Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление цепочкой поставок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кім, Чанг-Бонг (професор Коледжу бізнесу та економіки Університету Чунг-Ань; м.Ансеонг; Південня Корея; PhD (бізнес-менеджмент)).
    Сповільнююча дія зовнішньої дифузії у застосуванні ІТ при управлінні ланцюжком постачань / Ч. -Б. Кім, Й. -Р. Цой // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 367-376 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
внешняя диффузия -- зовнішня дифузія -- управляющие системы -- керуючі системи -- информационные технологии в экономике -- інформаційні технології в економіці -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- предпринимательское сотрудничество -- підприємницьке співробітництво -- производственная интеграция -- виробнича інтеграція -- сглаживающее влияние -- згладжуюча дія -- управление цепочкой поставок -- управління ланцюжком постачань -- управленческие механизмы -- управлінські механізми
Анотація: Розглянуто, що для багатьох підприємств рушійною силою інтеграції ланцюжків постачань є підприємницьке співробітництво. Серед найбільших компаній світу виникла необхідність покращення конкурентоспроможності їхнього організаційного середовища, що сприяє застосуванню ІТ, які вже зараз отримали широке розповсюдження. Проаналізовано способи вимірювання впливу ІТ на підприємницьку діяльність шляхом вивчення того, як провідні фірми використовують ІТ при управлінні ланцюжком постачань. Підкреслено сповільнюючу дію зовнішньої дифузії у стосунках між організаційним середовищем і перевагами застосування ІТ в управлінні ланцюжками постачань. Згідно емпіричних результатів, організаційне середовище позитивно впливає на отримання вигід від використання ІТ в управлінні ланцюжками постачань, у той час як зовнішня дифузія ніякого посередницького впливу на управління ланцюжками постачань не має.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Ірчхон; Південня Корея; PhD (економіка)); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

2.


    Кіба-Яняк, Майя (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Вроцлав; Польща).
    Можливості використання мобільних телефонів в управлінні ланцюгом постачання [Текст] : на прикладі останньої ланки в ланцюгу постачань / Кіба-Яняк М., К. Чеба, А. Баранєчка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 426-435 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-моделирование -- бізнес-моделювання -- исследование потребительских преференций -- дослідження споживацьких преференцій -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- мобильные технологии -- мобільні технології -- телефонная связь -- телефонний зв'язок -- управление цепочкой поставок -- управління ланцюгом постачань
Анотація: Описано роль мобільних технологій в управлінні постачаннями. Увагу сфокусовано саме на останній ланці у ланцюгу постачань – процесі шоппінгу та використання мобільного телефону під час нього. Результати проведеного опитування вказують на те, що мобільний телефон може стати ефективним інструментом планування покупок та прийняття рішень про придбання. Однак, при цьому слід відмітити, що у Польщі можливості для такого використання мобільних технологій ще не настільки великі, як у США або Західній Європі. Але ситуація поступово змінюється, як відмічають респонденти опитування, і незабаром і в Польщі мобільний телефон може стати елементом бізнес-моделі ланцюга постачань, здатним підвищити рівень задоволеності клієнтів від процесу купівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чеба, Катаржина (аспірант кафедри прикладної математики та економетрики економічного факультету Схадно-Померанського технологічного університету; м.Щецин Польща); Баранєчка, Анна (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Зелена Гора; Польща)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)