Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=уличная мода<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кокорина, Г. В.
    Визуальная реклама продуктов быстрого питания и ее интерпретация в образном решении коллекции современной одежды [Электронный ресурс] / Г. В. Кокорина, Я. А. Доброжинецкая // Технології та дизайн. - 2016. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Дизайн і ергономіка
   Дизайн и эргономика

Кл.слова (ненормовані):
дизайн костюма -- жіночий одяг -- вулична мода -- візуальна реклама -- дизайн костюма -- женская одежда -- уличная мода -- визуальная реклама -- принцип абсурда -- реклама продуктов быстрого питания
Анотація: Присвячена питанням взаємодії моди та актуальних напрямків у сучасному мистецтві. Розглянуто роль візуальної вуличної реклами в створенні колекції молодіжного жіночого одягу.
Посвящена вопросам взаимодействия моды и актуальных направлений в современном искусстве. Рассмотрена роль визуальной уличной рекламы в создании коллекции молодежной женской одежды.
The article is devoted to the interaction of fashion and current trends in contemporary art. Considers the role of visual outdoor advertising in the creation of collections of fashionable women's clothing.


Дод.точки доступу:
Доброжинецкая, Я. А.

Знайти схожі

2.


   
    Мода як соціальний прояв поп-арту [Электронный ресурс] / К. В. Рабошук [и др.] // Технології та дизайн. - 2017. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Дизайн і ергономіка
   Дизайн и эргономика

Кл.слова (ненормовані):
поп-арт -- масова мода -- суспільство споживання -- ринок модного одягу -- молодіжна культура -- вулична мода -- массовая мода -- общество потребления -- рынок модной одежды -- молодежная культура -- уличная мода
Анотація: Визначені основні критерії впливу філософії та мистецьких засобів поп-арту на формування суспільства споживання. Охарактеризовано шляхи створення концепції масової культури, заснованої на принципах доступності та споживання. Сформульовано основні фактори виокремлення молодіжної культури як споживчого сегменту ринку модного одягу. Проаналізовано принципи розвитку масової моди на противагу моді офіційній. Визначено роль молоді та молодіжних субкультур в процесі поширення вуличної моди. Обґрунтовано засоби адаптації прийомів поп-арту в сучасній масовій моді.
Определены основные критерии влияния философии и художественных средств поп-арта на формирование общества потребления. Охарактеризованы пути создания концепции массовой культуры, основанной на принципах доступности и потребления. Сформулированы основные факторы выделения молодежной культуры как потребительского сегмента рынка модной одежды. Проанализированы принципы развития массовой моды в противовес моде официальной. Определена роль молодежи и молодежных субкультур в процессе распространения уличной моды. Обоснованы средства адаптации приемов поп-арта в современной массовой моде.
In the article the basic criteria of influencing of philosophy and artistic facilities of pop-art on forming of society of consumption are certain. The ways of creation of conception of mass culture, based on principles availability and consumption are described. The basic factors of selection of youth culture as consumer segment of fashion -market are formulated. Principles of development of mass fashion in a counterbalance to the fashion official are analysed. The role of young people and youths subcultures in the process of distribution of street fashion is certain. Facilities of adaptation of receptions of pop-art in a modern mass fashion are grounded.


Дод.точки доступу:
Рабошук, К. В.; Чупріна, Н. В.; Шаповал, А. Г.; Гайова, І. Л.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)