Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=установча влада<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Федоренко, В. (доктор юридичних наук; професор; заступник начальника Навчально-наукового інституту заочного та дистанційного навчання - декан факультету заочного навчання цивільних осіб Національної академії внутрішніх справ; заслужений юрист України).
    Нова концепція конституційних засад установчої влади в Україні / В. Федоренко // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 538-541
Рец. на Максакова Р.М. Конституційно-правові проблеми організації та реалізації установчої влади в Україні : монографія / Р. М. Максакова. - Запоріджжя.: Класичний приватний університет, 2012. - 436 с.
. - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.6(4УКР)
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
исторические аспекты -- історичні аспекти -- конституционные основи -- конституційні засади -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии -- научные исследования -- наукові дослідження -- правовое регулирование -- правове регулювання -- специфические признаки -- специфічні ознаки -- учредительняа власть -- установча влада
Анотація: Рецензується монографія, в якій досліджено теоретичні проблоеми установчої влади в Україні. Охарактеризовано процес формування і розвитку "класичноїї" теорії установчої влади, сучасні трактування поняття "установча влада". Визначено проблемні питання теорії установчої влади. Розглянуто методологічні проблеми дослідження феномену установчої влади, окреслено її специфічні ознаки і на цій основі запропоновано авторське визначення поняття "установча влада". Обгрунтовано виділення видів і форм реалізації установчої влади. Проаналізовано конституційно-правове регулювання установчої влади в Україні в період від 1917 р. до сьогодення. Охарактеризовано безпосереднє здійснення установчої влади Українським народом, а також реалізацію установчої влади в діяльності органів публічної влади в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Максакова, Р. М. (кандидат юридичних наук; доцент; завідувач кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Інституту права імені Володимира Сташиса Класичного приватного університету; Україна).
    Проблеми виборчого законодавства України щодо забезпечення процесу здіснення установчої влади на правовій основі / Р. М. Максакова // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 175-181. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.5(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
выборы -- вибори -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- избиратели -- виборці -- избирательные системы -- виборчі системи -- избирательное законодательство -- виборче законодавство -- избирательные комиссии -- виборчі комісії -- избирательные технологии -- виборчі технології -- избирательный процесс -- виборчий процес -- народовластие -- народовладдя -- учредительная власть -- установча влада
Анотація: Привернуто увагу до проблем сучасного виборчого законодавства України, зокрема до проблеми застосування «брудних» виборчих технологiй, у тому числi судового ресурсу. У статтi визначено прiоритетнi напрями процесу подальшого вдосконалення виборчого законодавства України. Автор звернула увагу на небажанi наслiдки, що можуть виникнути при певних його змiнах та запропонувала шляхи вирiшення ряду зазначених у статтi проблемних питань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України \о ней\; Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; О выборах народных депутатов Украины, закон Украины 2011 г. \о произв.\; Про вибори народних депутатів України, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Німченко, В. (кандидат юридичних наук; професор; суддя Конституційного Суду України у відставці).
    Референдум як форма народовладдя потребує конституційного врегулювання / В. Німченко // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 235-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.5(4УКР)
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Избирательное право

   Виборче право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
властные полномочия -- владні повноваження -- всенародные голосования -- всенародні голосування -- всеукраинские референдумы -- всеукраїнські референдуми -- государственная власть -- державна влада -- конституционные гарантии -- конституційні гарантії -- местные референдумы -- місцеві референдуми -- народное волеизъявление -- народне волевиявлення -- народовластие -- народовладдя -- непосредственная демократия -- безпосередня демократія -- общенародная правосубъектность -- загальнонародна правосуб'єктність -- референдумные процедуры -- референдумні процедури -- референдумы по народной инициативе -- референдуми за народною ініціативою -- учредительная власть -- установча влада
Анотація: Визначено проблеми референдуму як форми народовладдя та напрями їх вирішення в конституційному законодавстві. Розглянуто питання щодо пріоритетності референдуму за народною ініціативою. Внесено пропозиції щодо визначення конституцієдавцем референдуму: як інструменту реалізації вільного волевиявлення і прав суверена, легітимізації владних рішень (повноважень) шляхом прийняття (скасування) закону або окремих його положень, прийняття рішень за наслідками всенародного голосування або підтвердження (спростування) рішення органів державної влади; як форми реалізації народом як носієм національного суверенітету, свого права власності, відстоювання його та захист у разі виникнення умов зовнішньої чи внутрішньої загрози порушення національного чи державного суверенітету або узурпації влади державою; як противаги та стримуючого фактора рішенням органів державної влади, її представників, що суперечать інтересам громадян України, порушують їх природні та конституційно визначені права і свободи. Виявлено необхідність уніфікації референдумних процедур всеукраїнського та місцевих референдумів та визначення на конституційному рівні правосуб'єктності народу на нормотворчість, основ всеукраїнського та місцевих референдумів за народною ініціативою, загальних принципів уможливлення реалізації громадянами безпосередньої участі в управлінні державними справами і суспільно-політичними процесами. Констатується, що процедура ініціювання і проведення таких референдумів має бути унормована єдиним законодавчим актом для всіх видів референдумів за народною ініціативою. Обгрунтовується, що є доцільним конституційно класифікувати питання ініційованого народом референдуму, виходячи із соціальних функцій і спрямованості референдуму, імперативності характеру прийнятих ним рішень на законодавчі (нормотворчі), погоджувальні та контрольно-відкличні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституция УССР 1937 г. \о произв.\; О всеукраинском и местных референдумах, закон Украины \о произв.\; Про всеукраїнські та місцеві референдуми, закон України \о произв.\; О всеукраинском референдуме, закон Украины 2012 г. \о произв.\; Про всеукраїнський референдум , закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шаповал, Володимир Миколайович (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент Національної академії наук України).
    Феномен конституції як Основного Закону / В. М. Шаповал // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 64-84. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.1г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Кл.слова (ненормовані):
конституционализм -- конституціоналізм -- конституционное нормотворчество -- конституційна нормотворчість -- народный суверенитет -- народний суверенітет -- общественный договор -- суспільний договір -- правовая природа договоров -- правова природа договорів -- учредительная власть -- установча влада -- концепція установчої влади -- концепция учредительной власти -- трактування поняття конституції -- трактовка понятия конституция
Анотація: Розглянуто юридичну природу конституції як основного закону держави, запропоновано визначення конституції і конституціоналізму як універсальних явищ. Значну увагу приділено історії розвитку власне конституційного регулювання, походженню термінів «конституція» й «основний закон», а також еволюції в їх використанні. Коментовано поняття юридичної (формальної), матеріальної, фактичної конституцій. Акцентовано на змісті теорії установчої влади і теорії конституції як суспільного договору, а також на принципових відмінностях конституції від формальних законів. Аналізовано порядки прийняття конституцій як основних законів і внесення до них змін. Визначено особливості вітчизняного досвіду конституційного нормотворення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Боден, Жан (французский политический мыслитель; теоретик естественного права; юрист ; 1530-1596) \о нем\; Ваттель, Эмер де (швейцарский юрист;советник саксонского курфюрста Фридриха Августа II ; 1714-1767) \о нем\; Вольф, Христиан фон (немецкий ученый-энциклопедист; философ; юрист; математик ; 1679-1754) \о нем\; Гоббс, Томас (английский философ-материалист ; 1588-1679) \о нем\; Дженнингс, Айвор (пританский правовед; профессор юриспруденции ; 1903-1965) \о нем\; Дюверже, Морис (французский ученый; государствовед; профессор политической социологии Парижского университета ; 1917-) \о нем\; Еллинек, Георг (ученый-государствовед; представитель юридического позитивизма; профессор университетов в Вене (с 1883), Базеле (1889) и Гейдельберге (с 1891) ; 1851-1911) \о нем\; Кельзен, Ганс (австрийский и американский юрист и философ; один из основных теоретиков правового позитивизма ; 1881-1973) \о нем\; Декларация прав человека и гражданина, документ Франции 1789 г. \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; Конституция Филиппа Орлика 1710 г. \о произв.\; Конституция ФРГ 1949 г. \о произв.\; Конституция штата Массачусетс 1780 г. \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ющик, Олексій Іванович (доктор юридичних наук; професор; провідний науковий спробітник відділу конституційного права та місцевого самоврядування Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України; член Конституційної Асамблеї України).
    Конституційний процес в Україні : проблеми предмета і суб'єкта / О. І. Ющик // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 111-115. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.1(4УКР)г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
всеукраинские референдумы -- всеукраїнські референдуми -- конституционная реформа -- конституційна реформа -- народные инициативы -- народні ініціативи -- конституционный процесс -- конституційний процес -- терминология -- термінологія -- узурпация власти народа -- узурпація влади народу -- учредительная власть -- установча влада -- зміни до конституції -- изменения в конституцию
Анотація: Розглянуто концептуальні питання конституційного визначення процесу внесення змін до Конституції України. Обґрунтується суперечливість цього визначення, його непослідовність, що негативно відображається на законодавчому регулюванні та практиці здійснення конституційного процесу в Україні. Зазначається непослідовність правових позицій Конституційного Суду України у питаннях конституційного процесу. Доводиться помилковість розуміння предмета конституційного процесу. Критикується відсторонення народу як суб'єкта конституційного процесу від здійснення установчої влади. Доводиться необхідність принципової зміни концепції конституційного процесу, його демократизації, спрощення і раціоналізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституционный Суд Украины \о нем\; Конституційний Суд України \о нем\; Конституція України, основний закон \о произв.\; О всеукраинском референдуме, закон Украины 2012 г. \о произв.\; Про всеукраїнський референдум , закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Максакова, Р. М. (доктор юридичних наук; доцент; завідувач кафедри конституційного, адміністративного та трудового права Інституту управління та права Запорізького національного технічного університту; м.Запоріжжя).
    Влада народу як першооснова забезпечення ефективного державного управління / Р. М. Максакова // Право України : Юридичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 90-96. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400(34УКР)г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- демократия -- демократія -- конституционный процесс -- конституційний процес -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- народные интересы -- народні інтереси -- народовластие -- народовладдя -- учредительная власть -- установча влада
Анотація: Досліджено питання співвідношення влади народу й ефективності здійснення державного управління. Звернуто увагу на те, що першоосновою забезпечення ефективного державного управління в державі є наявність реальної влади народу, а також відсутність суперечностей між інтересами народу та органами державного управління. На основі того, хто є суб'єктом установчої влади в державі, можна говорити про демократичність самої держави. Акцентується увага на тому, що народ як суб'єкт установчої влади в державі, повинен бути єдиним/пріоритетним учасником конституційного процесу, а також здійснювати контроль за органами місцевого самоврядування та державної влади через конституційно або законодавчо встановлені форми демократії.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Право_Укр_2015_5\10.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Кіндюк, Борис Володимирович (доктор юридичних наук; професор кафедри конституційного адміністративного та міжнародного права; Маріупольський державний університет).
    Історична динаміка форм правління у козацько-гетьманській державі [Текст] / Б. В. Кіндюк // Право України : Юридичний журнал. - 2015. - № 8. - С. 158-166. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400(2УКР)г
Рубрики: Право
   История государства и права, 1572-1782 гг.

   Історія держави і права, 1572-1782 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аристокртические сословные республики -- аристократичні станові республіки -- запорожское казачество -- запорізьке козацтво -- историческая периодизация -- історпична періодизація -- монархическое правление -- монархічне правління -- органы государственного управления -- органи державного управління -- привелигированные слои -- привілейовані верстви -- республиканское правление -- республіканське правління -- гетьманщина -- периоды изменений форм правления -- періоди зміни форм правління -- украинская государственность -- українська державність -- динамика форм управления -- динаміка форм управління -- учредительная власть -- установча влада -- формы правления -- форми правління
Анотація: Під час розгляду історичної динаміки правової системи Гетьманщини виокремлено три періоди зміни форм правління: 1) установчий (1572–1648 рр.); 2) республіканський (1648–1722 рр., 1727–1734 pp. та 1750–1764 pp.); 3) монархічний (1722–1727 рр., 1734–1750 рр. та 1764–1782 рр.). Доведено, що на установчому етапі Військо Запорозьке було автономним утворенням у складі Речі Посполитої з рисами республіканської форми правління. На другому етапі форма правління мала риси аристократичної станової республіки, в якій козацтво було привілейованою верствою населення, та існувала системи противаг і стримувань. Третій – монархічний етап – складався з трьох часових інтервалів, протягом яких у Гетьманщині існували органи російської влади у вигляді Першої, Другої Малоросійських колегій та Правління гетьманського уряду, які вирішували завдання з поступової інкорпорації Гетьманщини.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Баторий, Стефан (король польский; великий князь литовский (1576); сын Иштвана IV, воеводы Трансильвании ; 1533-1586) \о нем\; Мазепа, Иван Степанович (Мазепа-Колединский ; гетман Войска Запорожского с 1704 г. ; 1639-1709) \о нем\; Многогрешный, Демьян (гетман Левобережной Украины ; 1631-1703) \о нем\; Разумовский, Кирилл Григорьевич (граф; последний гетман Войска Запорожского (1750-1764); генерал-фельдмаршал русской службы (1764); президент Российской академии наук (1746-1798) ; 1728-1803) \о нем\; Самойлович, Иван (гетман Войска Запорожского на Левобережной Украине (1672-1687); преемник гетмана Демьяна Многогрешного ; 1630-1690) \о нем\; Хмельницкий, Богдан Михайлович (гетман Войска Запорожского; полководец; государственный деятель ; 1596-1657) \о нем\; Гетманщина, территориальное образование \о ней\; Малороссийская коллегия, правящий орган в Украине \о ней\; Общевойсковой совет, совещательный орган Гетманщины \о нем\; Правление гетманского правительства \о нем\; Совет старшины, сословный совещательный орган Гетманщины \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Смук, М. М. (здобувач кафедри конституційного права та порівняльного законодавства юридичного факультету ДВНЗ "Ужгородський національний університет"; начальник відділу у сфері контролю за нотаріатом Департаменту з питань нотаріату Міністерства юстиції України).
    Форми реалізації права народної законодавчої ініціативи за конституційним законодавством України [Текст] / М. М. Смук // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 3. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.400.1(4УКР)г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
всеукраинские референдумы -- всеукраїнські референдуми -- демократия -- демократія -- законотворчество -- законотворчість -- конституционный процесс -- конституційний процес -- народные законодательные инициативы -- народні законодавчі ініціативи -- форми реалізації -- формы реализации -- учредительная власть -- установча влада -- электронные петиции -- електронні петиції
Анотація: Досліджено організаційно-правові форми реалізації права народної законодавчої ініціативи, які наразі закріплені в конституційному законодавстві України; визначено поняття та види форм реалізації права народної законодавчої ініціативи відповідно до законодавства України; охарактеризовано ці форми та виявлено їх особливості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\; Про всеукраїнський референдум , закон України \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Мірошниченко, Марія Іванівна (доктор юридичних наук; професор; в.о. завідувача кафедри історії права та держави Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Ідея конституційної держави в стратегії державотворення за доби Української Народної Республіки [Текст] / М. І. Мірошниченко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 11. - С. 48-57. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.400.1(2УКР)г
Рубрики: Право
   Конституционное право, 1917-1920 гг.

   Конституційне право, 1917-1920 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ідея конституційної держави -- идея конституционного государства -- стратегії державотаорення -- державне будівництво -- децентрализация -- децентралізація -- естественное право -- природне право -- избирательные системы -- виборчі системи -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- народная законодательная инициатива -- народна законодавча ініціатива -- конституционализм -- конституціоналізм -- конституционное государство -- конституційна держава -- конституционный строй -- конституційний лад -- перспективный конституционный процесс -- перспективний конституційний процес -- стратегические проритеты -- стратегічні пріоритети -- терминология -- термінологія -- типология -- типологія -- украинская государственность -- українська державність -- учредительная власть -- установча влада -- Украинская Народная Республика -- Українська Народна Республіка
Анотація: Засобом історико-теоретичного аналізу актуалізовано досвід конституційного розвитку за доби Української Народної Республіки (1917–1920 рр.) для сучасного перспективного конституційного процесу в Україні. На теоретичному рівні розкриті поняття та сутність конституційної держави. На історичному — звернено увагу на досвід закріплення на конституційному рівні: 1) інституту народної законодавчої ініціативи; 2) типу виборчої системи; 3) принципу децентралізації місцевого самоврядування.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Конституция УНР 1918 г. \о произв.\; Конституція УНР 1918 р. \о произв.\; Третий Універсал Центральной Рады УНР \о произв.\; Третій Універсал Центральної Ради УНР \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Власенко, С. І. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри історії держави і права України і зарубіжних країн Національного юридичного університету України імені Ярослава Мудрого).
    Конституція Української Народної Республіки 1918 р. як основний закон європейського зразка [Текст] / С. І. Власенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 11. - С. 78-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.400.1(2УКР)г
Рубрики: Право
   Конституционное право, 1917-1920 гг.

   Конституційне право, 1917-1920 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственное строительство -- державне будівництво -- избирательные права -- виборчі права -- народная законодательная инициатива -- народна законодавча ініціатива -- конституционализм -- конституціоналізм -- конституционное государство -- конституційна держава -- конституционный строй -- конституційний лад -- нациольнально-культурная автономия -- національно-культурна автономія -- национальный союз -- національний союз -- право собственности -- право власності -- смертная казнь -- смертна кара -- судебные коллегии -- судові колегії -- украинская государственность -- українська державність -- учредительная власть -- установча влада -- конституція УНР -- конституция УНР
Анотація: Проаналізовано чинники домінування серед українців ідеї національно-культурної автономії в межах федерації, основні положення Конституції УНР 1918 р., на підставі яких можна зробити висновок, що її розробники бачили Україну правовою, соціальною і суверенною державою.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Конституция УНР 1918 г. \о произв.\; Конституція УНР 1918 р. \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)