко-правових моделей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Ян, Юн-Шен (старший викладач Християнського університету Чанг-Юнг; м.Тайнань; Тайвань).
    Взаємозв'язок між робочими цінностями співробітників, плинністю кадрів і задоволеністю роботою у сфері туризму / Ю. -Ш. Ян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 556-563 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)г-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кадровая текучесть -- кадрова плинність -- трудовые ресурсы туристического бизнеса -- трудові ресурси туристичного бізнесу -- кадры -- кадри -- рабочие ценности -- робочі цінності -- трудовые мотивации -- трудові мотивації -- туритическая индустрия -- туристична індустрія -- туристические агентства -- туристичні агентства -- управление персоналом -- управління персоналом -- трудові цінності -- трудовые ценности -- конкурентоспроможність туристичних підприємств -- конкурентоспособность туристических предприятий -- удовлетворенность работой -- задоволеність роботою
Анотація: Показано, що туристичний бізнес активно розвивається по всьому світу, і туристичні агентства не просто стикаються з проблемами використання природних ресурсів і розробки нових продуктів, але й зосереджуються на управлінні людськими ресурсами, інноваціях і підвищенні конкурентоспроможності. Досліджено робочі цінності співробітників, плинність кадрів і задоволеність роботою в туристичних агентствах. Об'єктом дослідження стали працівники в 10 провідних туристичних агентствах Тайваню, за версією Фонду споживача. Аналіз даних з фокусом на трудових цінностях показав, як взаємозв'язок між трудовими цінностями і задоволеністю роботою впливає на модель аналізу плинності кадрів. Доведено, що покращення параметру трудових цінностей може вплинути на задоволеність роботою; трудові цінності і задоволеність роботою негативно впливають на плинність кадрів; задоволеність роботою має посередницький вплив на взаємозв'язок між трудовими цінностями і плинністю кадрів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Абдулхаіров, Абжемиль Закерьянович (кандидат педагогічних наук).
    Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристського продукту та готельно-ресторанних послуг / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

    Крим

    Крым

Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- Интернет -- соціальні мережі -- социальные сети -- туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристична індустрія -- туритстическая индустрия -- туристичні послуги -- туристические услуги -- індустрія гостинності -- индустрия гостеприимства -- готельно-ресторанні послуги -- гостинично-ресторанный бизнес -- SWOT-аналіз -- каналы продвижения услуг -- канали просування послуг
Анотація: Присвячено використанню соціальних мереж у туризмі, готельному та ресторанному бізнесі Криму, також дано оцінку позитивного і негативного впливу цього каналу просування комерційного продукту в індустрії гостинності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Братюк, Віра Петрівна (здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Інформаційне забезпечення державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 24-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)с-1 + 65.050(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Экономика туризма, 2005-2020 гг.

   Економіка туризму, 2005-2020 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные управленческие системы -- адміністративні управлінські системи -- інформаційні технології в туризмі -- информационные технологии в туризме -- внутригосударственный туризм -- внутрішньодержавний туризм -- гибкие туристические продукты -- гнучкі туристичні продукти -- государственная экономическая политика -- державна економічна політика -- государственное управление -- державне управління -- интегрированные продукты -- інтегровані продукти -- информационные технологии -- інформаційні технології -- мировой туризм -- світовий туризм -- отраслевые расходы -- галузеві витрати -- развивающая политика -- політика, що розвиває -- технологическое обеспечение туризма -- технологічне забезпечення туризму -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристические потоки -- туристичні потоки -- финансирование туризма -- фінансування туризму -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Подано результати досліджень динаміки туристичних потоків та економічного зростання світового й українського туризму за статистичними даними та прогнозними показниками, порівняно приріст витрат туризму на процеси інформаційного забезпечення з надходженням від світового та українського туризму. Узагальнено підходи та запропоновано вдосконалення інформаційних технологій у туризмі й адміністративній системі державної політики розвитку туризму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Раїчевіч, Вук (старший викладач факультету економіки та управління машинобудування Університету Бізнес Академії; м.Нові Сад; Сербія; PhD).
    Сталий розвиток туристичної галузі, соціально-економічне зростання, збереження місцевої культури та традицій, зменшення викликів та збереження біорізноманітності : роль фінансових установ / В. Раїчевіч, Х. Бін, Р. Гломазіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 472-480 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в7-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма

   Фінанси туризму

Кл.слова (ненормовані):
биоразнообразие -- біорізноманіття -- внутриотраслевое сотрудничество -- внутрішньогалузева співпраця -- деловое партнерство -- ділове партнерство -- культурная специфика -- культурна специфіка -- местные традиции -- місцеві традиції -- отраслевая стабильность -- галузева стабільність -- природоохранная деятельность -- природоохоронна діяльність -- профессиональная этика -- професійна етика -- региональное экономическое развитие -- регіональний економічний розвиток -- экономическое развитие -- економічний розвиток -- регионы -- регіони -- социальная ответственность -- соціальна відповідальність -- стабильное развитие -- сталий розвиток -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристическая инфраструктура -- туристична інфраструктура -- туристический сервис -- туристичний сервіс -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- финансирование туризма -- фінансування туризму -- финансовые организации -- фінансові організації -- экологичность туризма -- екологічність туризму -- экотуризм -- екотуризм
Анотація: Показано, що туристична галузь формується поєднанням різних галузей, які спільно покращують умови, пов'язані з подорожами. У туристичній поїздці знадобляться як транспорт і житло, так і харчування, електроенергія, одяг та аксесуари тощо. З урахуванням усіх цих складових і відповідного соціального, економічного та екологічного впливу можна стверджувати, що туризм грає важливу роль у сталому розвитку. Описано комплексний вплив індустрії на розвиток бізнесу із застосуванням концепції "сталого розвитку" та підкреслено необхідність змін на всіх рівнях місцевого економічного розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бін, Хуліо (виконавчий директор "Grecko"); Гломазіч, Раде (співробітник Європейського центру миру та розвитку Університету миру ООН; м.Бєлград; Сербія; крайовий менеджер-представник Сербії та Чорногорії корпорації "PGG international"; Фінляндія; PhD (політекономія))

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)